Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Utroligt men sandt
Je suis Charlie
Skrevet d. 31-08-2016 09:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 491
 Status: Offline

For fræk til Australien:

Visse forargelsesfetichistiske australiere, som må gå i meget små sko og alt for stramt undertøj, har klaget over en lingerireklame fra firmaet Bra N Things, som blev vist i en af kædens butikker, så - gys - børn og unge uforvarende kunne se den.

Klagerne har så resulteret i, at Bra N Thnigs har efter trukket videoentilbage, efter reklamenævnet down under, Australian Advertising Standards Bureau, gik ind i sagen.
http://ekstrablad...no/6266406

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jsh71
Skrevet d. 02-09-2016 06:17

Bruger

Antal indlæg: 1837

Je suis Charlie skrev:
For fræk til Australien:

Visse forargelsesfetichistiske australiere, som må gå i meget små sko og alt for stramt undertøj, har klaget over en lingerireklame fra firmaet Bra N Things, som blev vist i en af kædens butikker, så - gys - børn og unge uforvarende kunne se den.

Klagerne har så resulteret i, at Bra N Thnigs har efter trukket videoentilbage, efter reklamenævnet down under, Australian Advertising Standards Bureau, gik ind i sagen.
http://ekstrablad...no/6266406

Endelig en reklame der var værd at se på.
Je suis Charlie
Skrevet d. 03-09-2016 09:05
Bruger avatar

Bruger

Je suis Charlie skrev:
Medie: Yahya Hassan anholdt efter skyderi
Ifølge Radio24syv er den 20-årige provo-digter sigtet efter en teenager blev skudt i foden i Aarhus Vest søndag aften

Den 20-årige og højtråbende Yahya Hassan er ifølge Radio24syv blevet sigtet efter at en 17-årig dreng søndag aften blev skudt på et butikstorv i Aarhus-forstaden Hasle. Den 17-årige blev ramt i foden og kunne efter et besøg på skadestuen konstatere, at han var uden for livsfare og ikke var kommet alvorligt til skade. Episoden blev angiveligt filmet og der deles nu en video på de sociale medier, hvor man kan se og høre, hvad der skete umiddelbart inden skuddene faldt.
http://ekstrablad...ri/6005464

Yahya Hassan nu for retten: Skød og ramte 17-årig to gange, tiltalt for i alt 35 forhold, risikerer 8 års fængsel
Provodigteren nægter sig skyldig i tiltalerne forbundet med skudepisoden, oplyser forsvarsadvokat

Mandag morgen skal digteren Yahya Hassan stå skoleret foran domstolen i Aarhus, efter han tilbage i juni blev anholdt for at have skudt en 17-årig dreng i låret og foden på Kappelvænget i det vestlige Aarhus.

Skudepisoden var kulminationen af ugers furore omkring den kendte digter, der ikke mindst via sin Facebook-profil med billeder og videoer dokumenterede slagsmål, biljagter og optrin med politiet. Derudover sendte han op til flere krigserklæringer rettet mod indvandrerbanden Black Army.

Yahya Hassan er i forbindelse med skyderiet på Kappelvænget blandt andet tiltalt for at have overtrådt straffelovens paragraf 245 og 252. Sidstnævnte handler om at bringe andres liv og førlighed i fare, og dømmes han skyldig i at have overtrådt den, kan han straffes med op til otte års fængsel.

Ifølge anklageskriftet, som Lokalavisen Aarhus har fået indsigt i, affyrede Yahya Hassan tre-fem skud, hvoraf to ramte den 17-årige i låret og i foden.

"Yahya nægter sig skyldig i anklagerne forbundet med skudepisoden, men jeg kan ikke komme nærmere ind på begrundelsen, før sagen starter," siger forsvarsadvokat Michael Juul Eriksen til Lokalavisen Aarhus.

http://lokalavise...29976/1265
Je suis Charlie
Skrevet d. 09-09-2016 13:32
Bruger avatar

Bruger

Asylansøgere og migranter fra især Afrika er strømmet ind i Frankrig fra Italien. Mange af dem vil videre til Calais i Nordfrankrig, hvor de vil prøve at komme illegalt ind i Storbritannien.

En del af dem slår sig ned i Paris. Det giver store problemer.

En del har opholdt sig under Metroens broer andre ligger på gaden. Et af stederne er omkring Metrostationen Stalingrad i det nordlige Paris ikke langt fra Montmatre.

Paris er ligesom store del af det øvrige Europa under hastig forandring:

Je suis Charlie
Skrevet d. 11-09-2016 06:06
Bruger avatar

Bruger

Meet the world's tiniest baby Emilia Grabarczyk , was born weighing just 229 grams

When she was born her entire foot was the size of a fingernail and she weighed no more than a bell pepper.
Nine months later, the world's smallest baby Emilia Grabarczyk has defied expectations and continues to make giant leaps.
Born in the Witten, west Germany, measuring just 22 centimetres and weighing a mere eight ounces, it was feared she would not survive.
But the girl, labelled 'the little fighter' by doctors treating her, astonished everyone and is thriving.

