Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Freja hold dig væk fra den her tråd
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2009 08:12



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja jeg kunne ikke lade være hun er sgu da sød den side 9 pige er der ikke lidt asiat over hende?


http://ekstrablad...

http://ekstrablad...230264.ece

Annette synes selv, at hun til tider er lidt for sød.

– Jeg er nok lidt godtroende, men jeg er god til at lytte og give gode råd. Desværre er jeg ikke altid så god til selv at følge rådene, ler Annette. Til daglig arbejder hun som tjener og laver modelarbejde og er ellers godt tilfreds med sin flade mave.

– Ja, jeg er en af dem, der kan spise alt, har fået to børn, og alligevel forbliver maven flad, fortæller hun misundelsesværdigt.

– Men det er nok meget godt, da jeg er suveræn til at lave mad og gerne bruger megen tid i køkkenet, fortæller spirrevippen, der drømmer om engang at åbne sin forretning i Thailand. ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2009 08:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Ja jeg kunne ikke lade være hun er sgu da sød den side 9 pige er der ikke lidt asiat over hende?


http://ekstrablad...

http://ekstrablad...230264.ece

Annette synes selv, at hun til tider er lidt for sød.

– Jeg er nok lidt godtroende, men jeg er god til at lytte og give gode råd. Desværre er jeg ikke altid så god til selv at følge rådene, ler Annette. Til daglig arbejder hun som tjener og laver modelarbejde og er ellers godt tilfreds med sin flade mave.

– Ja, jeg er en af dem, der kan spise alt, har fået to børn, og alligevel forbliver maven flad, fortæller hun misundelsesværdigt. Men det er nok meget godt, da jeg er suveræn til at lave mad og gerne bruger megen tid i køkkenet, fortæller spirrevippen, der drømmer om engang at åbne sin forretning i Thailand. ?




Hvorfor det jsh71, jeg er da ikke rødstrømpe, jeg kan da godt se pigen er en skønhed, ligner faktisk mig en smule:) bortset fra jeg har helt lyst hår:). Min mand kigger da også på og efter en flot pige, og hvorfor skulle han ikke det, jeg ville da først blive bekymret hvis han ikke gjorde, vi kvinder kigger da også langt efter et godt stykke mandfolk, med de rigtige proportioner, nu er jeg ikke vaskekone, men vaskebræt i den forbindelse får da mine øjne til at lyse.
se–
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-09-2009 08:52



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hæ hæ det var også bare for at få dig op i det røde felt jeg skrev det *DR*
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-09-2009 12:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3639
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

nydelig pige hun kunne da komme i lære hos guitar thai seafood

............
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tiger
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-10-2009 16:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133
Tilmeldt: 05.09.09
 Status: Offline

Hey jsh71

Flere af den slags billeder ønskes he he, tror godt vi to kunne

finde noget at tale om, lader til vi har fælles interesser:LOL
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Pattaya to hold ‘Kite on the Beach 2021 Amazing Pattaya 1 03-04-2021 18:24
Forlader rotterne den synkende skude? Robert Kronberg puts Piro Consulting on hold. Nyheder på andre sprog 98 18-12-2014 13:15
Residents of Samut Sakhon hold a City Pillar Shrine Parade Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 06-06-2014 03:23
Hold ud drenge, der er hjælp på vej Det sjove. 2 29-01-2014 11:11
Ambassadør i Thailand: Hold jer fra demonstrationer Nyheder på dansk 2 14-01-2014 02:50

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 100,489,396 Unikke besøg | jQ Blog