Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
kære bent jensen
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2009 12:48

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej Bent

Jeg skal nok lade være med i det efterfølgende at tale i 3. person. Jeg er bare lidt ked af den udvikling, der er nu er fremkommet på denne side. Ikke fordi den enkelte ikke skal have retten til at udtrykke sig så godt, som den enkelte nu kan gøre. Det, der faktisk røre mig dybt, er, den drejning siden nu har fået ud i i småbørn på 13, og andet der tilgodeser den enkeltes lyster ud i dette emne.

Da jeg har en vidunderlig datter på 14 år, kunne jeg da aldrig have den tanke at invitere personer med sådanne synspunkter inden for i mit hjem. Jeg vil da være nervøs for, at noget sådant kunne udvikle sig til, at jeg skal ende de sidste år et sted, jeg bestemt ikke har lyst til at være.

Det der virkelig genere mig er, at indlæg som disse kan få lov til at fremkomme uden en ansvarlig fra siden, kan komme på banen og lukke noget sådant. Det er faktisk alarmerende.

Jeg vil ikke fremkomme med nogen løsninger, men hvis dette bliver standarden for et videre virke for siden, vil jeg tro, at vi nok er mange der bare bliver kikkere…..

Bent jeg forstår slet ikke dine motiver, men du har åbenbart en dagsorden, som vi andre ikke er inde i, eller får mulighed for at deltage i.

I mine øjne skulle du skamme dig, men jeg kan jo kun tale for mig selv.

Jeg kan nu forstå hvorfor andre ting er sket, ud i dit virke med hensyn til videre oplysninger til den enkelte.

Jeg har fuld forståelse for deres dispositioner.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2009 12:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Kære Manse
Rart du er tilbage, og så endda med et så godt indlæg. Godt skrevet.Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Bent
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2009 14:22

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

manse skrev:
Hej Bent

Jeg kan nu forstå hvorfor andre ting er sket, ud i dit virke med hensyn til videre oplysninger til den enkelte.
Jeg har fuld forståelse for deres dispositioner.


Jeg forstår ikke et kuk af, hvad du skriver. Du har kun mystiske hentydningninger, antydninger og halve vinde.
Du kan nøjes med at oplyse følgende: hvilke andre ting? Hvilke dispositioner foretaget af hvem?

Jeg orker ikke at granske mere i dit indlæg.

Jeg tvivler på, du er i stand til at skrive noget, der givr mening. Jeg har opfordret dig til at skrive om noget, som er nyttigt og oplysende for Thailand-rejsende. Gør det!

Mvh
Bent Jensen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Webmaster
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2009 15:32
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

hej Bent

den debat du fører angåene børn

ønsker vi ikke her på ThaiDK indlægene er flyttet så de ikke kan ses

du er hermed udelukket i 14 dage brug dem på at tænke tingene godt igennem

hilsen

webmaster
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2009 16:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Fint Webmaster

Det har du været meget længe om. Jeg syntes Freja har kæmpet længe imod den tankegang som Bent fremlægger.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Webmaster
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2009 16:32
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

lillemanden skrev:
Fint Webmaster

Det har du været meget længe om. Jeg syntes Freja har kæmpet længe imod den tankegang som Bent fremlægger.


der svært laver du en ting er det censur, gør du intet er det også forkert. men jeg fik et godt råd fra en her på siden og det hjalp mig videre
den tanke gang som bent fremlægger er ikke lige mig så jeg er 100 Prosent enig med freja
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tiger
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2009 17:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133
Tilmeldt: 05.09.09
 Status: Offline

Hey Webmaster

Ja en svær situation at stå i, selv er jeg også meget

ambivalent, da jeg 100 % går ind for ytringsfrihed, men lige

i tilfældet med Bent, ønsker jeg også censur, da han gang

på gang overskrider grænsen for anstændig opførsel. Manden

tilsidesætter, jo i stort set alle indlæg, de andre debatøres

ønske, om at blive fri for at høre på hans perverse

forestillinger, og underlige teorier, som slet slet ikke har

hold i virkeligheden. Så fint initiativdu her har taget.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2009 17:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

Jeg går som Tiger også ind for 100% ytringsfrihed ,men jeg går ikke ind for cencur , også nu når det gælder Bents syglige tankegang, vi har pga ytringsfriheden fået lidt indsigt i hvor pervers en tankegang nogle mennesker har om børn ,og uanset hvor ulækkert og kvalmende det er at læse har jeg da lært noget om en skyggeside af os mennesker som jeg intet vidste noget om, jeg har som Manse også børn 10-7 år, så det påvirker mig meget at der findes personer som Bent der gør og tænker som ham,så frem med de tråde der var men lås dem.

