Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
sjov i gaden
maichai
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-11-2014 00:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Her i går eftermiddag/aften havde vi sku sjov i gaden i anledning af Loi krathong havde man lavet et ældre løb kriteriet var 65 år og opefter (så næste år er der chancer for soi8 nej måske ikke man skal vel bo her i byen før end man kan deltage) Jeg har sku sjældent grint så meget, da utroligt mange ældre faktisk stillede op, nogle svagt gående, her har man jo ikke rolatorer til svagt gående, så klapvogne fra børn bliver brugt som rolatorer og en enkelt mødte frem på thaikrykker (de ligner krykker fra før første verdenskrig og er af træ) Nå men det første jeg så tænkte på var at denne lille historie her skulle jo under FEDT OVERALT
For alle som mødte frem 22 (fantastisk mange) 6 mænd og 16 kvinder var jo så slanke så man troede de ikke havde spist det sidste år MEN MEN SÅ, så man tilskuerne familie og naboer, der så man igen, tendensen alle op til over de 50 år af kvinderne og børn & børnebørn uhyggelig fede eller i det mindste godt overvægtige mens thaimændene ligner alle nogle tændstikker, som kun drikker og slet ikke spiser de er bare skinny, så det er slemt at se på. Nå til lyden af utrolig larm, trommer og andre larmende lydinstrumenter kom løbet så i gang, 500 meter var målt op, og festen var i gang Nå det tog jo sin tid før den første kom i mål en tynd mand, den næste en tynd mand osv.osv. Men så begyndte kvinderne sku også at komme ind (gående) at de i det hele taget kunne klarer 500 meter løbende/gående står stadig uforståeligt for mig, alle som havde deltaget fik et diplom ja de thaier kan jo lide at tale i mikrofon og samtlige deltagere blev jo nævnt og hvad tid de var kommet ind på der knækkede filmen næsten for mig, det tog godt nok sin tid, længere end løbet havde varet (godt jeg havde et par øl med mig) men en skide hyggelig fest som jeg desværre ikke tog mit kamera med til. Og en ny oplevelse jeg aldrig har prøvet før her oppe i Isaan, så der kan altså godt ske noget andet end kun molam ( som kun er sjovt for thaier musaiken er sku ok men alt deres knævren i mikrofon med super bas på er sku skræmmende) Men sjov i gaden var her helt sikkertgriner
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-11-2014 10:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3435
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

byfesten i din landsby minder mig om byfester ude på landet (DK) i gamle dage
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-11-2014 12:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

byfesten i din landsby minder mig om byfester ude på landet (DK) i gamle dage
Det tror jg på Det var helt sikkert en fest i går når selv en farang kan more sig sådan Grin
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-11-2014 12:49

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Selvfølgelig er det fint med en byfest til at styrke sammenholdet.
Men i Thailand er der så mange og det er oftest druk / larm, så det mest af alt bare giver dem en mulighed mere for at holde fri.
Og ikke mindst det ser ud som om de får noget fra systemet. Men det er skuespil, en nem måde at styre masserne.

Det er vanvittig mange penge der i dag brændes af landet over.. Optog / udsmykning / dans / musik / leje af dragter osv osv.

I wichian er der 12 moobahn og hver moobahn stiller med et hold dansere,, de har hver brugt 14 dage a 300,- til at lære dans, plus krigsmaling i dag ( make up ) a 250 Dertil kommer biler til optog / musik / opstilling / oprydning osv.. Så et godt gæt i nærheden af en ½ million brændt af på Loykratong.. Bare i en by.

Og så er vi tilbage til emnet fedme.. For i Moo 9 var de i år nød til at finde piger fra 12-15 år gamle, for at finde nogen der var slanke nok.. Jeg ved ikke hvordan det stod til i de andre moo.

Men en go ting er der dog ved det.
Konen har tjent ret godt 14x 300 og i dag gang i maleriet. griner

her tager de lige sidste øvelse før afgang kl 17:45.. computeren havde bare lidt besvær med at trække det hele.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Er du sulten for sjov Så se med her videoer Fra Pattaya 3 02-10-2022 10:28
Gaden, der aldrig sover ( Dansk Dokumentar ) Reportageholdet 1992 Film, bøger etc 1 02-09-2022 15:03
Når du er lækker sulten for sjov Alt det andet 2 25-04-2022 09:39
Lidt sjov må der også være plads til Alt mellem himmel og jord 3 11-06-2021 20:21
Sjov lille video fra pattaya og omegn Amazing Pattaya 2 30-07-2019 06:48

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 99,492,770 Unikke besøg | jQ Blog