Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Manse undre sig
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 14:42

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Det er dog lavmålet, at tilfældige websider udelukker tilfældige mennesker, fordi en tilfældig webmaster eller hans håndlangere synes han er for meget. Derfor kan jeg lide den webside, ingen bliver udelukket selv John og andre fra DTW, og sådan skal det også være. Vi er jo ikke alle enige, heldigvis, for så blev det da godt nok kedeligt.

Det er vel altid sådant, at når man synes man er konge, eller man måske kan tjene penge på nye medlemmer, så google eller andre tikker, ja så har det jo en interesse for den enkelte webside. Fy for pokker siger jeg bare. Jeg troede den danske forening var glemt.

Jeg er ikke sur nu, men undre mig bare over, at jeg som andre også administratorer på webside, bare kan åbne op i nye navne. Jeg er blevet lukket ned af en sådan, men disse mennesker forstår åbenbart ikke, hvor nemt det er at omgang et sådant problem.

Lad dog folk og mennesker haha være som de vil, ja så fik man dog en fantastisk side, som denne, men folk vil jo være konger over andres gøren og laden.

Jeg græmmes….. men er bare en glad gut.Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 14:58



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Altså webmaster ejer jo sådan set den side han er webmaster på, og som sådan kan han skalte og valte med medlemmerne efter forgodt befindende, og sådan skal det vel være...

Du ejer dit hus, nogen banker på - de ser venlige ud - du lukker dem ind, du lader dem benytte de faciliteter der nu engang er stillet til rådighed, men de begynder at feste til klokken 04:30 om morgenen, og din kone og datter bliver lettere irriterede...

Du beder derfor gæsten om at finde et andet logi, det vil gæsten ikke, for billedet af ex. svigermor er hængt op på væggen, tøjet placeret på bøjler i skabet, og tandbørsten står i kruset...

Så du smider gæsten ud, ændre nøglen OG - du giver ham billedet af svigermor, du giver ham hans tøj og du giver ham hans tandbørste, på vej ud af døren, du beholder det IKKE... derudover sikre du dig at hans adresse ikke længere er sporbar til din adresse...

Det sidste er der så nogen der ikke helt har forstået...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 15:02



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Så du smider gæsten ud, ændre nøglen OG - du giver ham billedet af svigermor, du giver ham hans tøj og du giver ham hans tandbørste, på vej ud af døren, du beholder det IKKE... derudover sikre du dig at hans adresse ikke længere er sporbar til din adresse...

Det sidste er der så nogen der ikke helt har forstået...


Lige precis jos det havde ikke været for meget ens ting blev slettet derinde, men jeg tvivler sgu på han er mand til at være retfærdig.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 15:06



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Der er kun een vej - og det er at melde ham til datatilsynet, og gøre det hver gang... På et eller andet tidspunkt bliver de jo så trætte af klager at de lukker ham, hvis ikke han overholder loven...



.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 15:09

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære Jos

Jeg ved godt vi ikke altid er enige, men dette indlæg var ikke din positive minded måde at være på. Du har ret at webmoster eller hvad du kalder hans håndlangere og andre tilfældige tilløbere af klubben har af meninger ,skal så efter det du siger have hånds og herre ret over den enkelte.

Kære Jos jeg græmmes igen. Ikke over dine udtalelser, men over at du mener, at det er okay.

Ja jeg er sgu sur, fordi jeg ikke kan bruge mit navn mere på en anden side, for det kan mennesker forholde sig til, så nu har jeg 5 andre navne, og jeg skal hele tiden huske på, at slå alverdens ting til, så de ikke kan se det er mig.

Det er sgu da for amatør agtigt, for ingen kan lukke en ude, hvis han vil ind. Så hvad taler vi om.*DR*
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
DTW
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 15:14

Bruger

Antal indlæg: 16
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Jos_38 skrev:
Der er kun een vej - og det er at melde ham til datatilsynet, og gøre det hver gang... På et eller andet tidspunkt bliver de jo så trætte af klager at de lukker ham, hvis ikke han overholder loven...
.

Kære Jos_38,

Vil du være ærlig overfor alle herinde og fortælle hvad der står i brevet fra Datatilsynet af 24. september 2008 ?
Og kom nu med sandheden og ikke dine løgne. For du skal vide du ikke er den eneste som ligger inde med det brev fra Datatilsynet, det gør jeg også.