She now weighs in at 7lb 2oz - a healthy weight for a newborn.
Local reports say it makes her the lightest premature baby in the world to survive.
The previous record is thought to be held by Rumaisa Rahman, who was born in the Loyola University Medical Centre in of Chicago when her mother was 25 weeks pregnant. At birth, she was eight inches tall and weighed 8.6 ounces.

Dr Bahman Gharavi, head of children and youth clinic at St Mary's hospital in Germany, said Emilia's survival was miraculous.
He said the joint effort of paediatricians, gynaecologists and paediatric surgeons - as well as Emilia - had made it possible.
'Even children with a birth weight of 14 ounces rarely survive. We have to thank Emilia as well for her own survival,' he said.
'She is a little fighter.
'For more than six months, it was unclear whether she would survive. Only in recent weeks she is getting more robust.'

At the beginning of the 26th week of pregnancy Prof Dr Sven Schiermeier, chief physician of obstetrics, decided together with the parents to deliver the baby by Caesarean section.
He said that otherwise Emilia would have died in the womb as there was a problem with the placenta meaning she was not getting the nutrition needed to survive.
Usually, a foetus in the 26th week of pregnancy would have weighed around 21 ounces but the problem meant Emilia was well underweight.
Parents Lukas and Sabine Grabarczyk said there was no question as to whether they would give the child a chance even if the odds for survival were low.
But naturally, her early arrival and low birth weight was followed by a period of uncertainty.
Dr Gharavi explained complications including an increased risk of hyperactivity and learning difficulties.
Yet luckily for the girl, there are no signs of serious disability.
Emilia was initially fed with a tiny tube and nurses would use a cotton bud soaked in sugar water to soothe her and relieve pains.
The tiny tot even survived an abdominal surgery at a weight of just 12 ounces.
Proud mother Mrs Grabarczyk said: 'There were many difficult days and many tears, but she clearly wanted to survive.'

Blog : http://bigbangwne...gspot.com/
Je suis Charlie
Skrevet d. 15-09-2016 14:09
Bruger avatar

Bruger

Muslimer har indtaget en park i Malmø – skatteyderne betaler

Det er Malmø, den tredjestørste by i Sverige. Men man føler sig hensat til et muslimsk land, når man ser denne video.

Den er fra en park i Malmø.

Tusindvis af muslimske mænd er forsamlet for at fejre den muslimske højtid Eid, som blev indledt mandag. Det er under Eid, at mange muslimer tager på pilgrimsrejse til Mekka. (Fria Tider, 13.9)

Mændene bøjer sig for at vise underkastelse, mens de råber “Allahu Akbar”.

Bønnen ledes af det skattefinansierede Islamiska förbundet, skriver avisen.
http://denkorteav...dette-syn/

Je suis Charlie
Skrevet d. 16-09-2016 13:23
Bruger avatar

Bruger

Nu er dommen faldet over Yahya Hassan
Provo-poeten stod tiltalt for 35 lovovertrædelser - retten afviser, at der var tale om nødværge, da han skød

Digteren er blevet idømt et år og ni måneders fængsel for grov vold, fordi han var i besiddelse af en skarpladt pistol og affyrede 3-5 skud, hvoraf det ene ramte en 17-årig mand i foden uden for et pizzeria ved Kappelvænget i Hasle 21. marts i år.

Derudover skal han betale 40.000 kroner i bøde og en erstatning til den 17-årige mand på 1848 kroner. Han er desuden frakendt kørekortet i et år, ligesom retten konfiskerer hans bil og motorcykel, og han skal betale sagens omkostninger.

Det fremgår af dommen, at retten ikke finder, at der var tale om nødværge, som Yahya Hassan ellers har forklaret. Der var ikke tale om et påbegyndt angreb, lyder det i dommen.

http://ekstrablad...an/6297226
maichai
Skrevet d. 16-09-2016 13:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1410
Bopæl: Chaiyaphum

Han burde have haft 5 års fængsel og derefter udvist jeg fatter ikke den idiot har fået medieomtale overhovedet Sad
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Je suis Charlie
Skrevet d. 18-09-2016 13:01
Bruger avatar

Bruger

Næste år er det 100 år siden, at franske Marcel Duchamp udstillede værket 'Fontæne', som var et pissoir. I dag præsenterer Guggenheim i New York et funktionsdygtigt toilet lavet af massivt guld.

