Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
det positive er jo dejligt
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-05-2009 08:09

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Det har da været en underlig uge og alligevel bare så positiv. Ja specielt når man tænker på, at det er i Thailand.

Mit pumpehus som er gravet i niveau med pølen blev pludselig fyldt med vand. Det var jo ikke så godt, så jeg ringede jo til ham der er vores kontakt mand her i byen. Han lover og lover og der sker ikke en dyt, så jeg bad min dejlige kone her for 2 dage siden, at kontakte the big bossss i Bangkok, så skal jeg lover for, at der nu sker noget. Her dagen før den kære Bamsen kommer skal de så i gang, ja endnu engang med at lave noget på den pøl. Det viser sig, at de jo har hævet hele pølen med 20 cm ved sidste renovering, men de havde glemt de elektriske rør, så da vandstanden jo nu er hævet de 20 cm, ja så er der jo frit gennemløb for pølens vand gennem disse rør. Ja jeg har sgu været lidt sur de seneste dage, men nu bliver det jo lavet, så jeg skal jo egentlig bare være glad, og så er det gratis. Jeg er bare ked af, at jeg ikke kan få taget et billede af Bamsen i pølen, men måske kan jeg alligevel, hvis de bruger deres hjerner. Jeg har lavet et forslag til hvordan det kan løses, og når de nu kommer her om en times tid, så må vi jo se om de vil bruge denne plan.

Min kones onkel er lige kommet med 5 pensionist damer. Min dejlige kone gør det engang om måneden, at hun klipper dem gratis i vores hjem, til stor glæde for hende og mig. Disse gamle kvinder har jo ikke for meget at rutte med, så det hun gør, synes jeg er en god ting, og alle er bare så glade, og hjemmet bliver fyldt med grin og gråd. Mange gange skal der ikke så meget til, for at gøre nogen glade.

Jeg har lige fortalt min dejlige kone, at nu de er her, skal der laves lidt ekstra i dag, så jeg tager ned til det lokale storkøkken og køber frokost til damerne, men jeg synes godt nok det er dyrt. Ekstra god mad 30 bath per person, men så må jeg jo undvære 3 singha i denne uge haha. Hvor er det dog dejligt og befriende at se disse gamle kvinders glæde over så lidt. Jeg er bare så glad.

Min vidunderlige datter har overgået sig selv i dag. Hun stryger alt vores tøj (det er ikke så lidt), og det har hun gjort siden kl. 0700 i morges. Jeg ved ikke hvad der sker. Det er måske det danske forår der er kommet til Thailand, for det har hun aldrig gjort før.

Ja Manse kan ikke være andet end glad, og i morgen skal han hente Bamsen i hans by, så han kan se vores by et par dage, inden han drager til Pattaya. Det glæder jeg mig faktisk til, både Bamsen og remouladen haha.

Bare lidt ligegyldigt, men alligevel dejligt…..

Kan i alle have en god weekend
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-05-2009 13:23



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hejsa manse, kan du ikke give ham bamse et spark bagi fra mig af? *DR*
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-05-2009 19:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

giv bamsen et kys fra mig:LOL

..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-05-2009 21:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

Så vidt vil jeg ikke gå :)
Men håber at bamsen får en god ferie, (ikke fordi jeg er i tvivl om det) :)
Hilsner herfra også.

mvh
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-05-2009 10:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davs
jeg vil sgutte kysse manses kind,
han har ikke barberet sig.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
toolmanspain
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-05-2009 11:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 17.03.09
 Status: Offline

Hej Bamsen


Du skulle da nødigt snakke, du er da også langhåret i ansigtet :DThumb

håber du nyder ferien, vi ses når du er tilbage i DK, så samler jeg kræfter til jeg rejser i Juni til min lille ferie i Bangkok

hilsen
Tim
Det er ikke computeren der er noget galt med, det er brugeren !
www.tjagroup.dkwww.thaidate.dk
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-05-2009 11:49



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

toolmanspain skrev:
håber du nyder ferien, vi ses når du er tilbage i DK, så samler jeg kræfter til jeg rejser i Juni til min lille ferie i Bangkok


Bangkok lige præcis nu, mørkt som om natten, og vand i meget store mængder... :D



/Jos - der lige har skovlet altanen fri for vand, idet det truede med at komme ind i soveværelset :|

.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
toolmanspain
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-05-2009 17:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 17.03.09
 Status: Offline

Og her solskin, har lige været i TIVOLI og nyde en STOR softis med choladedrys på, dejligt ! ! !, ked at høre i har så meget vand, men jeg kommer i næste mdr. gem lidt godt selskab til mig:HI
Det er ikke computeren der er noget galt med, det er brugeren !
www.tjagroup.dkwww.thaidate.dk
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Abekatten
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-05-2009 10:15

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 12.05.09
 Status: Offline

Jos, jeg havde samme problem som dig med vand på altanen, men en lille pumpe til 800 Bath i China Town, gør underværker.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Danmark dejligt eller ??? Nyheder på dansk 1230 01-03-2024 11:52
Dagens Positive Kommentar På Facebook Hele Thailand 5 27-03-2018 15:23
Det Positive. Nyheder på dansk 11 19-06-2015 08:08
Gu' gør de så...en tråd med de positive oplevelser de forskellige har haft herude Skik og brug 1 17-12-2012 08:53
HIV positive man on trial for sex with Thai child prostitutes Helvede 1 07-12-2010 13:18

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.34 sekunder | 99,074,954 Unikke besøg | jQ Blog