Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skolen i Doi Law
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Lige min kommentar
claus31130
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2009 09:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 154
 Status: Offline
Bopæl: Lamplaimat, Buriram, Thailand

Nu synes jeg lige jeg er nødt til at komme med en kommentar.....

DTW har ikke overtaget noget som helst, hvad angår Hugo's side...de er betalende annoncører som alle andre der har sit banner på siden

Det der er sket er at Hugo selv har overtaget styringen med hans side, så hans side evt. kan blive eksponeret flere steder.

DTW blev først kontaktet efter at Hugo's side havde fået eget domæne, om de måske ville være interesseret i at sponsere siden. Hvilket DTW tilkendegav at det ville de gerne.

Da jeg har haft ALT med det tekniske at gøre, ja så er det mig der både står for at have oprettet det nye domæne,samt lagt reklamer på og pillet Janniks (thai-DK og Yindee) reklamer af.

Hugo har ikke på noget tidspunkt tilkendegivet overfor ThaiDK at han ikke ville arbejde sammen med ThaiDK , tværtimod.

Hugo's ønske er som jeg har fostået det og rådgivet ham i henhold til, er at få større eksponerings flade, altså flere besøgende på sin side, og derved potentielt større donorer.

I den forbindelse rådede jeg så Hugo til at få sit eget domæne navn, hvilket iøvrigt også blev foreslået Jannik allerede i forbindelse med oprettelsen af siden til børnene.

At så Thai-DK ikke ønsker at støtte Hugo's projekt mere er så sørgeligt.

Hugo har nu en side der er uafhængig af andre siders velvillighed til at stille et subdomæne til rådighed, så fra den kant kan det kun være et fremskridt.

Jeg lovede i sin tid at lave en side for Hugo til børnene og hjælpe ham med den så godt jeg kan....og det vil jeg blive ved med uanset hvem han sælger reklame plads til.....

Ja jeg har været pisse sur på Hugo sommetider....og tæt på at "opgive" ham, det er ikke nemt at forklare en der ikke har en dyt begreb om sådan noget med hjemmesider sammenhængen sommetider...
Herfra kommer Hugo og børnene i første række.....

De der ønsker at støtte op om Hugo og børnene fortsætter nok med det mon ikke....

Fortsat god dag herfra
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.nielsen.in.th
Simsalabim
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2009 11:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 19
 Status: Offline
Bopæl: Mamrelund

Godt gået Claus. Det tyder på at der er nogle der har udvist barnlig adfærd .... til skade for børnene.

Var det " Skæve Thorvald , der sagde : Lige børn leger bedst.?

Må da håbe at disse børn finder ud af , hvad legen går ud på ..... de kan da prøve igen ved ikke

C.m.a.

Sim :)
Heart and soul - Never feel old
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Fodbold, min bare r.. Nyheder på dansk 2 17-09-2017 05:48
Min støvsuger er fra Thailand og hun hedder Nan Nyheder på dansk 10 07-07-2017 07:48
min nye dyt **Baren** 3 10-04-2017 07:05
Øv der er Rød lys! skidt vi smutter lige over Billeder/Videoer fra livet i Thailand 3 28-05-2016 23:33
Gå væk!!! jeg vil ikke dele min mad Billeder/Videoer fra livet i Thailand 5 23-01-2016 03:50

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768