Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skolen i Doi Law
Hvem er her? 2 gæst(er)
 Udskriv emne
AIDS børn
Smukke
Skrevet d. 28-06-2009 12:59

Bruger

Antal indlæg: 28
 Status: Offline

Jos jeg ved ikke hvad det er du ikke fatter.

Men hvis du ikke kan svare på det simple spørgsmål jeg stiller var det så ikke bedre at du ikke kommentere det og lod Hugo svare for han er da kvalificeret til at svare på spørgsmålet, og han lovede at komme med en tilbage melding

Med hensyn til den forkerte tekst, så prøver jeg bare at hjælpe, så beskrivelsen af skolen bliver korrekt.
Er det flueknepperi, hvis ikke du kan se vigtigheden af at oplysningerne skal være korrekte i en indsamling så er du et fjols
Der kommer nye medlemmer til hele tiden så selvfølgelig skal det være korrekt hvad der står på siden
Det er overordentligt vigtigt at når man samler penge ind til et formål, at bidragsyderne ved hvad deres bidrag går til.

Det er muligt at det ikke betyder noget for dig hvem du støtter, men det gør det altså for mig.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Skrevet d. 28-06-2009 13:20

Antal indlæg:

Nej... jeg er ikke ligeglad - men når jeg kommer ind på en side der linker til en hjælpeside, så læser jeg ærligt talt ikke så meget på lige den side, da jeg gætter på at den side der linkes til nok indeholder de opdaterede oplysninger, men sådan er vi så forskellige kan jeg godt se...

Og så stoler jeg så på at folk som virkelig ER interesseret i at støtte, naturligvis søger oplyninger hos Hugo, eller på støttesiden...

.
aaby
Skrevet d. 28-06-2009 13:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426

Tråden er vel blot endnu et eksempel på "fri debat" på godt og ondt. Thumb
Tropiske hilsner
Aaby
Skrevet d. 28-06-2009 13:51

Antal indlæg:

aaby skrev:
Tråden er vel blot endnu et eksempel på "fri debat" på godt og ondt. Thumb

Ja...

Man kan vel forestille sig at Claus har haft travlt med at udforme en anden side, og derfor ikke har haft det store fokus her, blot en tanke...

.
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Bo gratis i Hua Hin for enlig mor eller far med børn Bolig i Thailand 2 23-01-2017 08:46
Børn og thai-boksning Hele Thailand 5 16-06-2015 10:56
Hvis du elsker børn, ikke giver dem Candy Diverse 4 15-06-2013 05:58
HIV/AIDS - 'Country in crisis' Nyheder på andre sprog 1 30-11-2012 02:04
Børn, forsinkelser eller sidemænd: Hvad irriterer mest på flyturen Diverse 43 04-11-2012 00:16

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768