Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
endelig thai gift
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2009 10:38

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja mange gange drejer det sig jo om, at være på det rigtige sted, på det rigtige tidspunkt. Glade Manse har længe tænk over hvad han kunne gøre, for at gøre sin så dejlige kone glad med hensyn til dette... mandens efternavn.... Da jeg undersøgte alle disse muligheder, med ambassader og alt andet ligegyldigt, ja så satte Glade Manse det hele i bero, for han gad simpelthen ikke alt dette palaver for noget så ligegyldigt... men men.... så kom der jo det op med at borgmester og kommunal direktør var ved at miste deres berømte thailandske ansigt fordi, de havde arrangeret det hele med TV og alt andet og de 2 thailandske par som havde sagt ja, pludselig sagde nej. Så da ham den så glade Manse var nede på det officielle kontor for at spørge om, at det måske kunne gøres lettere uden alle disse papirer med hensyn til min dejlige kones ønske. Ja så var svaret... Du skal gøre som alle andre. Tilfældigvis overhørte ham den kommunal direktør mit ønske, og kaldte glade Manse ind på hans kontor, hvor han forklarede, at hvis ham glade Manse ville stille op til Nakhon Sawans første undervands bryllup, ja så vil den så glade Manse blive båret igennem systemet. Nu er seancen overstået. Intet der var blevet lovet, er ikke blevet overholdt, så det jeg egentlig bare vil sige er. Alt kan lade sig gøre hvis man er på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt.

Glade Manse er nu officielt thailandsk gift med papirer og det hele. Min skønne datter har også fået sit største ønske opfyldt. Glade Manses efternavn. Ja så glade Manse har gjort mange lykkelige... er jeg overbevist om.... og med den hale, at alt pludselig kan blive unhappyness hvis fruen ønsker det, men det må han jo så tages derfra:MU


Ja ham glade Manse har altid været noget af en abe, eller darkling som konen engang imellem siger
Glade Manse har altid valgt sin tilkommende med omhu. Så skønnere kvinde findes ikke....

Nå spøg til sdie. Min dejlige kone og jeg blev gift i Byens akvarium, og hvor var vi syge bagefter af det urene vand, men sjovt var det da, og jeg fik hvad glade Manse kom efter. En endnu gladere kone og det siger ikke så lidt.


Ja er livet ikke bare en dejlig ting:HI
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2009 12:00



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Stort tillykke herfra du er sørme en køn abe må man sige, med en køn ling ThumbThai*DK*
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2009 13:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

tillykke med din kone

og et stort tillykke med din nye Manse's Blog ,hvor jeg kan se du er ordstyrer håber på mange gode indlæg i din nye blog


Thai *DK* :MU

..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
helge
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2009 13:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 60
Tilmeldt: 28.02.09
 Status: Offline

Tillykke endnu engang.

Hvis din kones hjerte har samme størrelse som hendes fødder, er du en heldig mandskaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2009 13:32

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære yindee

Jeg har mange bloks, men hvad for en mener du hahaThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2009 13:37



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

tillykke med undervands brylluppet, det må jeg nok sige du er sgu en modig mand, og din kone er sgu en rigtig quinde, også tillykke med din famillies nye efternavne, godt gået dark.... øhhh glade manse :HI
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2009 13:42



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

og jo da tillykke med din nye blog, den får du jo nok brug for nørd
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2009 13:48

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hvad er nu det for noget, er glade manse nu kommet i skammekrogen siden han hele tiden skal logge ind for at se hvilke svar han får?????? Jeg undres men jeg troede ikke denne side brugte sådan tiltagved ikke

Hvad er manses blog for noget drenge, lad mig høre, er interessen for hans person i tiltag hahaha

Jeg undres stadig over det nye tiltag, så jeg mener en forklaring vil være på sin plads:MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2009 14:00



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

glade manse skrev:
Hvad er nu det for noget, er glade manse nu kommet i skammekrogen siden han hele tiden skal logge ind for at se hvilke svar han får?????? Jeg undres men jeg troede ikke denne side brugte sådan tiltagved ikke

Hvad er manses blog for noget drenge, lad mig høre, er interessen for hans person i tiltag hahaha

Jeg undres stadig over det nye tiltag, så jeg mener en forklaring vil være på sin plads:MU


troede ellers at det var dit tiltag, men ellers har webmoster jo nok et svar. :HI
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
helge
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2009 15:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 60
Tilmeldt: 28.02.09
 Status: Offline

glade manse skrev:
Hvad er nu det for noget, er glade manse nu kommet i skammekrogen siden han hele tiden skal logge ind for at se hvilke svar han får??????


Nå, er du blevet blog-eret. HAHAHA

Flad vits, hva'
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2009 15:27

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

haha tak for sangen drenge. Vi tales ved i det nye liv hahaSad(

Jeg skal nok ændre dette så skammekrogsagtige Manse og starte et nyr liv som... ja hvad skal jeg nu hedde ahharasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2009 15:39



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

hvad med manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2009 15:54

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

haha jeg er sgu ved at blive for gammel. Jeg ser først nu at en eller anden eller måske manse selv har placeret det under manse's blog. haha det var da noget som giver mening eller hvad haha. Jeg er beæretShock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
helge
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2009 15:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 60
Tilmeldt: 28.02.09
 Status: Offline

Jaja, blind høne finder også..............
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2009 16:18

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

såsåså Helge, bare fordi der er lidt koldt i det nordlige, behøver du vel ikke være ude efter ham glade Manse. Sad:MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
helge
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2009 16:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 60
Tilmeldt: 28.02.09
 Status: Offline

Manse, her er ikke LIDT koldt.

Det regner og jeg fryser som en stor hund
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-03-2009 01:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jammen manse dog:HI

du har fået dit ejet område som kaldes manse,s blog
her er det dig der kan oprette indlæg og kun dig,vi andre kan kun svarer

du er med andre ord webmaster her i din blog
her kan du redigerer og slette indlæg Thumb
nu sletter du vel ikke mit indlæg *DR* selv og jeg er lidt fræk :LOL

held og lykke med din nye blog

..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Fighting flares at Myanmar-Thai border Nyheder på andre sprog 1 21-04-2024 11:49
Thai Police Search House of Deputy National Police Chief Alt det andet 5 19-04-2024 10:16
THAI AIR ændre flyrute som følge af Iran Israel krisen. Flyselskaber 1 16-04-2024 15:10
Snart kan homoseksuelle blive gift i Thailand Nyheder på dansk 1 29-03-2024 11:01
Inside a Thai prison... and more stories Discover Thainess 9 28-03-2024 09:47

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 99,416,372 Unikke besøg | jQ Blog