Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Skal, Skal ikke
IT
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-11-2015 01:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

Det har jeg sjovt nok også tænkt på forlod Suk ikke selv siden eller er der noget vi andre ikke ved ???


Shock maichai det kan ikke modbevises music

suk elsker at nedgøre pigerne fra Isan, de er alle dårlig uddannede og alle er mere eller mindre ludere, hovsa skrev jeg virkelig det, for min! læs suk,s kone er også fra Isaan hun er vel-udannet rig og har aldrig set en bar inde fra

det har vi brugerne fået kaster i hovedet flere hundrede gange i flere tråde altid skal der lige skrives om hans dejlige kone også i tråde som handler om et andet emne

suk har det med at blive tøsesur, hvis du ikke lige roser hans kone når suk blive tøsesur vil han slettes fra siden

hvis nu suk stoppede med at skrive om hans kone og pigerne fra Isan og viste de andre sider frem som han har, han tager gode fotos laver fine videoer har en god musik smag, ja så ville stemningen omkring ham også blive mere positiv
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
handy
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-11-2015 02:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 32
Tilmeldt: 10.03.13
 Status: Offline

IT skrev:
Det har jeg sjovt nok også tænkt på forlod Suk ikke selv siden eller er der noget vi andre ikke ved ???


Shock maichai det kan ikke modbevises music

suk elsker at nedgøre pigerne fra Isan, de er alle dårlig uddannede og alle er mere eller mindre ludere, hovsa skrev jeg virkelig det, for min! læs suk,s kone er også fra Isaan hun er vel-udannet rig og har aldrig set en bar inde fra

det har vi brugerne fået kaster i hovedet flere hundrede gange i flere tråde altid skal der lige skrives om hans dejlige kone også i tråde som handler om et andet emne

suk har det med at blive tøsesur, hvis du ikke lige roser hans kone når suk blive tøsesur vil han slettes fra siden

hvis nu suk stoppede med at skrive om hans kone og pigerne fra Isan og viste de andre sider frem som han har, han tager gode fotos laver fine videoer har en god musik smag, ja så ville stemningen omkring ham også blive mere positiv
...

du har fulkommen ret hun skal altid fremhæves som bedre og klogere en de dumme fra Isan håber også han ligger denne del på hylden kedelig læsning....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-11-2015 03:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Shockmaichai det kan ikke modbevisesmusic

Jamen du har da helt ret IT det eneste jeg har tænkt over, er hvis man selv melder sig ud eller forlader siden må man da kunne melde sig ind igen Med mindre man er smidt ud for livstid
og det er her jeg mener der er måske noget som jeg/vi andre ikke ved men måske en dag vi kan få en forklaring fra WEB ellers må vi bare leve i uvished ved ikke
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FCK
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-11-2015 03:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 2518
Tilmeldt: 17.10.10
 Status: Offline

maichai skrev:
Shockmaichai det kan ikke modbevisesmusic

Jamen du har da helt ret IT det eneste jeg har tænkt over, er hvis man selv melder sig ud eller forlader siden må man da kunne melde sig ind igen Med mindre man er smidt ud for livstid
og det er her jeg mener der er måske noget som jeg/vi andre ikke ved men måske en dag vi kan få en forklaring fra WEB ellers må vi bare leve i uvished ved ikke


har du forladt siden 100 gange, tror jeg at du har pisset nok på Web med det resultat at han ikke gider lege med dig mere

det er ihvertfald den måde jeg vil reagere på
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-11-2015 03:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

handy skrev:
IT skrev:
Det har jeg sjovt nok også tænkt på forlod Suk ikke selv siden eller er der noget vi andre ikke ved ???


