Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Manse vil gerne sige....
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-08-2009 09:57

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære alle

Ja ham Mansen kan være underlig engang imellem, og derfor vil Manse med dette indlæg gerne have lov til at give en stor undskyldning for sine verbale tiltag. Det er ikke fair, for vi har alle sammen lov til at have en mening om ditten datten uden den kloge Manse eller andre skal nedsætte dette.

For dette siger Manse mange gange undskyld, og Manse vil i fremtiden prøve, ja Manse siger prøve, at moderer sine udtryk, så de ikke kan misforstås, eller bliver til gene for andre.

Det vil også være fair efter Manses mening, at kanonerne ikke altid skal ensrettet, så noget sådant ville kunne fremkomme.

Jeg ved det bliver svært, men jeg lover jeg vil gøre et forsøg, og Manse vil komme tilbage til det egentlige Manse gerne vil beskrive. Dagligdagen ude i det Thailandske, så nogen måske kan få en fornemmelse af livet herude.

Manse håber han bliver tilgivet for sine sidste tiltag, for Manse har ikke været rimelig i nogle af sine betragtninger, så det vil Manse arbejde ihærdigt med at ændre.

Manse vil da gerne lige her have lov til at sige, at det undre ham, at ingen har givet deres besyv med visa, og den gule bog, for der må da være nogen der har anderledes oplevelser ud i dette, eller er det måske ikke så interessant......

Kan i alle have en god formiddag derhjemme og alle os andre en god eftermiddag herude.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-08-2009 19:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Manse-Manse-Manse....

Kom nu på banen igen Manse ellers dør hele debattenrasende

Eller er det kun Bents busholdepladser der kan hidse en op.

Kom så på banen igen.

lindy

...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-08-2009 11:35

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære lindyras

Ja hvis du ikke har nogen du kan revse, ja så er livet sgu kedeligt. Jeg holder også af dig hehe. Kan du have en god dag eller hvad det nu er hvor du er hehesarcasm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Hermed vil jeg gerne præsentere Poul Erik Larsen bog - COASTERSØMAND Film, bøger etc 7 30-01-2024 10:03
Hunden er med i en konkurrence og vil gerne vinde – Det sjove. 2 05-10-2017 13:45
Nu er Manse glad Alt det andet 1 19-11-2011 03:30
manse/sune/bedstefar/thulegrisen/?????????? Helvede 11 28-09-2010 16:17
Derfor elsker Manse Thailand Manse's Klumme 2 29-01-2010 15:01

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.26 sekunder | 99,477,940 Unikke besøg | jQ Blog