Er der ikke nogen der bor i Thailand der kunne gøre myndighederne opmærksome på Bent, i Danmark er det pligt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tiger
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2009 18:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133
Tilmeldt: 05.09.09
 Status: Offline

swed skrev:
Jeg går som Tiger også ind for 100% ytringsfrihed ,men jeg går ikke ind for cencur , også nu når det gælder Bents syglige tankegang, vi har pga ytringsfriheden fået lidt indsigt i hvor pervers en tankegang nogle mennesker har om børn ,og uanset hvor ulækkert og kvalmende det er at læse har jeg da lært noget om en skyggeside af os mennesker som jeg intet vidste noget om, jeg har som Manse også børn 10-7 år, så det påvirker mig meget at der findes personer som Bent der gør og tænker som ham,så frem med de tråde der var men lås dem.

Er der ikke nogen der bor i Thailand der kunne gøre myndighederne opmærksome på Bent, i Danmark er det pligt



Hey Swed

Under normale omstændigheder, ville jeg også sige NEJ til censur, men i netop dette tilfælde, tror jeg det er den eneste udvej til at

stoppe personer som Bent, desværre er han ikke alene, om at have denne sygelige tankegang. Andre med samme "lyster" kan

desværre få opfyldt et behov, ved at læse om sex med mindreårige, samt gode råd om hvilke faldgrupper de skal undgå. De har en

total afsporet tankegang, vi andre har svært ved at sætte os ind i. Tro mig de læser nøje, alt om emnet, også debat sider,

og udveksler materiale med hinanden. De finder hinanden på alle former for forum's, og derved kan de ved fælles hjælp, skjule og

udveksle fantasier og oplysninger. Jeg siger ikke det er det Bent har gang i, men man ved aldrig hvem der lurer bag skærmen vel?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2009 18:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Web master..

Kan du ikke sætte et par oo efter de 14 dage,så vi kan blive fri for hans perverse tankegang.....rasende

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2009 18:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Nemlig, rigtigt Tiger og derfor kan jeg helt og holdent tilslutte mig webmasters beslutning. Verden er fuld af syge stoddere som finder artsfæller i bla. debat forum, hvor de kan skjule deres aktiviteter.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2009 19:22



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Kan også kun følge trop med hvad jeres meninger, det var godt nok uholdbart at læse hvad han evigt og altid skrev. Og det var åbenbart kun hvad han skrev der var det rigtige, men nu har vi da heldigvis en lille pause for ham. Tror bare desværre det ikke stopper ham, bare vent han kommer tilbage.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2009 22:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

freja skrev:
Nemlig, rigtigt Tiger og derfor kan jeg helt og holdent tilslutte mig webmasters beslutning. Verden er fuld af syge stoddere som finder artsfæller i bla. debat forum, hvor de kan skjule deres aktiviteter.


I har sikkert ret, det er helt nyt for mig
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-10-2009 07:45

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Da jeg jo af erfaring ved, at det et møg irriterende, at man ikke har mulighed at svare på indlæg når man nu er blevet udelukket. Kan jeg da oplyse at Bent Jensen på en anden webside har givet udtryk for, at hvis der er nogen, der måske har lyst til at få svar på spørgsmål fra ham, så kan jeg da henvise til denne:

http://www.thaila...php?t=6065

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-10-2009 11:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Manse...

Er det ikke lidt for meget at overføre Bents perverse tankegang til en meget seriøs side som Thailand.dk...

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-10-2009 13:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

manse har vist et mere afslappet forhold ti ytringsfriheden end dig lindyras.

Og det tjener manse til ære.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Webmaster
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-10-2009 02:15
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

Bent er ikke på siden de næste 12 dage og kan ikke forsvare sig
så tråden er lukket
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
De kære Faranger, herlige festliglige De fastboende 33 27-05-2023 14:38
THAILAND SLIDESHOW made by Kim Jensen Billeder/Videoer fra livet i Thailand 2 25-06-2021 10:07
Sådan (ingen kære mor her) Skik og brug 2 07-01-2016 10:19
Kære Gud. Diverse 3 29-11-2013 18:39
Ak ja de kære Q Visa til Thailand 13 03-05-2012 19:37

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.86 sekunder | 99,063,974 Unikke besøg | jQ Blog