Shock maichai det kan ikke modbevises music

suk elsker at nedgøre pigerne fra Isan, de er alle dårlig uddannede og alle er mere eller mindre ludere, hovsa skrev jeg virkelig det, for min! læs suk,s kone er også fra Isaan hun er vel-udannet rig og har aldrig set en bar inde fra

det har vi brugerne fået kaster i hovedet flere hundrede gange i flere tråde altid skal der lige skrives om hans dejlige kone også i tråde som handler om et andet emne

suk har det med at blive tøsesur, hvis du ikke lige roser hans kone når suk blive tøsesur vil han slettes fra siden

hvis nu suk stoppede med at skrive om hans kone og pigerne fra Isan og viste de andre sider frem som han har, han tager gode fotos laver fine videoer har en god musik smag, ja så ville stemningen omkring ham også blive mere positiv
...

du har fulkommen ret hun skal altid fremhæves som bedre og klogere en de dumme fra Isan håber også han ligger denne del på hylden kedelig læsning....



ok
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
steen
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-11-2015 17:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 4
Tilmeldt: 19.03.15
 Status: Offline

Hejsa hvad fanden er det for et forum og lave en afstemning om hvem der skal være her eller ikke jeg ved ikke hvem der er kommet med den latterlige idet eller hvorfor ham der kalder sig suk er blevet eller skal udelukkes.Det er ikke så længe siden jeg tilmeldte mig denne side jeg syntes det hyggeligt og sidde og læse hvad de forskellige skriver men jeg må os sige at at folk er grove ved hinanden og gud om man kan forstå det jeg går vel ud fra at denne side er oprettet så folk kan debatere på en ordentlig og sober måde jeg ved så heller ikke om der er nogen der får længere snor en andre.Der er ihvertfald en jeg har bemærket der kalder sig Skipper at han overhovedet kan få lov til at være her inde det mig en gåde sådan som han af og til sviner folk til men han er måske ven med ham kongen af denne side ja jeg ved det ikke.Men lave en afstemning af dem der er tilmeldt denne side ja godaw du det er ihvertfald nede på så lavt nivå hvor jeg ik har lyst til og være med
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-11-2015 17:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jamen steen dogGrin

Sikke da en lang smøre, jeg kan ikke huske du har skrevet noget før, men velkommen i heksekedlen.
Nu har du ikke været medlem så længe at du ved hvad der er sket gennem de sidste par år, hvem der har angrebet hvem, og hvorfor de har svaret igen.
Det er i øvrigt ret normalt at medlemmerne er uenige, og farer i totterne på hinanden, og det gør de sandelig også på andre debatsider.
Hvad angår om jeg kender ADM, så må jeg indrømme, at det ved jeg ikke, og han ved heller ikke om han kender mig, det er ikke noget vi nogensinde har talt om.
Men jeg synes du falder godt ind i landskabet, når du lægger ud med et personangreb på¨lille migked
Det er godt nok du endelig blander dig i debatten steen.

Hilsen Skipper.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
steen
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-11-2015 18:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 4
Tilmeldt: 19.03.15
 Status: Offline

Der må jeg så sige Skipper der tar du ganske fejl igen igen jeg har i årevis fuldt med her men først tilmeldt for ik så længe siden men jeg syntes du skal forholde dig til mit indlæg og ik alt muligt andet bavl.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-11-2015 18:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Farvel "steen"Grin
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-11-2015 22:30

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

@ steen,

Du skrev :

Men lave en afstemning af dem der er tilmeldt denne side ja godaw du det er ihvertfald nede på så lavt nivå hvor jeg ik har lyst til og være med

Afstemningen handler om et tidligere medlem på siden her, som bla. har kaldt sig "Suk"
Men hvorfor webmaster herinde vil lave en afstemning om hvorvidt medlemmerne herinde synes det er en god el.dårlig ide om "Suk" kommer på siden igen eller ej, det er lidt "sjovt" for "Suk" meldte sig frivilligt ud, og derfor kan han vel bare melde sig ind igen :)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-11-2015 22:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

soi 7.
Hvis du nu gav dig tid til at læse ITs udmærkede Indlæg (nr. 21) så ville tågerne lette.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-11-2015 23:00

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

skipper skrev:
soi 7.
Hvis du nu gav dig tid til at læse ITs udmærkede Indlæg (nr. 21) så ville tågerne lette.


