Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skolen i Doi Law
Hvem er her? 2 gæst(er)
 Udskriv emne
http://www.aidsboern.dk
freja
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2011 09:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
 Status: Offline

basse50 skrev:
Har også selv støttet, med kammerat, har været på skolen, så glem den!!!!! Husk det er et frivilligt arb Hugo udførerer uden tag selv fra buffeen. God dagShock

Al ære og respekt for dette stykke arbejde men frivilligt eller ej, er der penge involveret og tillige problemer med ”rod” i regnskabet, har ikke kun en negativ effekt i egne rækker, det skader også andre hjælpeorganisationer, husk det.

Derfor må der ikke herske tvivl om, hvad pengene bliver brugt på, det vil medføre en udbredt mistro hos ellers gavmilde mennesker, der af et godt hjerte giver et bidrag.

Det er nødvendigt med et ajourført regnskab, for selvfølgelig skal man da ved selvsyn, om man ønsker dette, kunne se hvad ens penge bliver brugt på, motivationen til at støtte et projektet bliver også større, når man tydeligt kan se, at her er der ikke tale om fusk og lusk, men at ens beskedne bidrag faktisk gør en forskel.

Jeg tjekker da også altid min bon i supermarkedet, ikke fordi jeg har mistro til kasse damen, men jeg vil se, om jeg har fået den købte vare til aftalt pris. Alm. Sund fornuft.

Vil igen pointere at ovenstående er en generel betragtning, har således intet med et bestemt projekt at gøre.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2011 09:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 663

sam skrev:
Stop nu al den bagtalelse af Hugo, og de uhyrlige påstande. Det har jo overhovedet intet med virkelighden at gøre.

Men et gammel dansk ordsprog skal måske skrives nu: tyv tror hver mand stjæler!

Lad nu Hugo og Nang være i fred.

unge mand hvem de end er, til deres orientering jeg afsoner en lille rest gæld kun 6 år tilbage

jeg stjæler ikke slet ikke fra børn så stop dine dumheder

hugo får fred når han fremviser en opdateret bankbog og et revideret regnskab

pas på jer selv derude i den fri verden music
sam
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2011 10:41

Bruger

Antal indlæg: 222
Bopæl: Danmark

Hugo har ikke pligt til at fremvise nogen bankbogsudskrift.

Se selv hvad han skriver om hvad pengene bruges til på skolen hjemmeside. Det kan da ikke være ret meget mere udførlig.
sank
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-04-2011 13:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1846

Stres Nu mener jeg ikke Hugo er tilmeldt her på siden ?? så vel ikke det rette sted at diskutere det. Men naturligvis såfremt der skal komme flere donationer må der komme mere udførligt frem fra Skolen eller Hugo. Jeg har mødt Nang og Hugo en gang kortvarigt og er ikke i tvivl om at de brænder for Skolen .
IT
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-04-2011 05:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1376
Bopæl: Isaan

sank skrev:
Stres Nu mener jeg ikke Hugo er tilmeldt her på siden ?? så vel ikke det rette sted at diskutere det. Men naturligvis såfremt der skal komme flere donationer må der komme mere udførligt frem fra Skolen eller Hugo. Jeg har mødt Nang og Hugo en gang kortvarigt og er ikke i tvivl om at de brænder for Skolen .

hvor er det rette sted ,hugo svarer ikke på hans side han svarer slet ikke så

støt ikke Hugo's Skole i Doi Law
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
sank
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-04-2011 08:50
Bruger avatar

Bruger

nørd Nej det er rigtigt IT men han er jo tilmeldt næsten alle Thai fora ? kun ikke her ??
jsh71
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-04-2011 17:36

Bruger

Antal indlæg: 1837

Glem det sank den her side er kun for at ødelægge det det for hugo men mest af alt går det ud over børnene
sam
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-04-2011 22:08

Bruger

Er ganske enig med dig John.

Vi stopper her.

Vil besøge Hugo, Nang og skolen på næste tur og se med egne øjne, hvad jeg kan sponsere til skolen.

Måske Cats skolegang!
pirat
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-04-2011 01:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 663

sam skrev:
Er ganske enig med dig John.

Vi stopper her.

Vil besøge Hugo, Nang og skolen på næste tur og se med egne øjne, hvad jeg kan sponsere til skolen.

