Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Livet er sgu træls engang imellem
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2009 09:34

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hold da helt kæft, hvor er jeg dog bare træls af livet lige nu.

Jeg er holdt op med at ryge 40 af disse pinde om dagen. Det har sgu godt nok været enormt hårdt. 5. uger er der sgu snart gået. Så i skulle jo egentligt have ondt af min sølle person.

Det værste er nu ikke disse pinde i munden 40. gange om dagen, men det er, at jeg nu har været tvunget til at aflevere min dejlige ulv til nogen i et tempel.

Jeg har desværre været nødt til at tage dette skridt fordi, hver gang min kone og datter har deres månedlige cyklus , ja så var han bare så meget på mærkerne, at selv jeg efterhånden var ved at blive en fjende af de store.

Hold da helt kæft, hvor har jeg grædt, for jeg elskede dette dyr utroligt meget, men desværre skulle der tages en beslutning, så det har jeg gjort.

Jeg kender jo også godt Thailand, så det tempel der har hentet og modtaget min hund, vil om 6. måneder have en dusør på 10.000.- baht hvis jeg vel og mærket ser min dejlige ulv til den tid. Det skal lige bemærkes, at jeg ved afhentningen gav dem samme beløb.

Jeg tror jeg vil se ham igen………………………..

Kære Suk Rak Ning, Suk, Dream eller hvad navn du ønsker at bruge. Jeg er bare ked af det, men han blev godt nok for voldsom for familien. Ikke for min person som har haft med hunde at gøre, gennem et langt liv, men for resten af min så dejlige familie.

Jeg tog i dag en beslutning, og den har godt nok ventet på sig, men jeg tror det er den rigtige.

Jeg tørre lige øjnene endnu engang, for jeg kommer sgu til at savne hans ildelugtende urin rundt i huset, hehe så galt var det nu heller ikke, men alligevel rundt om huset.

Jeg kommer til at savne ham.

Nå det var egentligt den kære Yiendees spørgsmål om min rygning jeg ville svare på. Jeg har nu holdt i snart 5. uger, men holdt da helt kæft og ferie, hvor jeg har det dårligt.

Jeg har taget den beslutning, at starter jeg igen, ja så vil jeg ikke stoppe før jeg er brændt og færdig, så jeg tror jeg er stoppet, for jeg har fået det mærkbart bedre hehe, altså med hensyn til sex, lungerne kan sgu ikke reddes, men måske kan 5 min. ekstra gøre konen glad.

Jeg elsker jer alle.

Manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2009 09:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davser Manse

ja det er sgutte sjovt at skulle af med en hund som man holder af.

Og rygning ,du skal tænke på hvor meget bedre,
du får det når du er holdt op,og så griner man lidt af de narkomaner som stadig ryger.

op med humøret og det er kanon godt gået af dig manse

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2009 12:12



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja det er trist når man er nød til sådan noget manse, men du gjorde det rigtige.

Ja flot af dig du er snart over det aller værste ved rygestoppet, selvom man nok aldrig rigtig kommer over det 100% når man har røget i så mange år. Tror desværre det altid vil hænge ved en, men tænk bare på nu er du ikke afhængig af den forbandede nikotin og du er herre over dig selv.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2009 19:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja manse det er også ca. 5 uger siden jeg lavede mit rygestop, og det holder endnu.
Men jeg vil nu ikke sige jeg har fået det bedre, jeg fik en blodprop ud af at stoppe, og har fået problemer med at trække vejet rigtig igennem.
Så har godt nok overvejet at begynde og ryge igen, men tror nu ikke jeg bliver så tosset at jeg gør det, men man skal aldrig sige aldrig.

ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2009 19:35



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Helt ærligt ubon tror du ikke du havde fået den blodprop alligevel, tvivler godt nok på det er rygestoppets skyld du fik den blodprop.

Hvis du begynder og ryge igen får du da større chance for en ny blodprop
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2009 06:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Måske jsh men det er træls at få andre ting at slås med bare fordi man holder med at ryge.

ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2009 06:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Kæreste ubon lynge
Du må ikke konsekvent skrive " bare fordi man er holdt op med at ryge" Det er en farlig tankegang at komme ind på og bare en sutteklud, du er nu i den fase hvor du syntes det er sååå synd for dig, at du ikke må ryge, det er helt normalt at få de tanker, arh er det nu også så farligt at ryge, jeg kunne jo også bare nøjes med 2 stk om dagen, eller endnu bedre kun ryge til fest, men men det ender hurtigt med at hver dag bliver en lang fest. Hold fast og glem alt om at det er de manglende cigaretter der forårsagede din blodprop, den er måske nok netop dem der har været med til at danne den.
Hold ud og forsøg at ændre din tankegang. Men god bedring til dig. En ubehagelig lumsk lille fætter, sådan en blodprop.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2009 08:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej ubon lynge

lyt til hvad lægen freja siger(hilsel
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2009 08:42



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Det er rigtigt freja hvad du skriver, det er nemlig bare en dårlig undskyldning som djævlen på skulderen sidder og siger til en.

Bare sig til dig selv Ubon jeg må gerne ryge 50 cigaretter om dagen, jeg må bare ikke tænde den første cigaret. Det er altid den første der ødelægger et rygestop, så hvis man kan lade være med at tage den første så er man godt hjulpet.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2009 09:26

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hold da helt ferie kære Ubon.

Jeg har haft de samme symptomer bortset fra det med proppen i legemet. Jeg har nu i den sidste tid rent ud og ind af hospitalet fordi jeg gisper efter dette skide ilt.

Min læge siger jeg nu er igennem det værste, og han lover, at jeg med den indtagelse af medikamenter, samt mit jernhelbred, ja så vil jeg være frisk igen om en uge eller to.

Jeg forstår nu hvorfor narkomaner har det så svært. Jeg har altid været den første til at sige. Disse sølle mennesker har ikke rygrad hahah. Jeg må nu bide mig selv i læben og sige undskyld mine tidligere udtalelser så henseende.

For hold da helt kæft, hvor har det været svært, og er det stadigt, men lyset kan skimmes i horisonten.

Jeg er bare så glad.Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2009 09:35



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Skide godt manse du stadig holder ud, det er nemlig hammer svært at stoppe men det kan sagtens lade sig gøre.

Dengang jeg stoppede tænkte jeg det samme som dig med at det var ligesom at være narkoman, tror godt nok de har det noget være men skal ikke kunne sige det da jeg aldrig har været på den slags stoffer. Har stoppet med at ryge hash for over 20 år siden og det gik smertefrit, men hold op da jeg stoppede med cigaretterne tog det mig i hvert fald et halvt år før jeg var sikker på jeg stoppede.

Nu har jeg da været stoppet i over 4 ½ år og jeg kan med 99,9 % sikkerhed sige jeg begynder aldrig at ryge igen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-10-2009 21:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ja gu er livet lidt træls ind i mellem, men hvis man tænker på alternativet så bliver det nemmere.

Rygning er noget skidt, selv om jeg kan savne det i blandt, en gammel vane man har dyrket i 40 år er ikke let at lægge på hylden, men det har jeg gjort, og sådan bliver det.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
hassel
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2009 05:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 278
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

jeg ryger ikke

jeg drikker ikke

jeg jagter ikke damer

jeg lyver ikke

men det skal også frem i lyset , min hukommelse:LOL er ikke hvad den har været , glemmer nogle gange hvad jeg har gjort
(hilsel

-
husk at leve livet mens du kan, om lidt er kaffen klar Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2009 07:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

hassel skrev:
jeg ryger ikke

jeg drikker ikke

jeg jagter ikke damer

jeg lyver ikke

men det skal også frem i lyset , min hukommelse:LOL er ikke hvad den har været , glemmer nogle gange hvad jeg har gjort
(hilsel

-



Ja hassel du har taget skade:HI (ku ikk la være)
ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2009 07:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

hassel skrev:
jeg ryger ikke

jeg drikker ikke

jeg jagter ikke damer

jeg lyver ikke

men det skal også frem i lyset , min hukommelse:LOL er ikke hvad den har været , glemmer nogle gange hvad jeg har gjort
(hilsel

-


Hvis ikke det er sandt, så er det i det mindste godt fundet på.:D
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Canadisk mand forlader munke livet efter sexanklager Nord Thailand 1 22-10-2022 15:22
Livet ku blive det bedste vi har. Alt det andet 2 22-09-2021 18:47
Den thailandske ø Koh Tao danner endnu engang rammen om mystiske dødsfald. Syd Thailand 1 10-06-2021 10:12
Engang sømand-altid sømand Film, bøger etc 8 12-04-2021 16:51

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.25 sekunder | 99,655,931 Unikke besøg | jQ Blog