Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
No more smoking in public in Thailand
farang
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2019 05:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 457
Tilmeldt: 28.05.11
 Status: Offline

Smokers heading outside the front of buildings in Thailand for a quick cigarette will soon be a thing of the past. New laws have been enacted that will shortly come into force.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2019 17:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Sikke da en flok hyklere.

Her piver de over lidt tobaksrøg, samtidig med at Tuk-tukker og alskens køretøjer forpester luften i alle storbyer i Thailand.

Samtidig ser de stort på at befolkningen er frataget deres demokratiske rettigheder, uden så meget som en lille bøde i sigte.

Det næste bliver vel at hvis der forsamles mere end 6 rygere samme sted, så bliver de anholdt og anklaget for statsfjendtlig virksomhed og idømt 20 års fængsel, hængt op i fodlænker med hovedet nedad.

Ærlig talt, har de ikke vigtigere ting at tage sig til end at mobbe uskyldige mennesker der får et drøn på en cigaretved ikke

Og det her er i hvert fald ikke rygernes skyld:
https://thethaige...-the-world

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-02-2019 13:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

skipper skrev:
Sikke da en flok hyklere.

Her piver de over lidt tobaksrøg, samtidig med at Tuk-tukker og alskens køretøjer forpester luften i alle storbyer i Thailand.

Samtidig ser de stort på at befolkningen er frataget deres demokratiske rettigheder, uden så meget som en lille bøde i sigte.

Det næste bliver vel at hvis der forsamles mere end 6 rygere samme sted, så bliver de anholdt og anklaget for statsfjendtlig virksomhed og idømt 20 års fængsel, hængt op i fodlænker med hovedet nedad.

Ærlig talt, har de ikke vigtigere ting at tage sig til end at mobbe uskyldige mennesker der får et drøn på en cigaretved ikke

Og det her er i hvert fald ikke rygernes skyld:
https://thethaige...-the-world


I betragtning af alle de underlige foto's der er taget af den nye konge, skulle det vel ikke være umuligt at finde et hvor han smøger den.
Hvis det kunne offentliggøres, kan det nok være der bliver stille.

Jeg kan heller ikke holde tobaksrøg ud.
Tidligere rygere er de værste hyklere. Jeg ved det. Jeg er selv en af dem. Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-02-2019 13:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Hæ hæ up2you.

Det her med tobaksrøg kan også irritere mig, mest de andres røg altså.godag

Hjemme ryger jeg kun under udsuget i køkkenet, aldrig i bilen eller steder hvor der er mange mennesker omkring mig.

Men det har jo antaget uanede proportioner når man ikke engang kan ryge ude i den frie luft, bilerne må godt ryge, og fabrikkernes skorstene må også.

Her i Sverige er der butikker der har gemt cigaretterne væk, så man ikke kan se dem.

Gu ved hvad der ville ske hvis de gemte sprutten på systembolaget, så ville der snart blive voldelige optøjerAngry
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Smag på Thailand Hele Thailand 90 24-03-2024 12:54
Interview med den danske ambassadør i Thailand De fastboende 1 18-03-2024 12:23
Se dokumentar om Black Mountain i Thailand Golf baner 4 15-03-2024 12:39
Thailand: 10 million people suffer pollution-related illnesses in 2023 | BBC News Hele Thailand 1 10-03-2024 09:35
Keld Wulff alias Kenn Holm anholdt i Thailand Nyheder på dansk 20 06-03-2024 12:27

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.17 sekunder | 97,857,313 Unikke besøg | jQ Blog