Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Thailand, mulighedernes land!!!!!!!!!!
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-11-2009 10:50

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Thailand er mulighedernes land. Derom skal der ikke herske nogen tvivl.

Jeg har nu det sidste år klaget over min hastighed på internettet 3 MB download og 512 upload. Dette virker også fint når jeg checker hastigheden til Bangkok, altså intranettet, så ser det hele meget fint ud.

Når jeg så checker Thaivisa.coms internet speed, ja så bliver resultatet jo helt anderledes. 955 kb. Download og 52 kb upload. Ja dette er jo anderledes end det jeg egentligt betaler for.

Jeg har nu for hvad for engang haft besøg af den meget smilende chef for hele herligheden her i millionbyen. Han medbringer selvfølgelig sine starutter og starutterinder så han ikke kommer til at love for meget, så dette har jeg det enormt sjovt med.

Sidste gang han var her, undskyldte han det med, at det var skabet hvor DSN serveren var placeret, der var det store problem. Da jeg så fortalte ham med mit store tandpastasmil, at dette jo egentligt ikke have noget at gøre med mine fredag, lørdag og søndags problemer, sagde han sgu.

Det er her problemet er, og alle hans disciple nikkede pligtskyldige med hovedet. Heldigvis er der en af de ansatte, der er bare lidt professionel, så ham har jeg fået fast assignet til Manse.

Problemerne er der fortsat, men jeg har fået en bisidder som jeg kan ringe til dag og nat. HIHIHI problemerne bliver ikke løst, men jeg har fået en meget sød person, som nu ør alt for at forklare mig, at jeg er den eneste ene. Mit internet er stadig det samme hihihi, men jeg har trods alt fået en støttepædagog.

Chefen var tilfreds. Farangen smilte og alle undersåtterne nikkede hihihi.

Engang imellem kan man godt have sin tvivl om, hvad pokker fremtiden vil vise.

Hvis man kan leve af smilet, så bliver den enorm positiv. Jeg tror selv på, at den enkelte herude vågner op en dag og konstatere, at der er et liv uden for Thailand.

Gud hvor jeg elsker dette dejlige land, er bare ked af at jeg opdagede det så sent.

Knus og kram

Manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailand Buddha Hill Pattaya er en skjult perle videoer Fra Pattaya 4 26-04-2024 07:28
Før du rejser på ferie til Thailand se med her Hele Thailand 3 25-04-2024 17:39
Smag på Thailand Hele Thailand 98 24-04-2024 18:02
7 Populære områder at bo i Thailand som dansker Amazing Pattaya 1 22-04-2024 07:47
Thailand vil stramme sin cannabis-lovgivning Hele Thailand 6 21-04-2024 12:00

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 99,550,046 Unikke besøg | jQ Blog