Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
manse er ved at blive for gammel
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-07-2009 10:36

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej alle mine venner her på siden, overskriften er vel egentlig rammende.

Somme tider kan jeg ikke lade være med at tænke på. Hvad er det der gør, at (ja undskyld) at ligegyldige websider som denne og for den sags skyld også andre, får den succes med at svine folk til på det groveste. Jeg vil lige sige her at, på denne webside har man for det meste været forskånet for de ligegyldige ting. Ja det var vi forskånet for indtil der startede et massivt angreb fra andre, som havde en interesse i, at få den lukket, med deres personangreb. Det er jo ikke lykkedes for disse mennesker, heldigvis for dette.

Mit håb her på denne side er, at der skal være plads til alle. Når jeg så siger dette, ja så mener jeg dem med objektive meninger, og ikke personfnidder som uvilkårligt vil komme op, når der kommer angreb fra andre med interesse for deres eget domæne.

Dette bringer jo mit gamle indlæg op igen. Hvorfor arbejder man ikke sammen, i stedet for at bekrige hinanden. Jeg kan se at den side som påstår denne er en udløber af deres, uddeler en masse røde balloner uden kritik for den enkeltes ret til at udtrykke sig.

Hvad indebære dette så, ja dette indebære jo, at ingen kan forholde sig til den enkeltes indlæg med de gamle navne, hvorfor en masse tid bliver brugt på spalteplads, og den tanke. Jeg synes jeg kender sproget og det må så være den eller den. Ja så synes jeg børnehaven har fået overtaget, og det kan vel ikke være meningen i et forum, som skulle være objektiv og til tider positivt for nye, som måske ønsker at komme til dette så dejlige land.

Da jeg nu er i mit muntre hjørne, kunne jeg dog godt efterlyse røde balloner på denne side også, for så kan da man se, hvad webmaster eller alle hans venner kan lide af individer.

Det kan da give en mening om Manse og alle de andre gamle tykhovedet individer, der nu tror de ved alting, og alligevel bare er folk, der ikke har forstået en dyt om Thailand.

Ja livet er ikke altid let, men mit liv vil ikke ændre sig med lykke og harmoni. Ja ved i hvorfor. Jeg er bare så glad hver morgen, og det fordi jeg har fået den mulighed.

Håber i alle må have en god morgen derhjemme og jer baryler herude en god dag

Manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-07-2009 10:46

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Sorry jeg glemte lige at sige, at jeg ikke på nogen måde er religiøs, men jeg har igennem mange år levet sammen med mennesker som havde en helt anden indfaldsvinkel til det virkelige liv.

Ja jeg er en heldig mand, måske?????
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-07-2009 10:58



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg synes du puster til ilden manse, jeg må indrømme jeg ved ikke rigtig hvad du vil med det her indlæg andet end at få dem tilbage for at skrive herinde altså dem der kun vil lave ballade.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-07-2009 11:06

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

hehe jsh
manse er ikke altid så klar i det sproglige, men dette ønsker han ikke, for det var ikke positivt med dette angreb, og andet var der egentligt ikke i dette.

Jeg er nok en meget blød mand i så henseender, så lad os stoppe disse måskeer, for det er ikke intensionerne.ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-07-2009 14:17

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

manse skrev:


Somme tider kan jeg ikke lade være med at tænke på. Hvad er det der gør, at (ja undskyld) at ligegyldige websider som denne og for den sags skyld også andre, får den succes med at svine folk til på det groveste. Jeg vil lige sige her at, på denne webside har man for det meste været forskånet for de ligegyldige ting. Ja det var vi forskånet for indtil der startede et massivt angreb fra andre, som havde en interesse i, at få den lukket, med deres personangreb. Det er jo ikke lykkedes for disse mennesker, heldigvis for dette.



betyder det at alle der ikke er enige eller siger dig imod kun er ude på at få siden lukket ?

det var da noget mærkeligt noget at skrive... kunne det ikke tænkes at man godt kunne være udemærket tilfreds med siden og samtidig uenig med dig manse ??
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-07-2009 10:07

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære Gual

Kan kun give dig ret i dine betragtninger, hvorfor jeg vil give ham mansen en overhaling, men desværre fremkommer sådant noget gylle engang imellem når man involvere sig for meget i de forskellige debatforums.

Tak for dine betragtninger, og de er taget til efterretning, så det forhåbentligt ikke sker mere.

Manse siger sorry og lukker for denne klumme, fordi den er ikke værd at gemme på.ved ikke

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Snart kan homoseksuelle blive gift i Thailand Nyheder på dansk 1 29-03-2024 11:01
Jeg begynder at blive lidt nysgerrig. Alt det andet 1 13-10-2023 11:54
Vil blive i Danmark Nyheder på dansk 1 20-09-2023 10:26
Paetongtarn er favorit til at blive Thailands nye premierminister Nyheder på dansk 4 10-05-2023 14:47
Vi kan alle blive enige om, at Team Thailand spillede en fantastisk VNL 2022 Discover Thainess 1 05-08-2022 13:40

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 99,561,102 Unikke besøg | jQ Blog