Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Livet kan også være positivt
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-07-2009 15:13

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja ham Mansen er blevet beskyldt for meget her i livet, men manse tror ikke igennem hans lange liv, at han nogen sinde er blevet beskyldt for at være en løgner, men engang skal jo være den første, så nu kan manse også tilføre dette på mit visitkort.

Manse må da godt nok sige, at den korte tid manse var væk fra denne side, er der sket en ny udvikling med hensyn til brugen af ord og udtryksformer. Manse synes jo nok, at denne side nu, er ved at komme op i et format, som andre websider praktisere. Måske er det godt, men måske er det også dårligt, for de mennesker der bliver udelukket, får jo aldrig en chance for at forsvare sig sidenhen.

Jeg må jo nok sige her, at manse taler af erfaring, for om ingen anden, har manse fået mange tæsk for sine synspunkter om det virkelige Thailand. Manse mener da også, at noget af det har været berettiget, for manse hører ikke til guds bedste børn, med hensyn til hans form for at artikulere sig på. Manse må jo så tage de tæsk der kommer ud af dette, men at man direkte beskylder manse for at være en løgner, er nok det der kan få manse op i et rødt felt, men manse er nok ved at blive for gammel ud i de forskellige websiders nuancer, så manse har valgt at sidde noget sådant overhørig, og det gør manse fordi. Vi er jo ikke alle ens.

Det manse nok har det lidt svært med er, at disse mennesker som man udelukker, jo ikke har en mulighed for at komme til orde under deres navne som lizzer, 4pokker eller hvad de ellers hedder, og det mener jeg ikke er heldigt, for man har jo ikke den mulighed, at man kan forholde sig til deres tidligere udfoldelser, hvorfor en udelukkelse kun vil fremkomme med mere negative opsætninger. Det mener Mansen ikke er heldigt, men selvfølgelig er dette op til den enkeltes websides ejer, at judge i dette, og anderledes kan dette vel ikke være.

Det skal ikke skorte på manses objektivitet, for manse mener, at ingen og absolut ingen skal udelukkes fra et offentligt forum, bare fordi de er anderledes tænkende, men jeg kan da ikke sige mig fri for den tanke, at disse mennesker, manse inklusive, men sådan ved manse også verden ikke er skruet sammen, men det er dog en drøm manse har, at vi alle finder ud af med vores skriverier, hvornår det nu er nok. Manse træner meget men manse er ikke fuldendt overhovedet.

Det ville dog være dejligt hvis man kunne have en side, hvor alle uanset meninger og hudfarve, brugte den mulighed med at hjælpe hinanden… jaja drenge og piger manse er en drømmer… men jeg er overbevist om, at denne side på længere sigt vil blive en sådan!!!!!! og der vil blive plads til os alle!!!!!!!

Webmaster hvem end du er, skal have tak for, at du tildelte manse en klumme, som han nu uden andres indblanding kan forvalte og bruge som han vil. Jeg vil prøve som før og nu at forvalte den som n u manse mener den skal forvaltes. Manse mener dermed ikke at han har ret i sine synspunkter, men han får trods alt chancen for at fortælle om sine daglige ligegyldige oplevelser, og det har mansen det godt med. Manse håber da også, at der måske sidder nogle herude og nikker genkendende til hans oplevelser, eller måske sidder der nogle derhjemme, der måske har været ude for lidt af det samme, og dermed lære noget af dette, eller måske hvis de kommer ud for samme situation, kan nikke genkende til dette og sige. Manses naivitet var sgu ikke helt ved siden af.

Kan i alle derhjemme have en god dag og jer herude en god aften
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-07-2009 15:29



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hejsa manse

Vil lige rette dig lidt vedkommende er ikke udelukket, men er sat i skammekrogen hvis man kan kaldet det for det. Synes da det er en fin fin regel web har lavet så kan man lære det kan man og tænke sig lidt om inden man laver personlige angreb, som ikke høre nogle steder hjemme.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-07-2009 17:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej manse

rolig nu såvidt jeg har forstået fik han 30 dage i skammekrogen da han ikke fulgte reglerne på siden han var vist for at sige det pænt lidt for grov i tonen og forstod ikke at stoppe i tide


....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
At være sømand Film, bøger etc 5 20-07-2023 11:56
Thi LoSu-vandfaldet i Taks Umphang Wildlife Sanctuary vil være lukket fra 1. juli til 31. august Øst Thailand 1 24-06-2023 17:24
Det her sted er så billigt, Er det nu også det Amazing Pattaya 1 07-04-2023 14:15
Sådan undgår du at være en forfærdelig turist Hele Thailand 1 04-04-2023 07:11

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.63 sekunder | 99,594,910 Unikke besøg | jQ Blog