Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Historien om Ted og Tip
tofte
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-04-2013 15:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 49
Tilmeldt: 25.02.13
 Status: Offline

Historien om Ted og Tip.

Citat :
Historien kort:
Ted rejser på ferie i Thailand og møder en barpige i Bangkok (Tip). Sød musik opstår for begge parter, og det ender med at Ted realisere sine aktiver hjemme i Wales og flytter til Thailand. De bygger hus i pigens hjemby, og etablerer en lille svinefarm. Men som tiden går, og pengene begynder at tage slut, ændres deres forhold betydeligt. Historien skildre med al tydelighed – at der kun er én vinder i den sammenhæng. Filmen ender med at Ted må ……….! JA – se selv filmen og hvad det ender med.
Håber at denne lille dokumentarfilm kan animer andre med lign. planer, om at tænke sig en ekstra om - inden man som Ted laver samme fatale dumhed !


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-04-2013 03:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Tofte skrev citat
Håber at denne lille dokumentarfilm kan animer andre med lign. planer, om at tænke sig en ekstra om - inden man som Ted laver samme fatale dumhed !


nej og atter nej intet hjælper, de samme samme fatale dumheder fortsætter hver eneste dag

sidste nyt i rækken om dumheder

A ja lad os give ham navnet A, ankommer til smiles land, bliver forelsker i den første pige han ser i baren, han er heldig, hun er ikke luder, nej hun er skam kassedame og helt ny i baren

tiden går efter 14 dage er de blevet gift oppe i det lokale tempel, meget romantisk

A rejser hjem, sælger hus bil ja alt hvad han ejer og har ryger, han haster tilbage til smiles land hvor den store kærlighed venter,
jo jo hun har skam ventet og fundet et stort lokale for nu skal de sammen med hendes storebror opbygge en forretning med udleje af motorcykler

A betaler indskud og husleje forud for de næste 3 år, der bliver indkøbt 61 stk. motorcykler, alt sammen i pigens navn
3,5 milioner baht er brugt, kassen er tom, det vil sige næsten tom han venter på at en arv bliver udbetalt

nu hænger A på sin stol drikker lidt øl, pigens bror passer forretningen, pengene ser A intet til, han kan kun gå rundt i forretningen og se hvordan den ene motorcykel efter den anden forsvinder (bliver solgt) de satans turister stjæler motocyklerne og smutter fra regningen fortæller A til gud og hver mand

Ak ja det er den evige fortælling som aldrig ender, A er forelsket op over begge ører vil ikke se eller høre hvad der bliver advaret om
for som A siger: hans kone er ikke som de andre
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dardi
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-04-2013 04:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Fæhoveder ligefrem tigger og beder om at blive pelset.
Men selv de der sætter sig grundig ind i livet her i LOS og forsøger at bruge "sund fornuft", ender ofte med at punge en gevaldig masse baht ud. F. eks. har du en butik i en by .. skal politiet pludselig have 10.000 baht ( det betaler thaierne IKKE) .. og sjovt nok går der kun 3 mdr. så er der "afgift" igen. ( så bliver din butik sjovt nok heller ikke plyndret - måske en god deal alligevel)
Der er mange andre eksempler, hvor der skal "smøres" hvis du er falang. og meget kan du simpelthen ikke undgå.
Selv er jeg også blevet ramt .. så på den ene eller den anden nåde .. så er det ALTID falang der betaler gildet .. for de har slet ikke penge.
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
buller50
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-04-2013 10:16

Bruger

Antal indlæg: 15
Tilmeldt: 29.10.12
 Status: Offline

En ganske almindelig historie om en thaipige som ikke kunne få nok og en fyr som ikke kendte spillets regler, jeg tror den samme historie gentager sig hver dag et eller andet sted i Thailand.

Og så forresten ja så er min pige jo ikke som de andre, næh hun er anderledes, hende kan du stole på.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
farang
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-04-2013 14:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 457
Tilmeldt: 28.05.11
 Status: Offline

TEd faldt i vandet nej. NEJ, han gik i sexfælden, livet var en stor fest med masser af øl fisse og hornmusik, tiden gik de flyttede på landet, det blev hverdag.

den smukke dejlige sexet pige, som elskede at feste,drikke, og hore, forvandlede sig til en ganske almindelig bondepige

Ted kunne ikke klare den forvandling, for ham var livet pludseligt blevet trist igen

han er ikke alene, flere andre har prøvet det før, andre vil følge i hans fodspor

videoen viser to danskere som har prøvet den tur

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thaikurt
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-04-2013 19:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 357
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

To ærlig danskerne der fortæller om at blive tage i røven af thaikvinder og fortæller grund til at de er blevet det og så det at leve som fast boende i thailand med de problemer der her og som mange af også har oplevet eller hørt andre danskerne fortælle.

