Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Manse drømmer stadig
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-08-2009 13:50

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Da jeg kom på denne webside første gang, var jeg overbevist om, at denne jo nok vil blive et positivt alternativ til andre hardcore sider omhandlende det samme, nemlig Thailand.

Jeg havde virkelig fået den følelse, at her kom folk med deres positive oplevelse, ja selvfølgelig også deres få negative, så vi virkelig kunne få en positiv debat og positive/negative fortællinger om det Thailand, som vi jo alle i bund og grund elsker.

Her tænker jeg så ikke lige i busstoppesteder eller andet i denne moment, men jeg tænker her på virkelige oplevelser den enkelte har haft ud i det virkelige liv. Ja det er da noget der kan give en et kick, måske og måske ikke, men kunne vi da ikke gøre denne side med alle disse mange dejlige mennesker til en side, hvor oplevelserne kommer frem som noget positivt, eller bare oplevelser som intet forlanger i kommentarer, ja så tror jeg vi vil hjælpe mange i fremtiden. For alt det andet har vi jo nok af på andre sider de kan finde.

Skal vi ikke nu finde de positiver ting frem med dejlige oplevelser eller bare virkelige oplevelser fra vores nye land Thailand, så vi måske kan være behjælpelige med, at nye kan få en oplevelse ud over det sædvanlige, for vi taler her på siden, jo om det virkelige liv.

Det kan jo være dagliglivet herude, eller det kan være hvad jer der kun er her for kort tid oplever af sjove ting, så som GOGO barer hehe har aldrig været på en. Det kan også være at man måske bare søger et råd om ligegyldige ting som visa, busstoppesteder, manses ligegyldige oplevelser.

Det jeg egentligt ligegyldigt, bare det kommer fra hjertet og ikke altid som her og andre steder ender i noget fnidder fnadder, for det mener jeg godt nok er ved at være lidt træls.

Lad os dog alle her på siden være medvirkende til, at folk der vil have oplevelser på nethinden, ja de kommer her, for vi har den tone og de oplevelser de mennesker søger, og vi har ikke alt det de andre har…….

Jajaja, før i alle fare i blækhuset. Ham Manse er en stor drømmer og det har han faktisk besluttet at være de sidste år af sit liv.

Livet er jo en herlig ting, så længe vi har det, men dermed ikke sagt, at han ikke har overskud til at hjælpe en nødlidende stakkel i det fremmede.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Art fra Risskov drømmer om et comeback til professionel fodbold i Thailand Nyheder på dansk 3 17-02-2024 10:34
Jarunee drømmer om at hjælpe Nyheder på dansk 1 04-04-2023 17:31
Drømmer du om en pensionisttilværelse i Thailand? Nyheder på dansk 3 23-01-2020 12:01
Nu er Manse glad Alt det andet 1 19-11-2011 03:30
manse/sune/bedstefar/thulegrisen/?????????? Helvede 11 28-09-2010 16:17

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 99,449,259 Unikke besøg | jQ Blog