Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
danskere er alfonser i Pattaya/Jomtien
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-07-2009 08:44



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hej
Nej Swed. Man siger godt nok at man rykker op med rod, men jeg har stadig rødder som tilhører Danmark og det vil jeg blive ved med.
Hilsen Hugo
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-07-2009 11:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3627
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

bamsen skrev:
Det vil sige
man kan roligt åbne en dansk bar deroppe
nu da der mangler en.

Men der er mange andre gode barer med mange piger.
Heldigvis ellers er en bar sgu for kedelig.*DR*

bamsen


kom så i gang bamse
jeg kommer og roder lidt rundt i din nye bar lige så snart der bliver åbnet


....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Bent
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-07-2009 21:03

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Men der er vist et dansk værtshus i Chiang Mai.


Nej der er ret beset ingen 'dansk' bar med eller uden damer til udlejning nogetsteds i Thailand. Se nærmere her:
http://thai-dk.dk...ead_id=523

Desuden er stederne i Jomtien kun skrantende brødudsalg sammenlignet med de store go go barer i Pattaya.

I Chiangmai skulle der derimod være en cooperativ bar organiseret af EMPOWER FOUNDATION, som varetager thailandske sexarbejderes interesser. Jeg venter på en rapport om, hvor godt et sted det er.

Mvh
Bent Jensen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Abekatten
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-07-2009 12:48

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 12.05.09
 Status: Offline

Lad os nu, for at Hugo forbliver glad, fyre de over 50.000 ludere i Jomtien/Pattaya og sende dem hjem. Disse piger forsørger i gennemsnit 3 personer ved "verdens ældste erhverv", far/mor og op til 2 børn.
Nu har vi sendt dem hjem, Hugo må være glad. Hvad skal disse familier leve af, - intet - de dør.
Så går vi lige en tur tilbage til Pattaya og omegn. Nu lukker over 5000 barer, pyt med at der ryger ca. 30 danske barer med. Men hvor bliver turisterne af ??? 80 % af dem kommer for at få fyret den af i 4 - 6 uger, men der er ingen barer, og forretningerne er for længst lukket, de har ingen omsætning.
Hugo, kom så med løsningen, en løsning der holder i praksis, ikke noget himmelråbende tåbesnak.
Jeg forholder mig til virkeligheden som den er, og har ingen løsningsmodeller der holder i praksis.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-07-2009 16:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

abekatten skrev:
Lad os nu, for at Hugo forbliver glad, fyre de over 50.000 ludere i Jomtien/Pattaya og sende dem hjem. Disse piger forsørger i gennemsnit 3 personer ved "verdens ældste erhverv", far/mor og op til 2 børn.
Nu har vi sendt dem hjem, Hugo må være glad. Hvad skal disse familier leve af, - intet - de dør.


Sikke noget forvrøvlet sludder, Selvfølgelig dør de ikke. Thailand er ikke Sudan. De får bare den samme levestandard som ALLE de andre familier der af uransagelige årsager rent faktisk forstår at få en tilværelse uden at sælge deres intime legemsdele. OG?

Selvfølgelig er der danske alfonser i Thailand. Det ved alle i thailandsfarende jo godt, og hvad er der nyt i det?
Måske udtrykket falder nogle folk for brystet, men en skovl er nu engang en skovl.

PS. Jeg forstår ikke dit udfald mod Hugo.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sula
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-07-2009 23:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 36
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Må give Abekatten ret langt hen ad vejen med hensyn til omtalte ludere, skulle ikke kunne udtale mig om at de vil dø af sult men de gør tilværelsen lettere for mange bla deres familier.
Og så er der jo også lige det at der nok også er mange af dem der hellere vil have vabler i dutten end i hånden da det jo giver lidt mere til pensionen, samt en bedre levestandard hvordan den så end skal måles.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-07-2009 08:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

uh jeg vilogså være alfons
og ha en bar.hehehe
så får man da en titel.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-07-2009 09:04



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hej
Bamsen skal vi så til at tiltale dig "Hr. alfons" :MU
Hilsen Hugo
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-07-2009 09:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

HEHEHE
Hurato

ja mindre kan vel ikke gøre det. *DR*

alfonsbamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-07-2009 10:37

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære rinpoche

Dit sproglige formåen ,er der ingen der kan hamle op med, og for engang skyld giver jeg dig ret. Glem de skyklapper og se verden omkring jer, ja så er det hele jo egentligt bare let, men også dejligt. Hygge hygge.