Skabes kunsten eller vælges kunsten?
Den diskussion satte den franske billedkunstner Marcel Duchamp i gang i starten af 1900-tallet, da han insisterede på at udstille et pissoir som kunst under navnet 'Fontæne'.
Duchamps værk er siden blevet ikonisk, og i dag 99 år senere har den italienske kunstner Maurizio Cattelan valgt at ære Duchamp med et toilet af guld.
Således har Cattelan fået det verdensberømte amerikanske museum Guggenheim til at udstille en toiletkumme i massivt guld.
Der er tale om et fuldt funktionsdygtigt toilet, som besøgende kan få lov til at bruge, som man ville bruge sit eget toilet derhjemme.
- Vi har placeret en vagt ved døren, men det bliver en privat, individuel oplevelse for vores gæster, siger museets kurator, Katherine Brinson.

http://www.dr.dk/...et-af-guld
Je suis Charlie
Skrevet d. 21-09-2016 09:12
Bruger avatar

Bruger

Dansk lovgivning kan betyde, at to mordere kommer til at gå frit omkring – borgerne får ikke noget at vide

To iranske mænd kom i juli måned til Danmark hvor de søgte om asyl. Men mændene blev tilbageholdt, fordi de er eftersøgt for mord i Iran.

Byretten i Esbjerg valgte uden tøven at varetægtsfængsle de to mænd, og det har de været lige siden. Det skriver Ekstra Bladet.

Men det er også alt, hvad offentligheden kender til sagen. Retsmødet blev nemlig holdt for lukkede døre, og hverken politi eller anklagemyndighed har sidenhen ønsket, at give yderligere oplysninger i sagen.

De iranske myndigheder har bedt om, at få de to mænd udleveret. (EB)

Det er uvist, hvorfra de iranske myndigheder ved, at mændene opholder sig i Danmark.

Men Danmark har ingen udleveringsaftale med Iran, der praktiserer dødsstraf for mord.

Dee to mænd kan være rimeligt sikre på, at de ikke vil blive udleveret.

Og da de begge har søgt asyl, kan man formode, at deres ansøgning vil blive imødekommet med en aller anden form for opholdstilladelse.

Resultatet kan altså meget vel blive, at de to mord-sigtede mænd kan komme til at gå frit omkring i Danmark.

http://thai-dk.dk...ad_id=6190
Je suis Charlie
Skrevet d. 23-09-2016 12:49
Bruger avatar

Bruger

fandt lidt godt på facebookThumb

Jeg foragter ikke muslimer, fordi de er muslimer, men jeg foragter de problemer, som de har taget med fra deres eget land, som de har bragt til Danmark, som ikke er deres land.

Jeg foragter de politiske ledere, som har fået dem til at forlade deres eget land og nation, ved at bilde dem ind at de kan få alt til det land de er kommet til, på bekostning af det lands egnen befolkning.

Jeg foragter ikke deres land, selv om det ikke passer ind i den vestlige verden, men jeg foragter den kendsgerning, at det er os danskere der er tvunget til at betale for dem, hvad deres folk har gjort ved deres eget land.

Jeg foragter den kendsgerning at deres ledere har fejlet i en sådan grad, at deres folk rejser og søger et bedre liv for sig selv, i stedet for at prøve at gøre deres eget land til et bedre sted for alle.

Jeg har ikke brug for jer til at opbygge mit land, for jeg har set, hvilket land i har opbygget, jeg ønsker ikke mit land bygget på den måde, i gør det.

Desuden havde Danmark det bedre inden i kom til mit land, jeg foragter dem ikke som individ, men jeg foragter det som deres tilstedeværelse gør ved mit land.

Jeg foragter ikke deres drømme, men jeg foragter den kendsgerning, at vi danskere skal lide under deres drømme-jageri, og jeg foragter den kendsgerning, at de drage fordel af et velfærdssystem som er opbygget af os danskere for at tage sig af os selv, og ikke af nogen anden nations befolkninger.

Jeg foragter ikke den tanke, at enhver har ret til at have et godt liv, men jeg foragter den kendsgerning, at vi nu er nød til at forringe velfærden for danske ældre, børn, de syge og de underprivilegeret og faktisk hele nationen, fordi horder med magt trænger ind i Europa og vil tage vor velfærd for sig selv.

Derfor mener jeg ikke at Danmark tilhører enhver, jeg mener at Danmark alene tilhører danskerne, da jeg mener at Danmark er det danske folks NATIONALE EJENDOM, og jeg foragter folk der, danske eller ej, prøver at stjæle det fra os.

Ethvert land er ansvarlig for dets eget folk, deres land er ansvarlig for deres. Danmark er ansvarlig for os danskere.

