Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Manse takker
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 14:38

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej alle

Manse vil takke af for et stykke tid, men han vil når han får nye kræfter vende frygtelig tilbage, men jeg mener bare at de useriøse angreb der er fremkommet fra Bent og Swed, ja de røre mig dybt i hjertet. Det er jo nok fordi jeg bundærlig fortæller om det virkelig liv engang imellem, men at jeg skal klantes for urigtigheder og en stor fantast ud i det Thailandske, Ja det røre mig dybt, så jeg vil et stykke tid sidde og beundre de nævntes intelligente indlæg på sidelinjen, og samle ny energi til at fejte jer. Jeg mener ikke det er fair, at man skal fremkomme med udtalelser som de sidste indlæg fremprovokere, og jeg gider ikke komme i det røde felt for at justify mig selv, uden Ham fantasten Manses indblanding. men de nye som dig Bent og dig Swed mener jo åbenbart at jeg er en fantast, så den tro vil jeg nu lade jer have lov til at have, så jeg kan give jer frit lejde til at udtrykke jeres meninger uden at fantasten Manse giver sit besyv med.

Håber i må have et godt liv med jeres personlige og anderledes synspunkter, for jeg vil nu sidde i lænestolen og fortælle min dejlige kone, at jeg nu som jeg så mange gange har sagt på denne side, ja jeg elsker hende, og det savner i måske i jeres hverdag… Det lyser jo ud af jeres jalousi over, at Manse fra opstarten af denne side blev tildelt hans egen klumme. Nu har webmaster jo mulighed for at give jer en også, så i måske sover bedre.

Udviklingen og bitterheden skuffer mig.

Jeg vender frygteligt tilbage når jeg føler noget positivt er i udvikling!!!!!!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 16:55



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg er ikke så positiv som manse, så jeg takker bare af...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kimp
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 16:59

Bruger

Antal indlæg: 38
Tilmeldt: 12.06.09
 Status: Offline

Det saa da ellers meget godt ud til at starte med.

Kim
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 17:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Nu har jeg godt nok ikke fulgt med et stykke tid, men jeg fatter ikke en bjælde af, hvad der hentydes til og måske godt det samme.
Men I er vel voksne mennesker, og kan vel for søren, behandle og respektere, hinandens meninger og holdninger. Hvorfor nu al den person fnidder og fnadder, træder nogen over stregen, så svar eller spring indlægget over alt efter humør den pågældende dag. Det gør jeg.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 17:45



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

freja der hentydes til at siden her ikke kan støtte syge og fattige børn fordi syge og fattige børn får fordel af at have deres eget domæne...

Og der hentydes til at sidens ejer omgås sandheden lidt alternativt...

Desværre ikke muligt at klare i privatsfæren for mit vedkommende da admin på siden her har bedt mig glemme hans nummer og emailadresse...



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 17:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Nå ok, det kan jeg slet ikke udtale mig om, har ingen forudsætning for at ytre mig på det område altså om (web.sider) og jeg kan slet ikke finde hoved og hale i alle de sætninger om domæne navne.
Havde bare ikke på Manses indlæg forstået, at det var det, det handlede om.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
2
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 20:58

Bruger

Antal indlæg: 67
Tilmeldt: 06.04.09
 Status: Offline

Hehe Bent

Hvor er det dog dejligt og befriende, at den gamle Bent er vendt tilbage. Jeg hulker endnu af grin. Håber du har en god tid i Danmark, og husk nu tiderne passer på disse busser, for det kan jo koste en enkelt fadøl med vennerne når man kommer for sent.

Dejlig læsning hehesarcasm


Manse vil takke af for et stykke tid, men han vil når han får nye kræfter vende frygtelig tilbage, men jeg mener bare at de useriøse angreb der er fremkommet fra Bent og Swed, ja de røre mig dybt i hjertet



Bare du kan bestemme dig? At folk siger sin mening burde vel ikke få dig til at stikke af? Jeg mener.. du er vel en voksen mand? Eller hvad..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2009 16:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

kom igen manse

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2009 17:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davs
Ja jeg håber da også at manse kommer igen ,med nogle bevingede ord.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-08-2009 16:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Manse.........Manse vil takke af for et stykke tid,

2 dage det var findt klaret:LOLså er du klar igennørd

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
2
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-08-2009 19:58

Bruger

Antal indlæg: 67
Tilmeldt: 06.04.09
 Status: Offline

et stykke tid..

Det kan jo være alt fra 2 sek til 2 dage.. åbenbart.

manse må være socialdemokrat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-08-2009 04:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

he he

mange tusind tak for en go dag eller skal vi sige en 1/2

tak for go mad hygge og en god sludder

fantastisk så godt din datter behersker engelskThumb

jeg kigger forbi en anden dag

hils familien


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-08-2009 07:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

manse skrev:
Hej alle

Manse vil takke af for et stykke tid, men han vil når han får nye kræfter vende frygtelig tilbage, men jeg mener bare at de useriøse angreb der er fremkommet fra Bent og Swed, ja de røre mig dybt i hjertet. Det er jo nok fordi jeg bundærlig fortæller om det virkelig liv engang imellem, men at jeg skal klantes for urigtigheder og en stor fantast ud i det Thailandske, Ja det røre mig dybt, så jeg vil et stykke tid sidde og beundre de nævntes intelligente indlæg på sidelinjen, og samle ny energi til at fejte jer. Jeg mener ikke det er fair, at man skal fremkomme med udtalelser som de sidste indlæg fremprovokere, og jeg gider ikke komme i det røde felt for at justify mig selv, uden Ham fantasten Manses indblanding. men de nye som dig Bent og dig Swed mener jo åbenbart at jeg er en fantast, så den tro vil jeg nu lade jer have lov til at have, så jeg kan give jer frit lejde til at udtrykke jeres meninger uden at fantasten Manse giver sit besyv med.

Håber i må have et godt liv med jeres personlige og anderledes synspunkter, for jeg vil nu sidde i lænestolen og fortælle min dejlige kone, at jeg nu som jeg så mange gange har sagt på denne side, ja jeg elsker hende, og det savner i måske i jeres hverdag… Det lyser jo ud af jeres jalousi over, at Manse fra opstarten af denne side blev tildelt hans egen klumme. Nu har webmaster jo mulighed for at give jer en også, så i måske sover bedre.

Udviklingen og bitterheden skuffer mig.

Jeg vender frygteligt tilbage når jeg føler noget positivt er i udvikling!!!!!!



Manse der er jo nogle som kun kan finde ud af at skrive når de vil brokke sig, har selv prøvet og få den slags indblanding fra sådan personer, men hop op og fald ned på sådan nogle manse, de er ikke hver at samle på det er kun det de skriver som er rigrig, skide være med vi andre og vores indlæg og vores meninger dem kan de personer ikke godtage, og mange gange så skriver de bare for at skrive noget, dem er der flere af rundt om kring.
Så manse tryk på knappen også køre computeren igen Thumb

Kan i nu alle have en god og dejlig weekend :MU
ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailand takker ja til OL-kvalifikation Nyheder på dansk 1 11-02-2020 11:53
Nu er Manse glad Alt det andet 1 19-11-2011 03:30
manse/sune/bedstefar/thulegrisen/?????????? Helvede 11 28-09-2010 16:17
Derfor elsker Manse Thailand Manse's Klumme 2 29-01-2010 15:01
MANSE DØDEN NÆR ENDNU ENGANG... Manse's Klumme 9 12-01-2010 12:17

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 99,530,472 Unikke besøg | jQ Blog