Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Er livet ikke bare en herlig ting
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-04-2009 11:37

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja ham lalleglades Manses oplevelser er jo aldrig kedelige, så i dag har jo ikke været speciel des angående . Da jeg så spillede golf med en af mine meget gode venner, som pludselig var ude i det talende hjørne, ja så jeg fik mange historier pludselig, om dagligdagen med alle disse såkaldte venner. Jeg fik at vide at Per’s kone var i gang med en anden vens mand, så det var ved at udarte sig til noget drastisk. Ja, der er ikke noget som en omgang golf med venner, man får en masse at vide på de sidste 3 huller, for de bliver sgu træt, og bliver enormt meget mere åben, med hensyn til fortællinger om dagligdagens begivenheder. Jeg skriver kun dette her for ingen af de sagte venner forstår et dyt dansk, hvorfor det ikke kan bruges imod den lalleglade Manse bagefter.

Positivt har dagen været, for den lalleglade Manse har fået en masse at vide om de forskellige, som han egentlig bare troede levede et stille liv. Hold da kæft hvor har det været morsomt. Jeg har fået mange historier, som selv jeg vil være flov over at videregive. Som jeg siger, bare de har det dejligt, ja hvad rager det så mig.

Nå essensen i ovenstående er, at det ikke altid er let at leve herude, for kulturerne komme engang imellem i konflikt med det virkelige liv.

Jeg føler mig engang imellem dårlig tilpas med disse historier, eller skal man kalde dem sandfærdige beretninger, fordi, jeg kan ikke forstå os farangs engang imellem. Hvorfor skal det hele gøres op i IQ under bæltestedet. Ja ham lalleglade Manse har sgu nok ikke forstået et dyt om dette sexliv, men måske vil han lære. Nej det tror jeg ikke for jeg er sgu en for gammel jyder, der sætter familien højt.

Det skal lige siges i dette moment, at jeg mangler sgu ikke noget, men engang imellem kan ham den lalleglade da godt blive lidt harm over farangs opførelse. Der er vel ikke noget at sige til, at Thai piger engang imellem siger. Dette her er sgu for nemt, så lad os dog score lidt kasse på det.

Jeg kom ud for i Pattaya da jeg var der sidst, at sige til en vidunderlig og meget køn barpige, at mit rum var åbent for videre forhandling. Jeg mente det faktisk i sjov, men måtte konstatere at klokken 0200 om natten blev der ringet, at jeg skulle signe en pige ind. Jeg forklarede, at det skulle jeg absolut ikke, så hun måtte gå uden sine 1500 bath for et put. Næste dag gik jeg ned i samme bar, og forklarede, at jeg var ked af min måde at tackle situationen på, så jeg ville da godt for en god ordens skyld betale de sagte penge for ingen ting. Mama San sagde, at det kunne der ikke være tale om, men jeg gjorde det nu alligevel.

Ja lalleglade Manse er sgu ved at blive for gammel, men hvor er dette så skønne land dog dejligt.

Billige kommentarer bedes venligst undlades, for alt ovenstående er sandfærdigt, men jeg vil gerne have lov til igennem den site, at fortælle eventuelle nye, at livet ikke altid er rosenrødt, men spændende herude.

Jeg har også en anden drøm. Den er, hvem er egentlig webmaster på denne side. Jeg kan se en masse administratore, men webmaster har aldrig gjort sig til kende. Måske er det en vi kender, ja hvem ved, men interessant er det da at vide.....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-04-2009 14:02



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Det sidste først - såvidt jeg har forstået er webmoster et flerhovedet monster - som viser sine forskellige ækle ansigter afhængig af hvem der lige har vagten, intentionen eller målet...

Interessant fortælling iøvrigt - der sker da noget i Nakorn Sawan - hernede i storbyen er vi ikke så fritlevende, og vi tager heller ikke til Pattaya og betaler folk for ingenting (her tænker jeg at skolen i nord måske kunne have brugt de 1500 - barpigen skulle jo nok få sit - men det er så bare mig)...

Du siger :

manse skrev:
Hvorfor skal det hele gøres op i IQ under bæltestedet. Ja ham lalleglade Manse har sgu nok ikke forstået et dyt om dette sexliv, men måske vil han lære. Nej det tror jeg ikke for jeg er sgu en for gammel jyder, der sætter familien højt.


Og alligevel betaler du en barpige 1500,- (går udfra det er THB ) og alligevel gør du det åbenbart op i bæltesteds IQ...

Det kan godt være at jeg som sædvanligt totalt har misforstået din glæde, lykke og optimisme...





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-04-2009 21:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

Manse, du mente det "faktisk i sjov???"
Med en professional kvinde der arbejder i denne branche?
Det er IMO dårlig smag at lege "teaser" forstår slet ikke at du overhovedet indlader dig i en sådan samtale omhandlende "bæltesteds IQ", og da slet ikke når du har en sådan køn kone.
Hold du fast på hende og lad være med at begive dig ud i noget snavs.
Men det er selvfølgelig mere bekvemt at prædike fremfor at praktisere.
Held og lykke til hr.og fru manse

mvh



Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2009 01:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

manse skrev

Jeg har også en anden drøm. Den er, hvem er egentlig webmaster på denne side. Jeg kan se en masse administratore, men webmaster har aldrig gjort sig til kende. Måske er det en vi kender, ja hvem ved, men interessant er det da at vide....
.

jos38 skrev

Det sidste først - såvidt jeg har forstået er webmoster et flerhovedet monster - som viser sine forskellige ækle ansigter afhængig af hvem der lige har vagten, intentionen eller målet..
.

hej jos38
hvor du dog kan skrive det jeg tror du er meget tæt på sandheden:MU

..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-04-2009 01:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

manse skrev

ja lalleglade Manse er sgu ved at blive for gammel, men hvor er dette så skønne land dog dejligt.

Billige kommentarer bedes venligst undlades, for alt ovenstående er sandfærdigt, men jeg vil gerne have lov til igennem den site, at fortælle eventuelle nye, at livet ikke altid er rosenrødt, men spændende herude.


hej manse
pas på herude med de piger de er skønne ja, men de æder en med hud og hår
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2023 03:14

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære Rin

Din måde at bruge ord på, er trods alt uovertruffen. Du har ret i, at jeg skulle have tænkt mig om, men jeg gjorde det faktisk kun for sjovt, fordi jeg var der sammen med min ven og hans kone, som tilfældigvis har arbejdet der, så man bliver vel behandlet lidt anderledes, og har lov til at lave lidt sjovt.

Det skal siges, at efter de mange år herude, var det første gang jeg var på en sådan bar med professionellle piger, så jeg hyggede mig bare, fordi jeg følte jeg blev accepteret som en, der ikke havde interesse ud i det seksuelle, men bare var med for hygge.ved ikke

Ja livet er sgu ikke altid let for typer som Manse herude, men han hygger sig, betaler og smiler hvis han laver noget lort:MU

Jeg betalte lærepenge og fik narre..... og andet var der ikke i det, men jeg vedstod mit ansvar og betalte pigen dagen efterved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Mandens faldskærm foldede sig ikke ordentligt ud Nyheder på dansk 1 29-01-2024 10:40
Der er ikke noget galt med thaikoner Hele Thailand 11 29-10-2023 03:09
Jeg ved sgu snart ikke. Alt det andet 8 13-10-2023 20:58
Canadisk mand forlader munke livet efter sexanklager Nord Thailand 1 22-10-2022 15:22
Den er måske ikke politiske korrekt but who gives a shit Udenfor Thailand 4 04-08-2022 18:07

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.28 sekunder | 97,864,918 Unikke besøg | jQ Blog