Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Derfor elsker Manse Thailand
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-01-2010 14:54

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Gud hvor jeg elsker Thailand, også det selvom jeg hele tiden får stukket i skoen, fra uvidende sjæle, at jeg jo ikke forstår en dyt af, hvad der egentlig foregår, men sådan skal det åbenbart være.. Jeg kan leve med dette.......................

Jeg har håndværkere på i øjeblikket som overdækker min balkon på 8 X 3 meter med tag des lige. Disse mennesker er gået i gang med deres foretrukne beskæftigelse, at svejse. Alt ser fint ud, men tanker for tryk fra taget med dobbelt jern til balkon, ja så er det da som det skal være.

Ham gutten med dette firma, jeg har fået til at lave dette. Han gav mig da også en ganske fornuftig pris, men tænker man i Thailandske normer, meget dyrt.

Jeg kan se med alle disse teglsten, jern og andet på min skrøbelige balkon. Det vil måske give problemer efter mine beregninger. Da jeg forklarede manden mine beregninger ud i dette tryk, som han jo påvirker min balkon med var han da målløs eller måske uforstående. Da jeg sagde, at muligheden for sammenstyrtning var til stede, var han egentligt meget cool og egentlig i mine øjne ligeglad.

Hehe derfor elsker jeg Thailand og dets folk. Han sagde kære betaler ingen problemer så vil jeg da komme tilbage og starte fra bunden næsten gang.

Det han jo nok mener er, det er ikke hans problem, for jeg har bedt om midt tag over den terrasse, så han laver det jo bare, kommer der problemer, ja så betaler jeg for dette.

Det er det samme som resten, og skaderne er aldrig af de helt store med dette klima man har herude. Huset som naboens kan knække på midten, som min pool, men jeg fik lavet en ny, naboen kæmper stadig med sit knæk.

Ja vi ser forskellige på dette med byggeri. Vi ser også forskellige på, hvem der har skylden. Jeg var med poolen heldig, for jeg havde alt papirarbejde i orden, men det har jeg da ikke på huset, så sker der noget er det da bare en udgift……

Sniffe, snif, hold da kæft hvor jeg hader disse sukkerrørs farmere. De gør da intet for at folk skal kunne lide dem. Jeg sidder lige nu med sort regn, som vi kalder det. Det er de idioter som brænder deres sukkerrør af inden de høster. - Det koster så en million by problemer med dette affald. De skulle da hænges op i deres egne rør… uha uha nu er jeg negativ igen, men træls er det sgu da.

Kan i alle have en god dag.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bz
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-01-2010 15:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 236
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

du har håndværkere på ja godt nok og de er som de fleste andre
håndværkere overalt i verden selv i danmark næsten lideglade de laver tingene efter tegning og det er det

hvis du vidske hvor mange der klager over håndværkere i lille DK det er faktisk ret mange som mener at de får byggesjusk udført i stedet for et godt håndværk

jeg elsker varmen ,maden og pigerne ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Smag på Thailand Hele Thailand 90 24-03-2024 12:54
Interview med den danske ambassadør i Thailand De fastboende 1 18-03-2024 12:23
Se dokumentar om Black Mountain i Thailand Golf baner 4 15-03-2024 12:39
Thailand: 10 million people suffer pollution-related illnesses in 2023 | BBC News Hele Thailand 1 10-03-2024 09:35
Keld Wulff alias Kenn Holm anholdt i Thailand Nyheder på dansk 20 06-03-2024 12:27

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.14 sekunder | 97,871,919 Unikke besøg | jQ Blog