Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hvis du vil giftes Valentines dag
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-07-2009 11:39

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Det er jo somme tider besværligt med alle disse papirer der skal udfyldes, hvis man ønsker at blive officielt Thailandsk gift. Oversættelse af ditten og datten, med mange besøg til forskellige som en irritation for de enkelte, og egentligt kun et incitament til udskydelse af denne agt.

Jeg blev som sagt gift i vores akvarium her i byen sidste Valentines dag, med TV og offentlighedens bevågenhed, så det var en begivenhedsrig dag. Ja selv tyrkisk TV bragte et indslag af seancen har jeg senere fået at vide.

Nå kære venner. Det jeg egentlig vil med dette indlæg er, at jeg i dag har talt med vores kommunaldirektør om næste Valentines dag, for lige at spørge om, om samme procedure vil blive effektueret næste år på Valentines dag.

Jeg fik det svar, at der vil blive samme procedure som sidst. Jeg garantere for skilsmisse dokumenter deslige, og han stempler, så hvis der er nogen der her på siden går i giftetanker, så sig bare til, for i vil få officielle Thailandske papirer på jeres giftermål, og disse papirer kan så ligge til grund for ansøgning til den gule bog, og hvis i også har så venlig kommunaldirektør som jeg, ja så bliver den blå bog også med dit navn, men det kan måske kræve lidt benarbejde.

Jeg tror også jeg er ved at få succes med, at byen sponsorerer overnatning til de enkelte efter bryllup.

Så hvis det er sagen skriv en PB og jeg vil samle alt til videre formidling med, hvad kopier jeg skal have af forskellige ting des lige.

Jeg synes det kunne være en sjov ting her i million landsbyen Nakhon Sawan.

Hvis nogen her på siden vil være mig behjælpelig med at poste denne opfordring på DTW også, vil jeg blive glad, men jeg kan jo ikke af naturlige årsager gøre dette. Hvis der er nogen der skulle have interesse for dette kan de skrive direkte til undertegnede på.

[mail][/mail]
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-07-2009 13:12

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Please

Hvis der er nogen der har mulighed for at bringe dette videre til diverse hjemmesider, vil jeg blive meget glad, også fordi min by nu prøver, at gøre noget ekstraordinært for dette. Jeg vil hjælpe så godt jeg kan under det hele, men jeg er jo nok nødt til at have lidt hjælp fra jer gutter og gutterinder til at mangfoldiggøre detteThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kata
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-07-2009 14:36

Bruger

Antal indlæg: 25
Tilmeldt: 30.04.09
 Status: Offline

Det er squ ligefør man får lyst til at gifte sig igen - hmmmm det skal jeg vist lige at fortalt konen :-)
Spøg til side - hvis det er et varetegn for byens image fremover, at det skal være "et nyt Las Vegas" så vil jeg bringe budskabet videre i andre fora....
mvh.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-07-2009 14:47

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Tak skal du have Kata

Ja saadan er Thailand ved at blive. De har det paa Phuket og mange andre steder, men nemheden her er, at det er nyt, saa de papirer gaar let igennem alting uden de store problemer.

Hvis du tager en kopi af mit indlaeg og poster forskellige steder du har kendskab til, saa vil jeg vaere dig taknemmelig.

De har behandlet mig godt til mit bryllup sidste aar paa Valentines dag, som de foerste i byen og de vil gerne have det skal vaere en tilbagevendende begivenhed.

Det er faktisk smadder hyggeligt naar man bliver gift i et enormt akvarium med fisk omkring sig.

Saa jeg vil takke hvis du vil bringe mit budskab videre ved at tage en kopi af indlaeg, saa folk ved hvem de skal skrive til.

Ha en god dag

Manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-08-2009 12:36

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kom nu piger og drenge det vil være en oplevelse for livet. Det var det for mig, så hvorfor ikke for andre og i får jeres papirer samme dag. Det er da nemt ikke.Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-08-2009 08:46



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg må desværre bedrøve dig Manse men jeg skal aldrig giftes så det må stå hen i det uvisse for mit vedkommende.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Se lige her, hvis du har lyst til et smil :-D Øst Thailand 2 17-10-2023 14:36
Hvis du opholder dig i Pattaya.Husk altid dit pas eller en fotokopi Nyheder fra Pattaya 3 23-11-2022 09:17
Tænk hvis man var Gud Skik og brug 6 17-09-2019 12:31
Fortvivl ikke, hvis du en dag ikke kan bevare dit kørekort **Baren** 1 04-09-2019 08:32
Hvis far bliver fyret, skal mor forlade landet Nyheder på dansk 1 30-11-2018 16:55

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.42 sekunder | 99,447,794 Unikke besøg | jQ Blog