Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Frokost med syge Carsten
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-05-2010 12:03

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jeg ved ikke med jer andre, men jeg kan da konstatere at mit ego trip som den hårde, altid alt vidende i dag har lidt et alvorligt knæk. Jeg håber det bliver sidste gang i mit liv, for det er ikke så dejligt.

Jeg har jo ikke sovet hele natten, og Brian har fra morgenstunden stået og stegt medister i 38 graders varme, fordi vi jo skulle have denne frokost med min nye ven Carsten.

Ja det bliver jo desværre nok et meget kort bekendtskab.

Vi arriverede jo kl. 11.00 sharp, og den lille Carsten ventede spændt på den danske frokost. Min dejlige kone havde forinden spurgt om jeg måtte bruge mit kamera, så vi kunne forevige dette specielle øjeblik. Dette blev nægtet og jeg blev overvåget hele tiden uden mulighed for at bruge mit medbragte kamera.

Jeg tror aldrig jeg i mit liv har serveret en medister, rullepølse, spegepølse og det gode danske rugbrød til en karakter som verdens bedste restaurant NOMA ikke ville kunne opnå.

Carsten havde ved hver bid julelys i øjnene. Jeg tror aldrig i mit liv, jeg har set noget lignende.

Jeg er sgu ved at blive for blød på mine gamle dage, for jeg stortudede bare over dette syn, men hvor var jeg bare glad for at jeg fik den mulighed, så hver kilometer hjem i morgen vil blive tilbagelagt med minder om et specielt menneske som jeg nok ikke får lov til at se i øjnene igen.

Min kloge datter sagde Papa.. Carsten ønsker at fortsætte livet, se hans øjne når han spiser det danske mad……..

Jeg er bare så ked af det, for det er sgu uretfærdigt, altså livet engang imellem.

En mand som Carsten. Sikkert et dumt svin som mange af os andre, selvisk, snydt andre så det driver, ikke taget sig af børnene, været uærlig over for tidligere kone og så meget andet som vi alle. Nej sikkert kun de få af os, der har været sådan….ne….

Hvor er jeg glad for, at jeg har mødt mennesket Carsten og originalen Brian som bruger alt sin tid på at hjælpe.

Det har fået mig til at ændre mit syn på mine medmennesker.

Carsten du har nu været med til at ændre min familie og mit liv til det positive. Brian dine menneskelige egenskaber har bevirket at.

Jeg er bare så glad for, at jeg har mødt dig også Brian. Jeg ved at du også helbredsmæssigt er i det gule felt, så det du gør er af en sådan beskaffenhed, at hvis der var en dansk pris for noget sådant, så ville jeg være den første til at indstille dig til denne.

Carsten dit dejlige menneske. Hvis du skulle leve næste måned, vil jeg endnu engang køre den lange tur for besøg, for du har, vil jeg tro, givet mig den gamle 1. år mere med din positivitet.

Skulle vi ikke ses inden den lange rejse, vil jeg bare sige, at vi vil ses en dag i fremtiden kære Carsten………………………….

Historien vil fortsætte, hvis dette dejlige menneske Carsten overlever endnu en måned…. Min datter siger han gør, fordi han er stærk og har viljen, men jeg siger, ja hvad siger jeg………..

Lad os nu se, men jeg håber…..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-05-2010 12:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

tak manse du er en enerThumb

...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-05-2010 13:15

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Har jeg opfattet det rigtigt, altså dit indlæg...positivtgodag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-05-2010 13:18

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hehe

Jeg har valgt... Du er positivThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-05-2010 13:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

Smukt.

Jeg vi imorgen gøre noget jeg meget sjældent gør, gå i templet og tænde lys for Carsten.

Og en tak til dig manse.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-05-2010 14:14

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Manse vi er tit uenige, men flot gjort.

Der har vist heller ikke været en eneste der ikke ønsker Carsten det bedste..

Brian har bare lavet kludder i det hele ved ikke at være åben og fortælle sandheden. det er det hele polemikken drejer sig om... Ikke Carsten...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-05-2010 15:44

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

L

Det er bare stort..

Lad os nu bruge tid på denne tynde og uanseelige mand Carsten, så vi kan forlænge hans liv. Ja hvem ved, måske en måned....

Som min datter på kun 14 år sagde... Papa... Carsten har bare lyst til lidt mere tid på denne jord....

Det vil jeg, og forhåbentligt også nogle af jer andre, gøre alt for at skal lykkes…., men det kræver vel i bund og grund at vi glemmer alt om Carstens hjemmeside og personer, og andre ligegyldige personers fnidder, så vi kan beskæftige os med det, det egentligt drejer sig om....

CARSTEN

Mit hjerte er bare tabt for denne mand, og hans hjælper Brian. Det uanset kludder eller andet ligegyldigt.

Jeg kan nu garantere for, at Brian ikke har stukket en Baht i egen lomme, tværtimod.....

Bare andre også var overbevist om dette, men det kræver vel i bund og grund dette, at man ved selvsyn og anden form for kontrol bliver rolig i sit mistroiske sind. Alle er jo ikke som ham Ole og andre plattenslagere i nu har været i berøring med.

Vi må jo som i denne situation erfare, at vi ikke alle er ens, og at vi ikke ser regnskaber for en nødvendighed for, at et dødssygt menneske skal efterlades som en grøntsag...

Undskyld... jeg er bare meget berørt af denne situation....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-05-2010 20:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det lyder godt manse.

Men hvad med de trusler der er blevet fremsat mod kritikere af indsamlingen, og hvad med de manglende regnskaber.

Hvad siger Brian til det?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-05-2010 02:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Respekt herfra ManseThumb
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-05-2010 02:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

hej manse
du er et godt menneske og hvad du gjorde for carsten er meget flot

ps det var roserne tidslerne kan du læse her

http://www.thai-d...post_10114
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nick
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-05-2010 14:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 288
Tilmeldt: 01.12.09
 Status: Offline

hatten af for manse du er et godt menneske Thumb måske lidt for blød nogle gange godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Gratis Påske frokost Nyheder på dansk 2 31-03-2013 01:27
DEN MEGET MEGET SYGE CARSTEN Manse's Klumme 2 15-05-2010 09:41
Akut syge mødt af uerfarne læger Nyheder på dansk 1 23-10-2009 10:19

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 99,544,572 Unikke besøg | jQ Blog