Det er nemt at fordømme andre men husk på at kan ske for en selv.


Livet er for kort til at ta`sig af hvad andre siger og tænker om dig,
Så lev livet ... og gi´ dem noget at snakke om...

Danske Citater
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2013 03:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 888
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

thaikurt skrev:
To ærlig danskerne der fortæller om at blive tage i røven af thaikvinder og fortæller grund til at de er blevet det og så det at leve som fast boende i thailand med de problemer der her og som mange af også har oplevet eller hørt andre danskerne fortælle.

Det er nemt at fordømme andre men husk på at kan ske for en selv.



kan det, ja måske 1 gang ikke 2 music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thaikurt
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2013 07:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 357
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

Man kan aldrig følere sig sikke på at det næste thaikvinder også snyder en så derfor kan man godt blive snydt mere end en gang.

Selv om jeg har boede her i mange år og ved der er en risiko at blive snydt så er det også sket for mig.

Nu dreje det sig kun om 1000 bath kan jeg i dag stadig Grin over hvor dum man kan være når man ikke bruge hjerne men tænk med et andre legemsdel
Livet er for kort til at ta`sig af hvad andre siger og tænker om dig,
Så lev livet ... og gi´ dem noget at snakke om...

Danske Citater
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2013 07:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

thaikurt skrev:
Man kan aldrig følere sig sikke på at det næste thaikvinder også snyder en så derfor kan man godt blive snydt mere end en gang.

Selv om jeg har boede her i mange år og ved der er en risiko at blive snydt så er det også sket for mig.

Nu dreje det sig kun om 1000 bath kan jeg i dag stadig Grin over hvor dum man kan være når man ikke bruge hjerne men tænk med et andre legemsdel


hej

bliver du lettet for 1000 baht på en bar af en sød pige, herre gud det har vi alle, mig selv med prøvet i vores 1/2 brandert
det hører lige som med til barlivet syntes jeg

det er først når vi snakker huse, biler, dyre telefoner, guldsmykker for slet ikke at tale om det faste bidrag til familien, at jeg siger STOP
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Fotofreak
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2013 07:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 27.12.12
 Status: Offline

thaikurt skrev:
Man kan aldrig følere sig sikke på at det næste thaikvinder også snyder en så derfor kan man godt blive snydt mere end en gang.

Selv om jeg har boede her i mange år og ved der er en risiko at blive snydt så er det også sket for mig.

Nu dreje det sig kun om 1000 bath kan jeg i dag stadig Grin over hvor dum man kan være når man ikke bruge hjerne men tænk med et andre legemsdel


Når Du lukker sådan noger intetsigende vrøvl ud, så kan jeg bedre forstå, at webmoster på 'Pattaya Portalen' slettede dig som bruger !


Mv.h. Fotofreak
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thaikurt
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2013 07:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 357
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

yindee
Ja så den søde dame tjene penge uden at lave noget og hvis hun så kvit så kunne hun gøre det en gang til.

Da jeg ikke drikke kan det så helle ikke være nogen undskyldning for at jeg dumme mig
Livet er for kort til at ta`sig af hvad andre siger og tænker om dig,
Så lev livet ... og gi´ dem noget at snakke om...

Danske Citater
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thaikurt
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-04-2013 08:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 357
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

Fotofreak
Der er ingen grund til at diskuter grund til at jeg bliv smid ud da det her er en andre thaiforum og det nok ikke indtresse for andre.


Livet er for kort til at ta`sig af hvad andre siger og tænker om dig,
Så lev livet ... og gi´ dem noget at snakke om...

Danske Citater
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dette er historien om en ung sygeplejerske ved navn Sineenath. Den Royale blog 1 24-01-2024 12:47
Forbudt kærlighed - Historien om hvordan dansk udlændingepolitik kørte af sporet af Andreas Steenber Film, bøger etc 2 11-09-2021 17:01
Historien om LEGO [dansk] Film, bøger etc 1 28-07-2018 05:10
så kom historien til dansk news verden .. Nyheder på andre sprog 1 19-01-2013 12:18

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 99,448,432 Unikke besøg | jQ Blog