Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Tag i kloster i Thailand
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-09-2009 11:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Suan Mokkh ligger smukt og fredfyldt midt ude i en skov. Det betyder også du kommer meget tæt på naturen. Det oplevede jeg allerede første dag i mit værelse, hvor en stor gekko havde besluttet sig for at give mig lidt selskab. Uden at fortrække en mine sad den på væggen over min seng og kiggede på mig.

Jeg prøvede med diverse fagter at få den til at flytte sig, men den skulle ingen steder. Den kom derimod tilbage hver dag - samme tid, samme sted. Og som dagene skred frem, blev det nu meget rart at have nogen at komme 'hjem' til. Jeg nåede til gengæld aldrig at få samme forhold de til mange edderkopper og ikke mindst myg, der er i klostret.

Det var ikke kærlighed ved første blik, men når man i ti dage ikke må snakke med andre, så var min 'værelseskammerat' gekkoen ganske udmærket selskab. (Foto: Thomas Gösta Svensson)

Livet i klostret er meget spartansk. Natten tilbringes i en betonseng med en sivmåtte og en hovedpude i træ. (Foto: Thomas Gösta Svensson)
Klokken fire om morgenen runger gong gongen, morgenmaden består af ris suppe med et par tern grøntsager, og du sover på en betonseng med en hovedpude af træ.


resten af historien kan du læse her på aaby,s side
http://dk-thailan...iland.html




....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailand vil stramme sin cannabis-lovgivning Hele Thailand 4 14-04-2024 09:08
Thailand Is No Longer Cheap.. Hele Thailand 1 09-04-2024 12:57
Smag på Thailand Hele Thailand 95 08-04-2024 17:14
Snart kan homoseksuelle blive gift i Thailand Nyheder på dansk 1 29-03-2024 11:01
Interview med den danske ambassadør i Thailand De fastboende 1 18-03-2024 12:23

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.16 sekunder | 98,963,754 Unikke besøg | jQ Blog