Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skik og brug
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Sådan forsøgte thai-kvinde at ruinere Matthias
M55
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-08-2015 08:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Den nu 55-årige Matthias Nissen blev forelsket i en 15 år yngre thailandsk kvinde, som var forelsket i hans penge

Et otium i billige Thailand kan blive en til en kostbar skuffelse.

Det kan den danske danske pensionist Matthias Nissen skrive under på.

Han er blot én blandt de talrige midaldrende og ældre vestlige mænd, der møder betydeligt yngre kvinder i Thailands turistområder.

I dag har en den 55-årige pensionist et forhold til en jævnaldrende lokal kvinde, som forsørger sig selv. Men sådan har det ikke altid været.

EKSTRA traf ham på den strandbar i det fredelige og smukke naturområde Sam Roi Yod, hvor han især nyder de høje temperaturer og de lave priser.

Har du tidligere mødt kvinder, som havde et stort fokus på dine penge?

– Ja, jeg havde tidligere en kæreste, som arbejdede oppe i Bangkok. Det blev et dyrebart bekendtskab. Jeg mødte hende i en pæn massageforretning. Jeg faldt i søvn under massagen, men da jeg vågnede op, lå denne yndige kvinde på briksen ved siden af. Hende inviterede jeg på kaffe. Det skulle jeg aldrig have gjort. Det blev den dyreste kop kaffe nogen sinde.

Hvor dyrt?

– Nogle hundrede tusinde danske kroner over to år. Nogle af mine bekendte advarede mig mod hende, men det var jeg blind for, for jeg var så vild med hende.

Hvorfor blev det dyrt?

– Thaierne har det sådan, at man skal betale for gaver. De har en naiv tro på, at vesterlændinge er omvandrende hæveautomater. Da jeg havde kendt hende i trekvart år, skulle jeg betale for en uddannelse til hendes datter, som ikke var hendes biologiske datter. Det var ret kostbart. De overdrev udgifterne, så jeg betalte mere, end den faktisk kostede.

Hvorfor afsluttede du forholdet?

– Det blev skruen uden ende, så jeg slog bak, da hendes søster inviterede på en restaurant, hvor hun (søsteren, red.) betalte regningen. Men hun (Matthias’ kæreste, red) kom så efterfølgende og bad mig om de penge, søsteren havde betalt. Så sluttede festen. Men det var ikke nemt. For at møde en vestlig mand er en opgradering af levestandarden for en thaikvinde. Hun forsøgte at fastholde mig, og det endte med, hun spredte sladder om mig i lokalområdet.

Hvad er forskellene på en thaikvinde og en dansk kvinde?

– De er opdraget til at sørge for, at manden skal have det godt. Man bliver vartet op i alle ender og kanter og må sige nej, nej, nej, hver gang de tilbyder mad og andet. Jeg kan sagtens klare mig selv og har ikke brug for, at nogen varter mig op.

– Nu kunne der være nogle i Danmark, der synes, at vestlig mand, som tager til Thailand med penge, som tiltrækker thaikvinder, er en gammel gris. Hvad kunne du sige til det?

– Dem har jeg mødt mange af. Udtrykket passer meget godt. Man ser mange ældre vestlige mænd med kærester på ned mod 20-25 år. Undskyld mig. Men nogle får børn med dem. Det …

– Hvor meget yngre var din ekskæreste?

– 15 år yngre end mig.

– Så er vi måske der, hvor nogle også kunne påstå, at også du er en gammel gris?

– Måske på grænsen til det. Jeg har sagt til mig selv, at det vil jeg ikke være med til. Min nye veninde er midt i halvtredserne, hun er selvstændig, og jeg betaler intet for hende ud over, når vi spiser ude engang imellem.

http://ekstrablad...as/5685531
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-08-2015 10:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 916
Tilmeldt: 14.01.15
 Status: Offline


han er ikke den første eller den sidste der dummer sig

han fandt så en ny pige-dame som ingen penge vil have, ja ja og så lige den om julemanden nu hvor vi er igang
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-08-2015 14:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Falang ATMGrin ak jaShock

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-08-2015 16:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jo det er da synd for stakkels MatthiasGræder
Her gik han rundt og troede han var blevet sådan en slags dansk version af Prins Charming, der pludselig foldede sig ud som sexbombe efter han havde købt sig en billet til Bangkok.
Jeg forstår ikke hvorfor de stadig hopper på det der, og at de aldrig lærer af andres fejltagelser, for det er jo ikke fordi de ikke er blevet advaret, det er de utallige gange.

