Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
tgt.dk Thailand lokker: Her er vinterens billige rejser
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2009 06:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Kiggede du også på termometret i morges og tænkte, at det var løgn? At det simpelthen ikke kunne være rigtigt, at temperaturen allerede nu er røget helt ned omkring 0 grader? Og kiggede du ud i buldermørket og så bidevind og blåfrosne fingre for dig de næste fire måneder frem?

I så fald er der kun én løsning på det syn; Thailand.

Thailand med smaragdgrønt vand, varmt sand til tæerne og gæstfrie mennesker. Thailand med fabelagtig mad, total afslapning og mental afspadsering.

Vi har lavet prissøgninger på 14 rejser til en række feriesteder i Thailand i december og januar måned. Priserne er pr. person for to uger med afrejse i den angivne periode på et specificeret hotel. Priserne er fundet den 14. oktober 2009 på tgt.dk. Vi tager forbehold for ændrede priser og udsolgte billetter.

læs mere her http://tgt.dk/ins..._front&=i3
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2009 08:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Mor'n Yindee
Du er godt nok træls at høre på såden en kold morgen:D
Uh ja hvem ville ikke hellere sidde tilbagelænt i en liggestol med en kold kulørt drink og stege i solen.
Jeg tillader mig nu at stille spørgsmåls tegn ved de billige tilbud charterselskaberne kommer med, når man får dem læst igennem, så kommer der altid lige lidt ekstra på, hvis de i det hele taget har rejsen.
Jeg har engang bestilt hos et stort selskab, rejsen endte op i 17000.-( blev annonceret til fra 10000.-) da den ønskede afrejsedag, værelses katagori og transport var booket, vil du have lidt mere benplads for bare at sidde nogenlunde anstændigt, ja så koster det også ekstra.
Min mening er nu, man får mest ud af pengene ved selv at booke en flybillet, og hotelværelse, transport er jo latterlig billigt i Thailand ligeledes indrigsfly, så det er ikke det der vælter budgettet velankommet.
Jeg ved godt at ikke alle tør binde an med selv at booke første gang, men min erfaring fortæller mig, at har folk først en gang rejst i thailand, så er de ikke så nervøse næste gang, da thaierne jo er et hjælpsomt og venligt folk.
Regner man med at fly koster ca 8500-10000 så er der alligevel en del penge til hotel at gøre godt med, og man kan inden for samme beløb blive i landet måske 3-4 uger mod 14 dg.
Min næste tur indbefatter Som altid nogle dage i Bangkok, ophold på 4 øer, da det er ferie har vi valgt at booke beach hytter med alt til forkælelse ( kald det bare luksushytter) indrigsfly, arrangeret transport, morgenmad osv.osv min billet confirmed til 8650.-, hotel + øvrigt 10000.- dette er for 4 uger, og så er der ikke sparet på noget.
Dette kan selvfølgelig ikke slå et knaldtilbud, men igen ofte findes de ikke, eller også er de plus ++++ og så ender slut resultater på meget mere. Ja det er min erfaring, måske andre har en helt anden og mere positiv oplevelse.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2009 09:02



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja freja hvad bilder ham yindde sig ind, sidder her og er så fandens depri fordi jeg skulle have været afsted på mandag, men det bliver så først til martsrasende Og nu ved jeg vi skal igennem alt den kolde mørke og triste tider føj hvor skulle du skamme dig yindee Sad

Men ellers Freja du har fuldstændig ret i det du skriver, og så kan man også gøre hvad der passer en i stedet for at man næsten er stavsbundet til at skulle være på det hotel man har betalt for + hvis man har betalt for maden også skal spise på det samme hotel hverdag.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2009 09:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

go morgen Freja

ja bilig er det nu ikke det har du ret i men hvad rejseselskabet skal jo også tjene godt

men som du skriver book rejsen selv og det bliver billiger og tit bedre

.....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2009 09:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jsh71

jeg kommer til DK i december så gem lidt sne :LOLog kulde til mig

skaal (hilsel*DK*
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2009 09:10



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

yindee skrev:
jsh71

jeg kommer til DK i december så gem lidt sne :LOLog kulde til mig

skaal (hilsel*DK*



Du kan tro jeg skal overdænge dig med alt den sne så du bliver kvalt, men så skal du altså også tage noget varme med hertil skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2009 10:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Det er jo netop problemet her i Danmark, VI FÅR INGEN SNE, højst en dag eller to, så kommer tø med dertil hørende sjap,og fugtig klam luft. Det eneste vi får er blege snotnæser i lange baner. Overarbejde fordi venteværelserne er overfyldte af hostende patienter, der glemte at ifører sig deres lange underhylere og parkacoat.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2009 10:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Thumb Ja uha freja derfor stikker jeg snart af :D og kommer igen når solen står højt på himlen ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2009 10:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Ja var det d.5 nov.? Jeg må desværre vente til først i det nye år.
Men i alletilfælde må du have en rigtig dejlig tur. Opføf dig nu som jeg ville have gjort.:D
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2009 11:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

:MU Uha freja det kan jeg ikke klare i min alder :D
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2009 11:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

sank skrev:
:MU Uha freja det kan jeg ikke klare i min alder :D


Argh alder hvad er det, jeg syntes da det er beundringsværdig som mange ældre borgere idag nyder livet. Du har måske lige lagt 5-10 år til dit liv ved at holde op med at ryge, så nu tilhører du nok snart de 60 plus-årige, gruppen af de friske ældre der tillader sig selv lidt forkælelse i form af rejser god mad og drikke. Fedt at de ældre idag "æder" deres mursten, og ikke gemmer til børnene, de kan selv spare op, kan de.
M.h.t til at kunne følge mit progran og min levevis, joh tror såmænd godt du ville kunne følge med, hvis du bare er en smule fit for fight. Jeg er jo selv gift med en ældre mand, han kan da endnu holde trit.:)
Men ellers spis fisk det gør de ældre mere åndsfriske. Har jeg ladet mig fortælle:0))
Så ingen undskyldning, spring du bare ned fra toiletforhøjeren, pump hjulene på rolatoren og kom afsted.:D
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dansken
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2009 12:01

Bruger

Antal indlæg: 7
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Hej.
Varför inte titta på denna,billigt och bra använder Erawan själv,alltid bra och snabb service.

Mvh Dansken.

www.erawantravel.se
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2009 17:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

:MU Ja ja freja jeg forsøger også at følge med min yngre kone ( 71 ) og så hopper vi på Cyklerne ud og bruge pengene så ikke ungerne bliver uvenner over resterne ? der er sikkert ikke nogen :LOL
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
7 Populære områder at bo i Thailand som dansker Amazing Pattaya 1 22-04-2024 07:47
Thailand vil stramme sin cannabis-lovgivning Hele Thailand 6 21-04-2024 12:00
Førtidspension og et liv i Thailand De fastboende 16 20-04-2024 16:49
Smag på Thailand Hele Thailand 97 20-04-2024 15:16
Thailand Is No Longer Cheap.. Hele Thailand 1 09-04-2024 12:57

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 99,427,748 Unikke besøg | jQ Blog