Så please stop dine konstante injurier mod min person. Ret skal sgu' være ret, og det er altså ikke sandheden som du kommer med.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
DTW
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 15:16

Bruger

Antal indlæg: 16
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

manse skrev:
Kære Jos

Jeg ved godt vi ikke altid er enige, men dette indlæg var ikke din positive minded måde at være på. Du har ret at webmoster eller hvad du kalder hans håndlangere og andre tilfældige tilløbere af klubben har af meninger ,skal så efter det du siger have hånds og herre ret over den enkelte.

Kære Jos jeg græmmes igen. Ikke over dine udtalelser, men over at du mener, at det er okay.

Ja jeg er sgu sur, fordi jeg ikke kan bruge mit navn mere på en anden side, for det kan mennesker forholde sig til, så nu har jeg 5 andre navne, og jeg skal hele tiden huske på, at slå alverdens ting til, så de ikke kan se det er mig.

Det er sgu da for amatør agtigt, for ingen kan lukke en ude, hvis han vil ind. Så hvad taler vi om.*DR*

Kære Manse,

Vi har aldrig forsøgt at holde dig ude. Det eneste der er sket er at en profil som ikke kunne opfører sig ordentlig er udelukket.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 15:20



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg må desværre erkende at jeg befinder mig i Bangkok, brevet fra datatilsynet ligger i en flyttekasse i København, så citer du bare Kim...

Men jeg husker noget med at du har annonymiseret mig, der var et screendump af den datarecord der har med mig at gøre...

Men svar så lige mig... Kim - er det muligt på DTW at finde min avatar på en profil der hedder "ikke medlem" ???

Fortæl mig hvad det er der er løgn i det jeg skriver, og jeg skal med glæde rette det... For det er jo sandt at du ikke har besvaret mine mails, ikke sandt - først da du fik en mail om at jeg dukkede op på forsiden som "tilfældig profil" der svarede du...

Ved Gud med at du mente jeg var stikker, men hvad dælen er det du vil ha folk skal gøre, når du ikke reagerer, og når du altså åbentlyst nægter at overholde landets love ???

Jeg vil fortsætte med at anbefale folk at gå til datatilsynet...





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
DTW
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 15:30

Bruger

Antal indlæg: 16
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Jos_38 skrev:
Jeg må desværre erkende at jeg befinder mig i Bangkok, brevet fra datatilsynet ligger i en flyttekasse i København, så citer du bare Kim...

Men jeg husker noget med at du har annonymiseret mig, der var et screendump af den datarecord der har med mig at gøre...

Men svar så lige mig... Kim - er det muligt på DTW at finde min avatar på en profil der hedder "ikke medlem" ???

Fortæl mig hvad det er der er løgn i det jeg skriver, og jeg skal med glæde rette det... For det er jo sandt at du ikke har besvaret mine mails, ikke sandt - først da du fik en mail om at jeg dukkede op på forsiden som "tilfældig profil" der svarede du...

Ved Gud med at du mente jeg var stikker, men hvad dælen er det du vil ha folk skal gøre, når du ikke reagerer, og når du altså åbentlyst nægter at overholde landets love ???

Jeg vil fortsætte med at anbefale folk at gå til datatilsynet....

Hejsa Jos,

Ja ok, hvis du ikke har set brevet så er du lovligt undskyldt. Ingen sure miner herfra over det.

Men så tillader jeg mig så at bringe et citat fra brevet fra Datatilsynet (har desværre ikke en scanner):
Datatilsynet har på denne baggrund ved brev af dags dato bl.a. oplyst DIT NAVN om, at Datatilsynet ikke foretager sig yderligere i anledning af hans henvendelse.

Hverken jeg eller du er nok i tvivl om at såfremt der var ulovligheden som Datatilsynet kunne gøre noget ved, så havde de næppe valgt ikke at foretage sig yderligere i anledning af din henvendelse.

Så synes du ikke at vi skal lade ret være ret og fremover stoppe med de grundløse anklager ?
Jeg vil mene det ville være på sin plads.