Måske Cats skolegang!

er du nu helt sikker på at cat må komme i skole for bedstemoderen har hun skiftet mening

støt ikke Hugo's Skole i Doi Law
sank
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-04-2011 02:26
Bruger avatar

Bruger

Jeg tror bestemt ikke nogen vil ødelægge noget for nogen ? men jeg tror at nogen gerne vil have nogle svar på hvor pengene bliver af ? og da alle Fora har sluttet diskussionen vil det jo blive ved at poppe op til skade for Børnene ked
IT
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2011 09:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1376
Bopæl: Isaan

sank skrev:
Jeg tror bestemt ikke nogen vil ødelægge noget for nogen ? men jeg tror at nogen gerne vil have nogle svar på hvor pengene bliver af ? og da alle Fora har sluttet diskussionen vil det jo blive ved at poppe op til skade for Børnene ked

selv på hugo,s side er der lukket af for kommentarer og indlæg i gæste bogen der må ikke skrives noget uden det bliver godKent af Amin som er hugo

støt ikke Hugo's Skole i Doi Law pengene finder ikke vejen til skolen
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
lindyras
#52 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2011 11:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 736
Bopæl: bornholm

IT..

Hvis du har doneret penge til skolen burde du ringe til Hugo og spørge ham hvad dine penge er brugt til...

Hvis du ikke har doneret noget så stop dit lort...
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
nnn
#53 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2011 11:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162

lindyras skrev:
IT..

Hvis du har doneret penge til skolen burde du ringe til Hugo og spørge ham hvad dine penge er brugt til...

Det er ikke til at misforstå, hvad lindyras skriver, og jeg synes, han har ret.

nnn
tiny
#54 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2011 11:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 86

nnn skrev:
lindyras skrev:
IT..

Det er ikke til at misforstå, hvad lindyras skriver, og jeg synes, han har ret.

nnn

ret i hvad,, tror i selv på at tavsheden fra hugo,s side hjælper

jeg har intet givet til skolen men har ret til at udtale mig om sagen det er en offentlig indsamling og der skal være orden i sagerne
lillemanden
#55 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2011 13:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 615
Bopæl: København / Pattaya

Et gammelt ord siger : den der tier sammentygger . Er det, det der sker på alle andre sider, eller er tvivlerne nået frem til, at der måske er mere end rod i regnskabet ?

Det ville jo være så nemt, at lægge en fotokopi af bankbogen ud på egen side, som dokumation. Det er ikke et regnskab, men ville da kunne oplyse om hævninger og indsættelser, og saldo.
Regnskab er jo ikke noget der starter sammen med en indsamlings start og så kører på bedste beskub, et regnskab skal gøres op år for år.

ked
sam
#56 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2011 16:52

Bruger

At I gider at blive ved. Hugo svarer ikke her på denne side.
Sagen er lukket.

Skriv istedet til Kræftens Bekæmpelse eller Røde Kors og spørg, om I må se deres bankbøger eller bankkontoudskrifter - og hvad den deres lønninger til generalsekretærer, rejseudgifter rundy i verden på 1. klasse.

Nej , nej - det er kun Hugo I er efter, selv om I ikke har støtte skolen med en eneste baht!!!!!!

Vorherre bevares, har I ikke andet at få tiden til at gå med?
skipper
#57 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2011 17:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3271

Det begynder at virke lidt mistænkeligt med sams forsvar af mistænkte svindlerier, og så kan man jo undre over hvorfor?
sam
#58 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2011 21:37

Bruger

Skipper, nu skal du til at passe på med dine injurier overfor mig, du kan nemt pådrage dig en injuriesag, hvis du fortsætter din åndsvage linje.
lillemanden
#59 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-04-2011 03:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 615
Bopæl: København / Pattaya

Hej Sam

Først hvad jeg skriver skal du ikke bestemme !!! er vi enige om det ?

Både Kræftens bekæmpelse og de andre hjælpeorganisationer skal og har et offentligt regnskab, ( det er lov , for indsamling ) om man bruger pengene fornuftigt kan vi diskutere. Men der er et OFFENTLIGT regnskab.

Nej Hugo svarer ikke nogen steder, og det er jo det der er galt, der går jo sjældent røg af en brand uden der har været ild.

Jeg har ikke været på skolen , men mødt både Hogo og Nang, ( ikke særligt heldigt ) .
Jeg har sammen med min mand bidraget tidligere, men måske ikke mere. Svar for dig selv, ikke for hvad vi vil skrive om.
sank
#60 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-04-2011 10:38
Bruger avatar

Bruger

ked Pas nu på ? vi risikere alle at blive slæbt i Skifteretten ?? er det ikke der man skifter mening ?? sarcasm
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thai-dk.dk flytter server Nyt fra Administrationen 2 10-08-2017 08:43
http://www.orientalinvest.com/ Skik og brug 43 24-04-2015 04:10
Retur til DK, eller? De fastboende 70 04-10-2014 06:17
DK kendt ude i verden Nyheder på dansk 3 15-08-2014 08:21
ØV,- den video er blokeret her i DK. **Baren** 5 21-07-2014 16:32

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768