Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Video starting to go viral called "I hate Thailand"
M55
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-11-2014 08:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1908
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-11-2014 12:49

Bruger

Antal indlæg: 425
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

Hvis ikke allerede fjernet er der under kommentarerne en masse skidt kommentarer omkring en bestemt familie som der ikke maa snakkes om
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-11-2014 14:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1908
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

hvem har betalt for at få lavet den video se det har TAT


'I Hate Thailand' star comes clean: Video funded by TAT


The star of the popular feel-too-good video “I Hate Thailand” said this evening the production was indeed funded by Tourism Authority of Thailand.
Oliver Smith, who appears as “James” in the video’s sugary tale of boy-loses-bag, boy-gets-girl which has been met with equal parts love and hate, told Coconuts today the project was indeed a scripted work by production company "Hub Ho Hin" that was paid for by the government to remind the world of the hospitality and friendliness of Thai people.

"It was funded by TAT," Smith said by e-mail. " I believe the purpose of making it was to portray Thailand in a good light. This is another angle on Thailand, an upbeat angle that shows the friendly, accommodating Thailand that a lot of expats and travellers alike can relate to."
READ: We hate lies, and that’s why we hate ‘I Hate Thailand’

Thailand’s image has been battered by an unrelenting storm of real-life incidents and crises. So the video seems a government attempt to counter reality with fiction.

Although the video was heavily staged, Smith said he can't deny he has experiences similar to those in the video.
"Sure it's scripted, but it is unlikely that one could film all their misfortunes themselves. I personally have had experiences similar to that of 'James' and felt that the movie, although a little cheesy, was a nice 'feel good' film," he said.

Still, it was funded by TAT. Mystery solved. It’s unclear whether Smith was sharing the video privately before an official TAT rollout, or whether it was intended to be released unsigned as a guerilla marketing campaign.

As adamant boosters of Thailand and our home of Bangkok, we’d suggest there are countless true stories of kindness and generosity that could better tell that story. Start with this guy.
After all, paying for make-believe fantasies to influence how people think is just

http://bangkok.co...funded-tat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
LungW
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-11-2014 18:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 339
Tilmeldt: 28.09.14
 Status: Offline

TAT ønsker "Quality Tourists" med kassen i orden, så hvorfor laver man en film med en typisk Khao San backpacker fattigrøv?

Var der nogen der sagde Koh Tao, Sai Ree Beach?

ved ikke



Til forsiden  Til toppen  Til bunden
reve
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-11-2014 05:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 216
Tilmeldt: 19.02.13
 Status: Offline

LungW skrev:
TAT ønsker "Quality Tourists" med kassen i orden, så hvorfor laver man en film med en typisk Khao San backpacker fattigrøv?

Var der nogen der sagde Koh Tao, Sai Ree Beach?

ved ikke





hvem har betalt for denne video ved ikke

Never go to Thailand: French videographer tells you why

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2014 08:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1375
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

TV: 'I hate Thailand'-video er fup


Det har vist sig at være Tourism Authority of Thailand (TAT), der står bag videoen 'I hate Thailand', som blev uploadet til youtube af en falsk profil




Selv thaierne troede i begyndelsen, at videoen 'I hate Thailand' var ægte. Den blev frigivet på youtube af en Mila Pattama, men bag hende viste sig at stå de thailandske turistmyndigheder (TAT).

Videoen er TATs forsøg på at vise en anden side af Thailand, end de negative sider, der er kommet frem siden september måned, hvor to britiske turister blev overfaldet og slået ihjel på Koh Thao. Det skriver The Telegraph.


Og selvom manden i videoen lægger ud med at proklamere et indædt had til Thailand, får filmen da også vist positive sider af landet, der tidligere blev kaldt 'Smilets land'.

Spørgsmålet er dog, om seerne, nu hvor de ved, at myndigheder står bag den, vil tro på det meget lykkelige indhold, de møder.



Hovedpersonen har mistet sin taske med pas og pung. Og det har gjort ham godt og grundigt sur. Og ganske ubehøvlet. På trods af hans surmuleri og til tider hårde tone møder han dog kun smilende og hjælpsomme thaiere.

http://ekstrablad...up/5327459
Er du enig - er det virkelige Thailand som i videoen?

Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2014 12:02

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Endnu en gang fake, det er sq et sjovt land at leve i. 55555

Dog vil jeg sige, jeg moeder altid hjaelsomhed fra thai'erne.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2014 15:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3848
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

er det virkelige Thailand som i videoen?


Skriver maichai.
Nej det virkelige Thailand er det Thailand thaierne lever i.
Vi andre er ikke en del af det, vi er besøgende der omfattes af andre regler end de der er en del af landet, uanset om vi har boet der i mange år, og er gift, og har børn med thailandske kvinder.
Intet mærkeligt i det egentligt, hvor mange danskere regner indvandrede mænd fra andre dele af verdenen, som har fået børn med danske kvinder, som at de og deres familie er rigtige danskere?
Næ de regnes som 1 generations,2 generations,3 generations...og så videre, og så videre.
Om der er tale om racisme, det må I selv afgøre.
Men I kan jo spørge DF om råd, de ved besked.
Men I får nok ikke noget svar derfra.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
LungW
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2014 15:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 339
Tilmeldt: 28.09.14
 Status: Offline

Hvem er DF?

