Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Flere vil giftes på charterferien
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-11-2009 06:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Star Tour har ansat bryllupsplanlæggere i Thailand og Italien fordi flere ønsker anderledes og top romantisk bryllup i udlandet.

”Vi kan sørge for det hele til en overkommelig pris. Det er typisk folk der ønsker et intimt bryllup kun med de to eller med et mindre selskab, i anderledes rammer, hvor sol og varme spiller en vigtig rolle. Brudeparret aftaler direkte med bryllupsplanlæggeren, hvad de ønsker, og så er der sørget for alt, når de kommer til landet”, fortæller Stig Elling, salgsdirektør i Star Tour.


I Thailand kan parret vælge mellem en international vielse, kristen eller ikke-religiøs, på en strand i Ao Nang, på Surin Beach, Thailandsk bryllup i et buddhistisk tempel i Phang Nga eller en borgerlig vielse på ambassaden i Bangkok.


I Italien er der to muligheder i Sorrento bugten, med havudsigt eller i en italiensk klostergårdhave. Det meste kan lade sig gøre, og blomster, mad, dekorationer, hår, make-up, musik osv. kan arrangeres på den måde, som brudeparret ønsker det.

http://www.standb...news/21097


Star Tour kunne jo henvende sig til manse hvis der er nogle der vil giftes under vandet
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-11-2009 08:05

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Sikke et papirarbejde der skal til....... Jeg arrangere også næste år bryllup Dansk-Thai Valentines dag i vores dejlige vand med alle vores importerede fisk, akvarium... men det har min lille landsby lavet til en tilbagevendende begivenhed Valentines dag.

Jeg har aftalt med vores kommunaldirektør, at den danske del bare skal have sin skilsmisseerklæring, og hvis han/hun ikke har været gift før, et dokument fra den danske kommunen som siger dette.

Så oversætter den skøre Manse. Vupti de officielle papirer bliver afleveret af byen samme dag som ceremonien finder sted.

Ja, så nemt kan det faktisk lade sig gøre, og min vidunderlige kone og jeg glæder os til at hjælpe næste Valentines dag, hvor vi får den glæde, at kunne hjælpe med dette overfor for os ukendte personer Dansk-Thai.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-11-2009 09:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davs Manse

det må da også være hyggeligt ,at hjælpe andre med det.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Flere hundrede thailændere bliver evakueret fra kampe i Myanmar Nyheder på dansk 1 20-11-2023 12:27
En dræbt og flere såret efter skyderi i shoppingcenter i Bangkok Nyheder på dansk 4 09-10-2023 07:16
Eksplosion på fyrværkerilager i Thailand dræber flere og sårer mindst hundrede Syd Thailand 6 02-08-2023 21:10
Flere mænd finder konen i Thailand Nyheder på dansk 2 05-05-2023 11:13
Flere thailandske ofre for menneskehandel i Danmark Nyheder på dansk 3 13-12-2022 09:53

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.63 sekunder | 99,479,273 Unikke besøg | jQ Blog