Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Indretningen af thai-dk.dk
Bent
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 06:17

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

Hvordan skal man indrette et diskussionsforum vedrørende Thailand (eller et andet land)?

Det bør vel indrettes med forskellige ’brevkasser’, således at hvert emneområde har sin brevkasse. Emneområderne kan være sådan noget som ’skik og brug’, ’sproget’, ’thai mad’, ’visum’, ’arbejdstilladelse’, ’køb af ejerlejlighed’, ’hospital og tandlæge’, ’Bangkok’, ’Phuket’, ’Ko Chang’. Sådan er thai-dk.dk stort set også indrettet. Hvis deltagerne rubricerer deres indlæg rigtigt, får foraet en informationsmæssig værdi, idet man, hvis man vil vide noget om et bestemt emne, blot kan slå op i den pågældende brevkasse.

Hvad jeg ikke forstår vedrørende indretningen af thai-dk.dk, det er eksistensen af brevkassen ’Manses klumme’. Det forekommer mig at være et brud på systemet, hvis de enkelte deltagere skal have deres egne brevkasser. Hvorfor er der ikke også en brevkasse, der hedder ’yindees klumme’ eller ’Jos_38’s klumme’?

Er Manse en kendt politiker eller kulturpersonlighed, siden han har gjort sig fortjent til sin egen brevkasse, eller har han bidraget økonomisk til websitets oprettelse?

Hvorfor poster Manse ikke sit (i øvrigt ret udmærkede) indlæg om visum for pensionister til den postkasse, hvor det hører hjemme, nemlig postkassen ’Visa til Thailand’? (Som efter dansk retskrivning burde hedde ’Visum til Thailand’).

Mvh
Bent
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 07:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

Hej Bent
Du vil have det som Thailand forum ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 07:56



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

For mig virker det mere som om han har ondt i røven over manse har sin egen klumme.

Men hvor svært kan det være, hvis man ikke gider og læse det så lad dog være med at gå ind i den klumme. Og har man så meget imod siden her skulle man da bare gå over til de andre sider, større er problemmet da ikke.

Og jov jeg ved godt hvad du mener, men jeg tror da alle kunne få deres klumme hvis de ville, det er vel bare at spørge webmasteren.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 08:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej Bent

manses indlæg om visa er i manses krumme
da det er et oplæg som skal bearbejdes og når det er færdig kommer det op i visa


....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Bent
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 10:54

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

swed skrev:
Hej Bent
Du vil have det som Thailand forum ?

Ja, det kan man godt sige, for på thailand.dk/forum har deltagerne ikke egne brevkasser.Desværre ryger for mang meddelelser i brevkssn 'Generelt' i stedet for at blive fordlt ovr andre brevksser.

Mvh
Bent Jensen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 13:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

Bent skrev:
swed skrev:
Hej Bent
Du vil have det som Thailand forum ?

Ja, det kan man godt sige, for på thailand.dk/forum har deltagerne ikke egne brevkasser.Desværre ryger for mang meddelelser i brevkssn 'Generelt' i stedet for at blive fordlt ovr andre brevksser.

Mvh
Bent Jensen



Sådan håber jeg virkelige ikke det bliver her , men jeg må give dig ret i din kritik af at enkel personer har egne klummer/brevkasser osv , vi er tros alt over 100 personer, det bliver mange egne sider :D og så spændende er Manse jo heller ikke.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 13:58

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære Bent

Jeg holder også af dig, men dette skal vel ikke munde ud i noget kludder, men hvis du ønsker det er jeg da fit for fight for en dialog om hvorfor ham den skøre Manse har sin egen klumme, men det er der jo sagt nok om, men hvis du er jaloux er jeg da ikke i tvivl om, at du kan få samme muligheder, men så skal jalousien jo nok være fjernet fra dit univers.

