Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
online handel lazada.co.th
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2014 02:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

her er stedet hvor du kan handle online http://www.lazada...

priserne er ok du kan betale med kort eller kontant ved modtagelsen af den bestilte vare

har selv købt lidt lejetøj hos dem http://www.lazada...25124.html
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2014 03:31

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

Det ser ud til at være overordentligt fine priser de kører med. Har lige bestilt 2 stk micro SD memory cards class 10 for totalt 918 thb og venter spændt på håndteringen.

Tak for linket!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2014 07:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Ja det ser fint ud og servicen lader da også til at være fin jeg har lige bestilt en varmeblæser 2000 W. (det kan jo blive koldt igen ligesom sidste år) det jeg synes er fint er man betaler når varen kommer normalt vil de sku da have man betaler med creditcard inden de leverer så nu venter jeg spændt jeg kan jo intet tabesarcasm
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2014 09:38

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

Jeg betalte nu med credit card da jeg ikke er så meget hjemme så de kan bare aflevere i receptionen. Fik meddelelse pr. sms om at varene allewrede er afsendt og jeg bestilte i formiddags. Det lyder meget lovende og jeg har savnet en aådan butik herude. Tingene er jo efte meget billigere ved net handel.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-10-2014 06:41

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

soi8 skrev:
Jeg betalte nu med credit card da jeg ikke er så meget hjemme så de kan bare aflevere i receptionen. Fik meddelelse pr. sms om at varene allewrede er afsendt og jeg bestilte i formiddags. Det lyder meget lovende og jeg har savnet en aådan butik herude. Tingene er jo efte meget billigere ved net handel.


LAZADA kan bestemt anbefales. Bestilte igår og har allerede fået leveret, fragtfrit. Opdateringer pr. mail og sms undervejs og 20 minutter før ankomst til min adresse ringede budet til mig. Perfekt! Priserne er tilmed meget gunstige så må have bestilt noget mere hos dem, f.eks powerbank har de til særdeles konkurrence dygtige priser.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-10-2014 07:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

soi8 skrev:
soi8 skrev:
Jeg betalte nu med credit card da jeg ikke er så meget hjemme så de kan bare aflevere i receptionen. Fik meddelelse pr. sms om at varene allewrede er afsendt og jeg bestilte i formiddags. Det lyder meget lovende og jeg har savnet en aådan butik herude. Tingene er jo efte meget billigere ved net handel.


LAZADA kan bestemt anbefales. Bestilte igår og har allerede fået leveret, fragtfrit. Opdateringer pr. mail og sms undervejs og 20 minutter før ankomst til min adresse ringede budet til mig. Perfekt! Priserne er tilmed meget gunstige så må have bestilt noget mere hos dem, f.eks powerbank har de til særdeles konkurrence dygtige priser.


jeg tilslutter mig din anbefaling mine varer kom efter 2 dage, budet ringede også til mig og sagde er du hjemme om 30 min, så alt i alt en positiv oplevelse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-10-2014 11:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

man kan også handle online ved Big C se link http://shoppingon...re=default

de leverer varen indenfor 24 timer systemet virker nok bedst i bangkok området

læs mere om systemet angående levering her http://shoppingon...ickup-info
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-10-2014 11:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Ja det her er noget der virker jeg bestilte jo varmeblæseren den 15/10 omkring ved 12 tiden og i går fik jeg så en mail på at den ville komme frem til mig indenfor 5 dage i morges ringede der en ved 9 tiden og spurgte om vi var hjemme hele dagen for han ville komme i dag med pakken og nu her kl 16 kom han med pakken og modtog sine 3790 baht Fantastisk første gang jeg i Thailand ikke har skullet betale forud men betale når man modtog varensarcasm PERFEKT
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-10-2014 11:56

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Der er også friday.co.th
siden er kun på Thai
Der betaler man også ved levering af varerne. om man kan handle direkte, eller kun via en af deres sælgere ??
Men de er ikke specielt billige.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-10-2014 11:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1910
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

hejsa

her kommer


Thailands svar på "pricerunner"
Sammenlign priser på alverdens forbrugsvarer.


"Pricerunner" - på Thai. "Klik her"

"Pricerunner"-Google oversat til Dansk "Klik her"
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-10-2014 04:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Man bliver godt nok også bombet med Lazaros e-mail reklamer 3-4 hver dag Men nu ved jeg godt man kan afmelde nyhedsbrev såå
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-10-2014 05:14

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

maichai skrev:
Man bliver godt nok også bombet med Lazaros e-mail reklamer 3-4 hver dag Men nu ved jeg godt man kan afmelde nyhedsbrev såå



Ja, jeg har afmeldt det, da den slags bare kan medfører impulskøb som Thaierne (og også andre) praktiserer meget. Jeg kan godt nøjes med at gå ind og kigge på siden når der lige er noget jeg mangler.

Men ellers har jeg kun godt at sige om Lazada, både pris og service mæssigt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kent
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-10-2014 06:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 424
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Men ellers har jeg kun godt at sige om Lazada, både pris og service mæssigt


jeg fik sendt min ordre to gange modtager selvfølgelig også det jeg bestiller efter tre dage, hvad gør jeg nu jo jeg ringer til Lazada,s kundeservice som siger udfyld et skema som du finder på vores side, de ting du ikke har brug for tilbage og vi sender pengene til din bank

jeg fik penge retur for varen og den porto jeg betalte for at sende varen retur, de kom ind i banken efter tre dage

det kalder jeg service ud over alle grænser, for første gang i min tid i TH fik jeg penge retur uden vrøvl eller ballade


LazadaThumb Thumb Thumb Thumb Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-10-2014 07:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline


det kalder jeg service ud over alle grænser, for første gang i min tid i TH fik jeg penge retur uden vrøvl eller ballade

ja det plejer at være en umulighed her i Thailand de vil fandme ikke af med de penge de har modtaget næsten lige meget hvad man gør og prøver så Lazada er sku fint med den service Thumb
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Scam: Mae Sue Online Discover Thainess 1 25-09-2023 08:14
Visum til Thailand skal søges online Visa til Thailand 13 01-10-2021 23:14
Ungt par arresteret for at lave online sexshow Nyheder på dansk 1 27-09-2021 16:53
Socialt netværk eller sort marked? Facebook bliver brugt til ulovlig handel med vilde dyr Nyheder på dansk 1 12-09-2018 04:33
Fermented beef sausages sell like hot cakes online Thaimad 1 08-06-2017 16:02

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 100,404,026 Unikke besøg | jQ Blog