Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagens Positive Kommentar På Facebook
Je suis Charlie
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2018 09:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 916
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

Hej. Nu har jeg været medlem af denne gruppe er stykke tid. Jeg meldte mig ind, fordi jeg overvejede om det mon var ved at være min tur til at komme til Thailand og opleve de skønne strande og det dejlige vejr, som "alle" folk snakker om. Men jeg er egentlig ikke blevet overbevist om, at det er det jeg skal - snarere tværtimod.

Jeg har fået indtryk af, at der er beskidt - fyldt med skrald og plastik alle vegne.

Husene/bygningerne ser usle ud og minder mig mest om de der slumkvarterer man ser i Afrika.

Jeg hører/læser om luftforurening, der lugter, ulovlige sukkerrørsafbrændinger, afbrænding af affald og turbåde, der bare smider deres affald i havet.

Forsikringsselskaber, der vil lukrere på udlændinges forsikringer.

Betjente, som udskriver bøder, og stikker pengene i egne lommer.

Firben, det bor i husene.

Milliarder af myg i store sværme.

Store edderkopper.

Ja, listen er lang ...

Alt i alt er det ikke er særligt flatterende indtryk jeg har fået af Thailand. Nu vil jeg derfor gerne spørge jer, der rejser dertil igen og igen, og jer, der har valgt at flytte permanent dertil, hvad det er, der er så tillokkende for jer? Hvad er det fantastiske ved Thailand?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2018 17:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Alt i alt er det ikke er særligt flatterende indtryk jeg har fået af Thailand. Nu vil jeg derfor gerne spørge jer, der rejser dertil igen og igen, og jer, der har valgt at flytte permanent dertil, hvad det er, der er så tillokkende for jer? Hvad er det fantastiske ved Thailand?


Nu ved jeg ikke så meget om det, men et forsigtigt gæt er at det er druk og billig fizzemusic
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2018 13:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 916
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

skipper skrev:
Alt i alt er det ikke er særligt flatterende indtryk jeg har fået af Thailand. Nu vil jeg derfor gerne spørge jer, der rejser dertil igen og igen, og jer, der har valgt at flytte permanent dertil, hvad det er, der er så tillokkende for jer? Hvad er det fantastiske ved Thailand?


Nu ved jeg ikke så meget om det, men et forsigtigt gæt er at det er druk og billig fizzemusic


Hvor findes det, jeg har ledt over alt, forgæves indtil nu, hvor nu DU @Skipper påstår at det findes, får vi en vejledning i kunsten i at finde DET godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2018 15:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ork det er da nemt Charlie.
Først finder jeg et godt sted med kønne piger, så sætter jeg mig ved et bord og bestiller en kold bajer.
Så sidder jeg bare der og slikker mine øjenbryn.
Den fungerer hver gangmusic
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2018 15:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 916
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline

skipper skrev:
Ork det er da nemt Charlie.
Først finder jeg et godt sted med kønne piger, så sætter jeg mig ved et bord og bestiller en kold bajer.
Så sidder jeg bare der og slikker mine øjenbryn.
Den fungerer hver gangmusic




Tak Skipper, jeg er klar til kampølkrus

www.thai-dk.dk/uploads/nudeman.gif
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagens Jule Video Alt mellem himmel og jord 148 25-12-2023 09:44
For fræk til Youtube/Facebook **Baren** 4 24-12-2023 14:44
Dagens Foto Det sjove. 14 04-06-2020 08:45
Socialt netværk eller sort marked? Facebook bliver brugt til ulovlig handel med vilde dyr Nyheder på dansk 1 12-09-2018 04:33
Dagens Tilbud fra Proshop, SKYND JER ! Det sjove. 8 03-04-2018 07:23

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 97,860,594 Unikke besøg | jQ Blog