Jeg har ikke forståelse for dine angreb på min person, men hver sine lyster. Hvis du nu havde givet dig tid til at studere tidligere indlæg om samme emne, ja så havde jeg da været fri for dette angreb… Sorry nu mister du noget i min agtelse, fordi du bare skriver for at skrive uden at sætte dig ind i hvorfor.
Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 14:02

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære Swed

Du har vel egentligt sagt hvad du mener om den situation, hvilket jeg jo så må tage til efterretning i fremtidig kommunation. Jeg mener bare ikke du er fair, men det er di n mening om mig, så fred være med detteThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
swed
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 18:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 155
Tilmeldt: 10.03.09
 Status: Offline

manse skrev:
Kære Swed

Du har vel egentligt sagt hvad du mener om den situation, hvilket jeg jo så må tage til efterretning i fremtidig kommunation. Jeg mener bare ikke du er fair, men det er di n mening om mig, så fred være med detteThumb



Det er nu ikke så hårdt ment Manse det jeg skriver , jeg syntes bare ikke der er nogen der er så spændende at de skal have egne klummer/brevkasser , så det er nu ikke specielt min mening om dig
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 21:41



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Så rolig nu drenge.

Hvad f.... er der gang i?
Jeg vil ikke bruge smarte smileys i mine indlæg, det forstyrrer læsningen.

At Manse har sin egen klumme, det synes jeg ikke, at vi andre skal blande os i!

Manse vis dig nu som et mandfolk og fortsæt med dine indlæg og prøv nu at lave oplægget om visum færdig. Glem alle kvævulanterne!

Hvis man kun har dumsmarte bemærkninger til et indlæg, så lad være med at skrive et indlæg!

De medlemmer der ikke kan tåle at læse dine indlæg - spring over og lad være!

Det skal jo ikke blive en kamp om hvem der har flest indlæg, det er indholdet,der tæller. Kvalitet mod kvatitet.

Jeg kunne fortælle mange sjove oplevelser fra mine ca. 35 rejser rund om i Thailand, men jeg gider ikke høre alle de dumsmarte bemærkninger. Mine indlæg er selvoplevet og ikke noget, jeg bare har hørt fra andre.

ER DENNE SIDE VED AT BLIVE TIL NOGET ANDET END VI ØNSKER?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Abekatten
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 22:25

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 12.05.09
 Status: Offline

Giver dig fuldstændig ret girobank, men man skal nu heller ikke være for fintfølende, når man er brevkasseredaktør.
Nu plejer manses pauser, for dem har der været før, ikke at være af længere varighed, på DTW mener jeg at den længste pause manse holdt, efter at have deklareret en sådan, varede 2 dage. Op med humøret manse, hvis ikke du er sød vil jeg oprette en klumme, der hedder "numses klumme", og det vil være noget lort.
En mand et ord.
En kvinde, en ordbog.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jager
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2009 06:12

Bruger

Antal indlæg: 78
Tilmeldt: 05.04.09
 Status: Offline

manse opføre sig som en lille skoledreng der ikke for noget desert fordi han ikke har spist op. bliv dog voksen manse,

jager
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2009 08:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Halleluja hvor det går.
Pas nu på vreden ikke tager magten, for så blændes fornuften, og når først forstanden sætter ud, så mister den vrede debatør jo kontrollen over sig selv.
I mine øjne, bliver en debatør bedømt på hans/hendes evne til at håndtere konfliktfyldte situationer og indlæg, alt kan jo ikke være fryd og gammen da vi har forskellige meninger og holdninger.
Jeg må sige, nogle skulle måske hellere tie og blive regnet for en idiot end tale og udrydde enhver tvivl. Husk ingen nævnt ingen glemt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Webmaster
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2009 14:52
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

om vi kan indrette thaidk anderledes måske vil da kigge på sagen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thai Police Search House of Deputy National Police Chief Alt det andet 5 19-04-2024 10:16
THAI AIR ændre flyrute som følge af Iran Israel krisen. Flyselskaber 1 16-04-2024 15:10
Inside a Thai prison... and more stories Discover Thainess 9 28-03-2024 09:47
Thai man survives black bear attack during ant egg hunt Nordøst Thailand 1 13-03-2024 14:14
World Muay Thai Championship Kicks Off Today on Jomtien Beach! Nyheder fra Pattaya 1 11-03-2024 14:18

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 99,136,226 Unikke besøg | jQ Blog