Helt enig i indlæg 21, jeg har jo selv en pige fra Isan, som er sød og smuk, og som har arbejdet i hele sit liv , som du og jeg. Hun har ikke en regering der sender en månedelig check,,,......, vi kan jo ikke just sige det samme om "Suk" , han har vist nærmest snydt sig til sin fp, skrev han da engang.
Det er ej heller fordi jeg savner "Suk" men han kunne vel bare melde sig ind igen...godt nok ville han være triviel at høre på ang. Isan, især når han selv bor i glashus...men mon ikke han snart slapper lidt af med det fis...:)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-11-2015 23:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det vigtigste er ikke hvor vores piger/koner kommer fra, men hvordan vi har det sammen.
Det er det er det der er vigtigt.
Ingen af os ville vel rode for meget rundt i hvad vore kvinder hjemme har lavet af skarnsstreger, inden de mødte os.
For ikke at tale om hvad vi selv har lavet.
Man tager det hele fra et nulpunkt, hver gang.
Og håber på det går godt.
Er det ikke sådan det går til?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-11-2015 04:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

steen skrev:
Hejsa hvad fanden er det for et forum og lave en afstemning om hvem der skal være her eller ikke jeg ved ikke hvem der er kommet med den latterlige idet eller hvorfor ham der kalder sig suk er blevet eller skal udelukkes.Det er ikke så længe siden jeg tilmeldte mig denne side jeg syntes det hyggeligt og sidde og læse hvad de forskellige skriver men jeg må os sige at at folk er grove ved hinanden og gud om man kan forstå det jeg går vel ud fra at denne side er oprettet så folk kan debatere på en ordentlig og sober måde jeg ved så heller ikke om der er nogen der får længere snor en andre.Der er ihvertfald en jeg har bemærket der kalder sig Skipper at han overhovedet kan få lov til at være her inde det mig en gåde sådan som han af og til sviner folk til men han er måske ven med ham kongen af denne side ja jeg ved det ikke.Men lave en afstemning af dem der er tilmeldt denne side ja godaw du det er ihvertfald nede på så lavt nivå hvor jeg ik har lyst til og være med


smut du bare du har intet vi kan bruge til noget godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
steen
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-11-2015 07:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 4
Tilmeldt: 19.03.15
 Status: Offline

M55 skrev:
steen skrev:
Hejsa hvad fanden er det for et forum og lave en afstemning om hvem der skal være her eller ikke jeg ved ikke hvem der er kommet med den latterlige idet eller hvorfor ham der kalder sig suk er blevet eller skal udelukkes.Det er ikke så længe siden jeg tilmeldte mig denne side jeg syntes det hyggeligt og sidde og læse hvad de forskellige skriver men jeg må os sige at at folk er grove ved hinanden og gud om man kan forstå det jeg går vel ud fra at denne side er oprettet så folk kan debatere på en ordentlig og sober måde jeg ved så heller ikke om der er nogen der får længere snor en andre.Der er ihvertfald en jeg har bemærket der kalder sig Skipper at han overhovedet kan få lov til at være her inde det mig en gåde sådan som han af og til sviner folk til men han er måske ven med ham kongen af denne side ja jeg ved det ikke.Men lave en afstemning af dem der er tilmeldt denne side ja godaw du det er ihvertfald nede på så lavt nivå hvor jeg ik har lyst til og være med


smut du bare du har intet vi kan bruge til noget godag
Om jeg skal smut ja det kommer du jo IKKE til og bestemme (kødbolle)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ADM
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-11-2015 07:50
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 107
Tilmeldt: 26.12.10
 Status: Offline

@ steen

farvel
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Advarsel: Du skal koge dine ris på en ny måde Thaimad 2 23-02-2024 08:49
Mandens faldskærm foldede sig ikke ordentligt ud Nyheder på dansk 1 29-01-2024 10:40
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Der er ikke noget galt med thaikoner Hele Thailand 11 29-10-2023 03:09
Jeg ved sgu snart ikke. Alt det andet 8 13-10-2023 20:58

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.33 sekunder | 99,565,286 Unikke besøg | jQ Blog