Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Drømmer igen
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-08-2009 10:41

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jeg sidder lige nu i mit lille lysthus med udsigt over vande og tænker over den sidste uges begivenheder her på siden. Der er jo fremkommet udtalelser fra flere medlemmer, som ikke siger mig fri for den tanke, at jeg måske vil give det ærede medlem Bent ret i, at det måske nu er ved at være lidt sammenspist og tanken på andre sider fremkommer så.

Er det hvad vi ønsker med denne side, ja så fred være dog med dette, men jeg er overbevist om, at vi nu 109 medlemmer ikke ønsker dette.

Det kan da godt være, at ham fantasten Manse skriver rosenrødt om sit ophold herude, men det skal der vel også være plads til, og så lyver han ikke engang.

Det kan da godt være, at ham Bent er et tykhovedet individ med mandsmod til sine meninger, men det skal der vel også være plads til.

Det kan da godt være at ham Jos er en drømmer med mangel på humor, men det skal der da også være plads til.

Ja mine oplevelser er bare positive, men hvad er jeres. Skal siden være en indspist klike????

Så bliver denne side vel på længere sigt som andre, hvor administrationens medlemmer opretter fake profiler, for at de kan få gang i debatten. Ja man skal da ikke være blind for, at noget sådant sker.

Jeg er da sikker på, at jeg ikke er den eneste, der stadig er på flere sider omhandlende Thailand, og dette upåagtet af, at man er smidt ud fra disse sider, men med lidt benarbejde, kan man jo altid finde ud af hvem der gemmer sig bag et tilfældigt navn, hvis det er det man ønsker.

Lad os nu som Jos så rigtig sagde, få denne side til at være interessant på hyggesiden, for hvis man vil have en boksekamp, kan man jo selv opsøge den.

Min mening er, at denne side fra starten helt klart har meldt ud, at der skal være plads til alle. Det uanset om du er fantast, tykhovedet eller noget andet.

Så kommer min dårlige sætning ind her I have a dream, ja denne drøm er, at uanset hvad forskelligheder vi har, ja så vil alt ende i en harmoni, så der trods alt bliver plads til alle os tosser.

Jeg, f.eks., har også efter det ærede medlem Bent har sparket mig i rumpetten den drøm, at denne side kan blive en guide for alle nye, unge som gamle, som har, eller i fremtiden får en kærlighed for dette så dejlige land. Ja så kan de finde svar på alle deres spørgsmål med hensyn til visa og alt andet som vi kan forbinde med en start på et ophold i et nyt land som Thailand.

Hehe… jeg ved godt jeg er fantast og drømmer, men kan vi gøre en positiv, ja så vil det i det lange løb gøre mange positive.

Undskyld mit opstød, men jeg mener det faktisk positivt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2009 20:06



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

manse skrev:
Det kan da godt være, at ham fantasten Manse skriver rosenrødt om sit ophold herude, men det skal der vel også være plads til, og så lyver han ikke engang.


Nej og tak for det...

manse skrev:
Det kan da godt være, at ham Bent er et tykhovedet individ med mandsmod til sine meninger, men det skal der vel også være plads til.


Jeg tror personligt at Bent er et overflødighedshorn af fortællinger og erfaring - og kommer Bent så meget til kræfter at han igen kommer til disse breddegrader skal han være meget velkommen her i hvert fald...

manse skrev:
Det kan da godt være at ham Jos er en drømmer med mangel på humor, men det skal der da også være plads til.


Jeg tror såmænd at jeg har så meget humor som min nabo også, men der er da ting jeg ikke mener at man skal gøre nar ad, og jeg er modstander af generaliseringer - om det gør mig humorforladt i folks øjne, blæse være med det - min kone tog mig for min humor - og for hvad det er værd, så gør det mit liv positivt og lykkeligt :)


manse skrev:
Så bliver denne side vel på længere sigt som andre, hvor administrationens medlemmer opretter fake profiler, for at de kan få gang i debatten. Ja man skal da ikke være blind for, at noget sådant sker.


Jeg tror ikke at det er tilfældet her, om det sker i andre tilfælde skal jeg ikke gøre mig klog på, jeg ved at der var en side engang med mig som medlem, men uden at jeg havde meldt mig ind, så jo det sker da ingen tvivl om det...


manse skrev:
Jeg er da sikker på, at jeg ikke er den eneste, der stadig er på flere sider omhandlende Thailand, og dette upåagtet af, at man er smidt ud fra disse sider, men med lidt benarbejde, kan man jo altid finde ud af hvem der gemmer sig bag et tilfældigt navn, hvis det er det man ønsker.


Nej - sider jeg selv har forladt, eller sider jeg er blevet smidt ud af - dem melder jeg mig ikke ind på igen - hvis jeg smider nogen ud af mit hus regner jeg bestemt med at de bliver ude, frivilligt, og forlader nogen mit hus i vrede - forventer jeg nok det samme... At folk melder sig ind for at blive smidt ud virker på mig sårn... lidt alternativt...

manse skrev:
Lad os nu som Jos så rigtig sagde, få denne side til at være interessant på hyggesiden, for hvis man vil have en boksekamp, kan man jo selv opsøge den.

Min mening er, at denne side fra starten helt klart har meldt ud, at der skal være plads til alle. Det uanset om du er fantast, tykhovedet eller noget andet.

Så kommer min dårlige sætning ind her I have a dream, ja denne drøm er, at uanset hvad forskelligheder vi har, ja så vil alt ende i en harmoni, så der trods alt bliver plads til alle os tosser.

Jeg, f.eks., har også efter det ærede medlem Bent har sparket mig i rumpetten den drøm, at denne side kan blive en guide for alle nye, unge som gamle, som har, eller i fremtiden får en kærlighed for dette så dejlige land. Ja så kan de finde svar på alle deres spørgsmål med hensyn til visa og alt andet som vi kan forbinde med en start på et ophold i et nyt land som Thailand.

Hehe… jeg ved godt jeg er fantast og drømmer, men kan vi gøre en positiv, ja så vil det i det lange løb gøre mange positive.

Undskyld mit opstød, men jeg mener det faktisk positivt.


Jeg kunne dårligt være mere enig...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Art fra Risskov drømmer om et comeback til professionel fodbold i Thailand Nyheder på dansk 3 17-02-2024 10:34
Jarunee drømmer om at hjælpe Nyheder på dansk 1 04-04-2023 17:31
Oversvømmelser rammer Thailand igen Hele Thailand 4 17-10-2022 17:02
Så er der valg i lorteland-igen Diverse 9 10-10-2022 06:10
Test & Go karantænefri indrejse, åbner igen 1. februar Visa til Thailand 4 23-01-2022 12:35

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 99,386,218 Unikke besøg | jQ Blog