Forfatter Stig Andersen

Je suis Charlie
Skrevet d. 24-09-2016 13:29
Bruger avatar

Bruger

Venligboerne har igen fået vind til sejlene, med dette foto får de også Micky Mouse forbudt.

www.thai-dk.dk/uploads/fet1qas.jpg
Je suis Charlie
Skrevet d. 26-09-2016 14:10
Bruger avatar

Bruger

Bevæbner danskere mod asylansøgere: Uddeler Asylspray i gågade

Danskernes Parti, med den tidligere nynazist Daniel Carlsen i spidsen, var i weekenden på gaden i Haderslev, hvor de uddelte såkaldte Asylspray til folk i gågaden.
En spray, som de mener, man kan og skal benytte som våben, hvis man bliver overfaldet af en asylansøger.

Det sker, ifølge partilederen, blandt andet efter at en 24-årig iransk asylansøger den 16. juli blev taget på fersk gerning i færd med at voldtage en 19-årig kvinde på et skoleområde i byen.

"I virkeligheden er det bare en hårspray, som jo altså er ganske lovligt at bære i håndtasken. Det er et lovligt alternativ til pebersprayen. Vi gør det her for at sætte fokus på, at der er kommet utryghed blandt andet her i Haderslev. Den utryghed ønsker vi at gøre op med," udtalte Daniel Carlsen.

http://lokalavise...29491/1265

Je suis Charlie
Skrevet d. 27-09-2016 12:13
Bruger avatar

Bruger

Myrdede for en smøg: Her er Danmarks mest eftersøgte mænd

www.thai-dk.dk/uploads/11efterlyste.jpg

http://www.bt.dk/...egte-maend
skipper
Skrevet d. 27-09-2016 14:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3271

Ja man må da sige den "tidligere nazist" er faldet lidt af på den, nu er han begyndt at uddele hårspray helt gratis til byens borgere.
Indtil videre indeholder de ikke Zyklon B, men hvem ved hvad fremtiden har i sit skødsmile
Anarki eller Kaos.
yindee
Skrevet d. 29-09-2016 07:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3554
Bopæl: Thailand

skipper skrev:
Ja man må da sige den "tidligere nazist" er faldet lidt af på den, nu er han begyndt at uddele hårspray helt gratis til byens borgere.
Indtil videre indeholder de ikke Zyklon B, men hvem ved hvad fremtiden har i sit skødsmile

hej Skipper

På vores næste fællesmøde vil jeg tage dit fremragede forslag op, det bliver garanteret vedtagetmusic

ved samme lejlighed vil jeg anbefale at du bliver æres medlen af vores lokal forening Thumb
er du sulten se her www.yindee.dk

www.thai-dk.dk/foto1/seafood.jpg
skipper
Skrevet d. 29-09-2016 09:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3271

Tak yindee, men må jeg ikke nok blive dommer i stedet, de har det meget sjoveregodag

Anarki eller Kaos.
jsh71
Skrevet d. 30-09-2016 09:41

Bruger

Antal indlæg: 1837

Man bliver sgu da hamrende rasende når man læser sådan noget her, send ham ad helvede til hvor han kom fra.

http://ekstrablad...et/6315750
AL 48
Skrevet d. 30-09-2016 10:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1842

jsh71 skrev:
Man bliver sgu da hamrende rasende når man læser sådan noget her, send ham ad helvede til hvor han kom fra.

Ja, man fatter ikke den danske lovgivning når det vedrører udlændinge/asylansøgere. De kan åbenbart få lov til alt.

To mord-mistænkte asyl-ansøgere netop løsladt: På fri fod i Danmark.
Rigsadvokaten bekræfter, at de to iranere er sat på fri fod - iransk politi mener at de to mænd dræbte en person under røverisk overfald i Iran.

http://ekstrablad...rk/6324007
FCK
Skrevet d. 30-09-2016 13:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 196

AL 48 skrev:
jsh71 skrev:

Ja, man fatter ikke den danske lovgivning når det vedrører udlændinge/asylansøgere. De kan åbenbart få lov til alt.

To mord-mistænkte asyl-ansøgere netop løsladt: På fri fod i Danmark.
Rigsadvokaten bekræfter, at de to iranere er sat på fri fod - iransk politi mener at de to mænd dræbte en person under røverisk overfald i Iran.

http://ekstrablad...rk/6324007

vi er til grin Shock detkommer til at koste os (alm borgere) blod, sved, liv og tårer Shock
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Men of steel Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 30-05-2017 05:40
Men Stop telling women what to wear Det sjove. 3 29-08-2016 06:22
Vild 'golddigger'! Først vil hun ham ikke men så... **Baren** 2 27-03-2016 16:18
OK, da. Men skal vi også tro på jule manden Foto/videoer: Fra Pattaya 6 19-08-2015 16:06
Man tror, det er løgn, men den er god nok. **Baren** 1 27-02-2015 10:33

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768