"De Fede" ?

driller

Det virkelige Thailand er det der findes inde i mit hoved, jeg observerer det, jeg styrer det, jeg bestemmer hvad der skal være. Godt at være udstyret med en rig fantasi, det gør livet spændende men også besværligt af og til.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2014 15:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3848
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ja din fantasi har sgu aldrig fejlet noget, men så er der da noget at pusle med hvis der bliver for stilledriller
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
LungW
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2014 15:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 339
Tilmeldt: 28.09.14
 Status: Offline

Tak Skippy, det går nemlig udmærket i min egen mærkelige thai-verden, nu jeg ikke længere p.g.a. navlebrok kan sidde og pille mig i navlen, det buler sgu´ for meget u´du, æv...

lås
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-11-2014 17:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1375
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

er det virkelige Thailand som i videoen?
Skriver maichai.
Nej det virkelige Thailand er det Thailand thaierne lever i.

Nu var det ikke mig der skrev det, det var sættenissen der var på spil sådan ser artiklen ud i bunden
Hovedpersonen har mistet sin taske med pas og pung. Og det har gjort ham godt og grundigt sur. Og ganske ubehøvlet. På trods af hans surmuleri og til tider hårde tone møder han dog kun smilende og hjælpsomme thaiere.

Er du enig - er det virkelige Thailand som i videoen?



Hvem er DF?

"De Fede" ?

Bortset fra det har flere medier i dag skrevet at DF er Danmarks største parti Grin i lyset på socialdemokraternes politik og venstres dejlige Lars Lykke er det måske til at forstå music
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2014 13:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3639
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

skipper skrev:
er det virkelige Thailand som i videoen?


Skriver maichai.
Nej det virkelige Thailand er det Thailand thaierne lever i.
Vi andre er ikke en del af det, vi er besøgende der omfattes af andre regler end de der er en del af landet, uanset om vi har boet der i mange år, og er gift, og har børn med thailandske kvinder.
Intet mærkeligt i det egentligt, hvor mange danskere regner indvandrede mænd fra andre dele af verdenen, som har fået børn med danske kvinder, som at de og deres familie er rigtige danskere?
Næ de regnes som 1 generations,2 generations,3 generations...og så videre, og så videre.
Om der er tale om racisme, det må I selv afgøre.
Men I kan jo spørge DF om råd, de ved besked.
Men I får nok ikke noget svar derfra.


det er nemlig rigtig skipper, vi er og forbliver faranger i thaiernes øjne
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-11-2014 13:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3848
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jamen sådan er det bare yindee, jeg har boet 30 år i Sverige, og de kalder mig stadig "dansken" Grin
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper hans
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2014 01:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 127
Tilmeldt: 04.05.11
 Status: Offline

drillerDet er vel ogsaa hvad du er skipper??? jeg ville da selv ha' mig frabedt at blive kaldt Philippiner Dansk, selvom jeg har emigrant status, dog med dansk pas
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2014 12:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3848
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nu skal du ikke grine for meget skipper hans, hvis du en dag flytter hjem til Danmark, så kalder de dig måske "Philippiner hans"hej
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper hans
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2014 13:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 127
Tilmeldt: 04.05.11
 Status: Offline

Nej uha da skipper, bare tanken derom gi'r mig gaasehud og dertil ydermere har jeg hverken toej ell. penge til et saadant project, alderdommen skal nydes - paa skift I Las Pinas ell. Cebumusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper hans
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2014 13:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 127
Tilmeldt: 04.05.11
 Status: Offline

Og I oevrigt har min kone helt kontant afvist at rejse til Danmark idet som hun siger - don't like to be criminalized in your country, det har vi proevet saa jeg forbliver en Joe her paa oeerne..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-11-2014 14:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3848
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Klog kone du har Hans.
Og mon ikke I har et dejligt liv i Las Pinas, så hvorfor ødelægge det med at flytte til de middelmådiges højborg.

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper hans
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 08:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 127
Tilmeldt: 04.05.11
 Status: Offline

skipper

Ka kun gi' dig ret I alle aspecter, vi bliver hvor vi er.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
100 Reasons To Pack Your Bags For Thailand Hele Thailand 2 15-05-2024 08:32
Thailand’s ‘Little Russia Fri debat: Phuket 3 14-05-2024 14:11
The Longest Distance Ferry Ride in Thailand (Bangkok - Koh Samui) 22 hours. Alt det andet 1 14-05-2024 14:01
Smag på Thailand Hele Thailand 106 12-05-2024 08:09
Koh Chang (Elephant Island), Thailand Øst Thailand 1 11-05-2024 13:18

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 100,453,933 Unikke besøg | jQ Blog