Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skik og brug
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Et "boost" til omsætningen.
AL 48
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2015 03:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Da jeg læste denne her, kunne jeg ikke lade være med at trække lidt på smilebåndetGrin

Det er sgu da en kone, som hjælper sin mand.

Det minder noget om dengang, for mange år tilbage i DK, at man snakkede om at glarmesteren havde uddelt slangebøsser til kvarterets børnThumb

Woman Spills Screws To Boost Tire Repair Business.

PRACHUAP KHIRI KHAN — A 36-year-old woman has been arrested for allegedly scattering screws on a main road in Hua Hin in an effort to bring more business to her husband’s tire repair shop.


After receiving regular complaints about popped tires since January, police took to the streets as undercover garbage men and spotted a woman drive by on a motorcycle and spill screws on Phra Pokkhlao Road, which leads to Hua Hin train station.

Officers arrested the woman, identified as Kesarin Channiem. According to police, Kesarin said her husband’s tire business had fallen on hard times, and that the screws were an effort to bring in more customers.

Police have charged Kesarin with damaging property, and urged other motorists affected by the screws to come forward and press charges.

www.thai-dk.dk/uploads/0lAX5.jpg

http://www.khaoso...te=06§ion=
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2015 05:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Ha Ha ja forretning kan skabes på mange måder bare man er kreativ Grin
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2015 07:18

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

AL 48 skrev:
Da jeg læste denne her, kunne jeg ikke lade være med at trække lidt på smilebåndetGrin

Det er sgu da en kone, som hjælper sin mand.

Det minder noget om dengang, for mange år tilbage i DK, at man snakkede om at glarmesteren havde uddelt slangebøsser til kvarterets børnThumb

Woman Spills Screws To Boost Tire Repair Business.

PRACHUAP KHIRI KHAN — A 36-year-old woman has been arrested for allegedly scattering screws on a main road in Hua Hin in an effort to bring more business to her husband’s tire repair shop.


After receiving regular complaints about popped tires since January, police took to the streets as undercover garbage men and spotted a woman drive by on a motorcycle and spill screws on Phra Pokkhlao Road, which leads to Hua Hin train station.

Officers arrested the woman, identified as Kesarin Channiem. According to police, Kesarin said her husband’s tire business had fallen on hard times, and that the screws were an effort to bring in more customers.

Police have charged Kesarin with damaging property, and urged other motorists affected by the screws to come forward and press charges.

www.thai-dk.dk/uploads/0lAX5.jpg

http://www.khaoso...te=06§ion=



Haha...jeg har oplevet det samme i Hanoi, Vietnam. Der har de nogle mennesker der lapper motorcykler jævnt fordelt i hele byen. De sidder bare på fortovet med deres lappegrej og venter på kunder og der kunne man også opleve at der var smidt små stifter på vejen i nærheder af disse lapnings steder. Jeg oplevede det dog kun få gange i de 7 år jeg boede der. Små stifter med relativt dtoth hoved så de lige vipper op når man kører over dem og stiften går ind i dækket...smart men irriterende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Siamese Stone Unveils Exclusive "Island Collection" in Phuket Fri debat: Pattaya 1 24-01-2024 12:35
Havets Vagabond - Finn "Sømand" Hansen Film, bøger etc 1 03-06-2023 19:39
Jens "The Beast" Film, bøger etc 3 03-02-2023 16:28
Thai Lesson: 5 Slang Words for "Sexy" Thaisproget i skrift og tale 1 22-10-2022 16:44
"Fun to Travel in Thailand" Hele Thailand 6 24-09-2022 18:20

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.14 sekunder | 99,609,282 Unikke besøg | jQ Blog