Hvis de så bare ville lade være med at sidde og hælde vand ud af ørerne, og indrømme de selv er skyld i at de er blevet taget ved røven.
Han er egentlig ikke blevet snydt, han er gået ind i det med åbne øjne, helt frivilligt, og har selv valgt at betale regningerne.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-08-2015 16:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

TJAE tumpe er det man kan sige eller hvad ??? Ikke SE
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-08-2015 17:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jo det kan man synes maichai, men på en måde kan jeg godt forstå dem.
I Thailand får de den opmærksomhed de måske ikke har fået fra kvinder i Danmark, det slår benene væk under dem når de oplever for første gang, at en kvinde lægger an på dem.
Det er faktisk ikke så normalt i Danmark, uanset hvad mange vil indrømmehej
I Danmark, og Sverige skal man nærmest snakke trusserne af dem, men så er det til gengæld også gratis, hvis de altså kan holde kæft med det bagefterStres

Men selvfølgelig kan man ikke forvente at møde sit livs kærlighed på en kort ferie i Pattaya.
Hvis alle forstod det kunne mange sorger være undgået.
Som vi gamle søfolk siger, FFF.
Find them.
Fuck them.
Forget them.
Det er hvad de fleste damer i Thailand gør med oslås
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-08-2015 05:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Jo det kan man synes maichai, men på en måde kan jeg godt forstå dem.
I Thailand får de den opmærksomhed de måske ikke har fået fra kvinder i Danmark, det slår benene væk under dem når de oplever for første gang, at en kvinde lægger an på dem.

Men skipper det er den samme historie der kører igen og igen og det har historien nu gjort i mere end 20 år den eneste forskel er forskelige navne på de tumper der bliver snøret trist læsning der gentager sig selv Sad
Men selvfølgelig kan man ikke forvente at møde sit livs kærlighed på en kort ferie i Pattaya.
Jo hvis man er temmelig dum kan alt jo lade sig gøre love
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
egon
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-08-2015 07:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 200
Tilmeldt: 16.11.09
 Status: Offline

Godmorgen


Thai-massør svarer igen: Vi vil have kærlighed
Fordomme om thailandske kvinder, der ser hvide som hæveautomater og lever for at varte mænd op, passer ikke, siger thai-massør


http://ekstrablad...ed/5686674

så kommer vi til 10.000 kroners spørgsmålet " hvad er det for en slags kærlighed!!! de søger"
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-08-2015 14:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1743
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

Skipper skrev
I Thailand får de den opmærksomhed de måske ikke har fået fra kvinder i Danmark, det slår benene væk under dem når de oplever for første gang, at en kvinde lægger an på dem.
Det er faktisk ikke så normalt i Danmark, uanset hvad mange vil indrømme


hvor har du ret skipper
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
farang
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-08-2017 15:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 457
Tilmeldt: 28.05.11
 Status: Offline

egon skrev:
Godmorgen


Thai-massør svarer igen: Vi vil have kærlighed
Fordomme om thailandske kvinder, der ser hvide som hæveautomater og lever for at varte mænd op, passer ikke, siger thai-massør


http://ekstrablad...ed/5686674

så kommer vi til 10.000 kroners spørgsmålet " hvad er det for en slags kærlighed!!! de søger"


svaret får du her

griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-08-2019 09:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Min nye veninde er midt i halvtredserne, hun er selvstændig, og jeg betaler intet for hende ud over, når vi spiser ude engang imellem.griner


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-08-2019 13:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

Har forsøgt at finde kapitel 1, men uden succes.
Har du et link.?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-08-2019 16:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

up2you skrev:
Har forsøgt at finde kapitel 1, men uden succes.
Har du et link.?


der er kun de to videoer du kan se det hele her https://ekstrabla...as/5685531
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-08-2019 04:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline


Fint nok.! Takker.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Inside a Thai prison... and more stories Discover Thainess 9 28-03-2024 09:47
Thai man survives black bear attack during ant egg hunt Nordøst Thailand 1 13-03-2024 14:14
World Muay Thai Championship Kicks Off Today on Jomtien Beach! Nyheder fra Pattaya 1 11-03-2024 14:18
Jailed former Thai leader Thaksin granted parole - PM Nyheder på andre sprog 4 19-02-2024 11:31
Thai Airways klar med stor ordre Flyselskaber 1 12-02-2024 15:04

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.19 sekunder | 97,856,013 Unikke besøg | jQ Blog