Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Computer / telefoni & Internet :: Computer
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hold din computer opdateret
XP
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2013 13:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 253
Tilmeldt: 13.11.09
 Status: Offline

Hold din computer opdateret med de nyeste drivers, opdateringer og patches til dine favorit programmer, så du altid får den bedst mulige ydelse ud af dine programmer og samtidigt er på forkant med sikkerheden.

Det danske sikkerhedsfirma Seunia(http://secunia.com/) har udviklet et gratis program, der skanner, finder og opdaterer vigtige programmer. Secunia Personal Software Inspector finder kritiske patches, opdateringer og drivere til dine programmer, så du slipper for at bruge din tid på det - samtidigt sørger programmet for at dine sikkerhedsprogrammer altid er up-to-date. Den nyeste version af Secunia Personal Software Inspector er endnu ikke oversat til dansk og er derfor på engelsk.

Din computers sikkerhed er vigtig, da den er afgørende for at ondsindede programmer som spyware, maleware, virus og lignende snavs ikke slipper igennem forsvarsværker som firewall, anti-virus program, anti-spyware program og lignende forsvarsværker. Med Secunia Personal Software Inspector kan du holde styr på at dine programmer altid er opdateret og dermed holde hackere og andre trusler for døren.

Sådan opdaterer du dine programmer
Secunia Personal Software Inspector sørger for helt gratis at opdatere alle dine favorit programmer, så du ikke behøver at bekymre dig om at tjekke for opdateringer i tide og utide. Sådan opdaterer du dine programmer med Secunia Personal Software Inspector:


Download Secunia Personal Software Inspector og installer programmet i Windows. http://www.alt-ti...rammer/759


Efter installationen vil Secunia Personal Software Inspector straks begynde at skanne din computer og lede efter programmer, der mangler en kritisk opdatering. En typisk scanning tog på vores computer tog cirka 7 minutter.

kilde http://www.alt-ti...ateret/786
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2013 13:18



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

så var der vel en hulens masse fejl og du skulle købe en version
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
XP
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2013 13:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 253
Tilmeldt: 13.11.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:
så var der vel en hulens masse fejl og du skulle købe en version


nej den er total gratisThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2013 05:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

hej
har prøvet programmet, ja det er gratis men det virker ikke godt nok Sad fortæller dig at flere programmer ikke er opdateret, selv om der ikke finde nye opdateringer

så det blev afstalleret igengriner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2013 08:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

M55 skrev:
hej
har prøvet programmet, ja det er gratis men det virker ikke godt nok Sad fortæller dig at flere programmer ikke er opdateret, selv om der ikke finde nye opdateringer

så det blev afstalleret igengriner


Forhåbentlig fik du også fjernet det ekstra, som sådan et "gratisprogram" lægger ind i computeren.
Intet er gratis.

Med hensyn til computeren, så er det bedste at gå ind på producentens hjemmeside, finde sin computer, og så evt. downloade de drivere som foreskrives der. Disse forskellige drivere kan man gemme på en CD eller USB-nøgle, så man er garderet hvis man en dag totalt starter fra ny. - Mange gange kan man også finde en komplet brugermanual, samt læse hvad man bør gøre/lave fra start.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2013 09:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

hej al48
før jeg installeret noget på min pc, opretter jeg altid et nyt Systemgendannelse punkt
når det er gratis programmer, gendanner jeg altid til sidste nye gendannelse punkt
det er nemt og hurtigt, fjernet alt som er kommet ind, sammen med det nye såkaldte gratis program
som du selv skriver, intet er gratis
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2013 09:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

M55 skrev:
hej al48
før jeg installeret noget på min pc, opretter jeg altid et nyt Systemgendannelse punkt
når det er gratis programmer, gendanner jeg altid til sidste nye gendannelse punkt
det er nemt og hurtigt, fjernet alt som er kommet ind, sammen med det nye såkaldte gratis program
som du selv skriver, intet er gratis


Yderst fornuftigt Thumb

Det kan spare én for mange ærgelser. For næsten al den slags "snavs" er lagt ned i system 32, -og der er det et virvar at finde selv Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Pattaya to hold ‘Kite on the Beach 2021 Amazing Pattaya 1 03-04-2021 18:24
Locals Hold Bullfighting Training On Field During Lockdown Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 18-05-2020 13:36
Udenrigsministeriets Rejsevejledning for Thailand er opdateret omkring COVID-19 Hele Thailand 3 12-03-2020 08:46
17-årig fundet død foran sin computer Nyheder på dansk 2 09-11-2019 15:05
Rejsevejledningen for Thailand er opdateret den 18. august 2015 Hele Thailand 1 18-08-2015 20:14

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 99,526,191 Unikke besøg | jQ Blog