På forhånd mange tak.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 15:33

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære DTW

Sjældent har jeg hørt så meget gylde opsat. Hvor skulle du skamme dig.
Hvis der er dig som er webmaster på DTW må jeg da håbe det bedste, for der er gang i noget som selv du ikke har indflydelse påThumb

Ja jeg er sur over, at nogle virkelig kan have hånds og herre ret over noget, som skulle være til fælles glæde, uanset divergenser i det skrevne. Håber du skammer dig over dette indlægsarcasm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
DTW
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 15:36

Bruger

Antal indlæg: 16
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

manse skrev:
Kære DTW

Sjældent har jeg hørt så meget gylde opsat. Hvor skulle du skamme dig.
Hvis der er dig som er webmaster på DTW må jeg da håbe det bedste, for der er gang i noget som selv du ikke har indflydelse påThumb

Ja jeg er sur over, at nogle virkelig kan have hånds og herre ret over noget, som skulle være til fælles glæde, uanset divergenser i det skrevne. Håber du skammer dig over dette indlægsarcasm

Man gårr stadigvæk efter manden i stedet for bolden kan jeg høre.
Gode gamle Manse.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 15:38

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære Kim

Du er bare for simpel, men du kæmper jo for dit... penge.... med dine venner i foreningen. Du skulle skamme dig... men det ved du jo ikke hvad er... puha siger jeg bareShock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 15:42

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Selvfølgelig kan jeg i dette indlæg gå efter manden, for sjælden har jeg da været ude for noget lignende. Du er da bare for sølle, men jeg har stadig mine 5 navne som du og vallenbæk John har.

Tag dig dog sammen mand og bliv voksen, og kør din side som noget oplysende, og ikke for noget du tror er rigtigtved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 15:46

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Nu er det da vist ved at blive for sødt kære John eller er det Kim. Tag jer dog sammen og erkende, at vi er trods alt nogle der kender det virkelige liv, eller mangel på samme efter jeres mening, så lev i nu med jeres drømme, og lad os andre have et godt liv...............
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 16:02



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

DTW skrev:
Hejsa Jos,

Ja ok, hvis du ikke har set brevet så er du lovligt undskyldt. Ingen sure miner herfra over det.

Men så tillader jeg mig så at bringe et citat fra brevet fra Datatilsynet (har desværre ikke en scanner):
Datatilsynet har på denne baggrund ved brev af dags dato bl.a. oplyst DIT NAVN om, at Datatilsynet ikke foretager sig yderligere i anledning af hans henvendelse.

Hverken jeg eller du er nok i tvivl om at såfremt der var ulovligheden som Datatilsynet kunne gøre noget ved, så havde de næppe valgt ikke at foretage sig yderligere i anledning af din henvendelse.

Så synes du ikke at vi skal lade ret være ret og fremover stoppe med de grundløse anklager ?
Jeg vil mene det ville være på sin plads.

På forhånd mange tak.


Jeg tror nu at jeg vil fortsætte med at anbefale folk der bliver slettet fra DTW at melde dig til datatilsynet, hvis du ikke sletter deres profiler, som det jo kræves i loven (eller er du uenig i at det står i loven ??)

Jeg fik (enormt overraskende) ikke svar på om man kan finde min avatar inde på DTW ???





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 16:56

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære Jos

Kan kun give dig ret, men jeg tror vi vinder på længere sigt. Svaret var intetsigende..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2009 23:32

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

hold da op manse du blir da mere og mere skinger at høre på

et godt råd til dig ville nok være at du gearede lidt ned du mister den sidste rest af troværdighed ved den opførsel du udviser i denne her tråd og det er jo ikke så heldigt for en som har sin egen klumme på siden .. det kan webmasteren da heller ikke synes..

man kan jo næsten se dig sidde og hoppe og danse i stolen mens du sidder og skriver og svarer på dine egne indlæg

men underholdende er det da det minder mig om halløj på badehotellet når han til sidst er ved at gå helt op i limnimgen .. hmm står du mon ude på gårdspladsen og pisker bilen nu
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Nu er Manse glad Alt det andet 1 19-11-2011 03:30
manse/sune/bedstefar/thulegrisen/?????????? Helvede 11 28-09-2010 16:17
Derfor elsker Manse Thailand Manse's Klumme 2 29-01-2010 15:01
MANSE DØDEN NÆR ENDNU ENGANG... Manse's Klumme 9 12-01-2010 12:17
Manse ny alfons i thailand!!!!!! Manse's Klumme 8 20-11-2009 08:02

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.52 sekunder | 99,094,265 Unikke besøg | jQ Blog