Jeg elsker ThailandThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Bent
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-07-2009 11:30

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

Det er i Thailand 100% lovligt, at barer udlejer værtinder til bargæster, der gerne vil invitere en værtinde med hjem på hotelværelset for at vise hende sin frimærkesamling eller for at få instruktion i, hvordan man spiser thai mad. Det glemmer Jyllands-Postens to rejsejournalister at fortælle, eller også er de bare uvidende om thailandske forhold. Hvis det to, mens de er sammen, indgår en aftale om sex mod betaling, så er det noget, der af myndighederne i praksis betragtes som en privat sag, selv om damen strengt taget overtræder forbuddet mod prostitution. Derimod vil myndighederne ikke have løse fugle, der trækker på gaden.

Tusindvis af thailandske kvinder ernærer sig selv og deres nærmeste som værtinder og go go dansere på barer. Det ville være ganske urealistisk bare at tænke på at hindre det, for hvordan skulle man skaffe almindelige arbejdspladser til dem?

Langt størsteparten af den prostitution, der foregår i Thailand er rent 'indenrigsk' og rækker fra lususludere, der betjener thailandske rigmænd, til piger, der betjener lastbilchauffører. Den turistorienterede prostitution har et mindre omfang, men er i gennemsnit meget bedre betalt.En veldrejet go go dame får typisk mellem fem og ti gange minimaldaglønnen for en arbejder for et enkelt knald med en turist.

Mens den turistorientere prostitution er ret begrænset i forhold til den 'indenrigske' prostitution, er den til gengæld genstand for enorm interesse fra udenlandske mediers side.

Jeg finder Jyllands-Postens artikel ret grinagtig, fordi den afspejler danskernes opfattelse af sig selv som betydningsfulde ude i verden. Sandheden er, at de danske værtindebrer i Jomtien og Pattaya er betydningsløse brødudsalg sammenlignet med de populære barer i Pattaya som f.eks. Peppermint, What's Up, Happy, X-Zone, Club Misty, osv.

Mvh
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-07-2009 12:53

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Undskyld mig, hvad er egentligt problemet. Det er vel et spørgsmål om behov og egentligt ikke andet:MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Abekatten
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2009 09:14

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 12.05.09
 Status: Offline

Hvis du har en betalt ansat, og vedkommende ønsker jævnligt fri i arbejdstiden, skal arbejdsgiver naturligvis have dækket de omkostninger der er forbundet hermed, og i Thailand er dette aftalt som et fast beløb "barfee", og det er der intet ulovligt i, ikke engang i Danmark.
I 2002 var jeg med 7 gutter på rundtur i Thailand, og den skulle ikke have for lidt. I Pattaya boede vi på Daimond Beach på gågaden, og en morgen klokken 10, kom vi ned på restauranten ud mod gågaden, der var kun 8 piger på arbejde, vi købte dem alle fri, blot for at sidde med dem og drikke, men jeg skal love for at der blev travlt med at indkalde ny lønnet arbejdskraft.
De Jyske bønder kaldet journalister, der var oppe og anmelde danske alfonser, ved ikke en skid om hvad de har foretaget sig, men politiet fik sig da et billigt grin, da journalisterne var gået.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Ingolf
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2009 10:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 76
Tilmeldt: 01.03.09
 Status: Offline

Noget skal de jo skrive om, nu når de har fået arbejdsgiveren til at betale en druk og sex rejse--og hvad er mere naturlig end at skrive om det de har oplever på barerneved ikke

Ingolf
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2009 11:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3627
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

abekatten skrev:
Hvis du har en betalt ansat, og vedkommende ønsker jævnligt fri i arbejdstiden, skal arbejdsgiver naturligvis have dækket de omkostninger der er forbundet hermed, og i Thailand er dette aftalt som et fast beløb "barbie", og det er der intet ulovligt i, ikke engang i Danmark.
.



den holder ikke i byretten

de tjener på at have en luder ansat ergo er de alfonser


....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Bent
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2009 19:47

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

[b]yindee skrev:

den holder ikke i byretten
de tjener på at have en luder ansat ergo er de alfonser
....

Den holder altså i byretterne i Thailand. Det duer ikke, at du bruger danske forestillinger på Thailandske forhold. Prøv at forestille dig, hvad der ville ske, hvis det var forbudt. Pigerne ville trække i gaderne, hvor de kan blive udsat for alt muligt, og kønssygdomme ville sprede sig eksplosivt.

Som det er nu, sørger en mammasng på baren for, at pigerne bliver tjekket regelmæssigt for kønssygdomme.

Mvh
Bent Jensen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Bent
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2009 19:59

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

abekatten skrev:
Hvis du har en betalt ansat, og vedkommende ønsker jævnligt fri i arbejdstiden, skal arbejdsgiver naturligvis have dækket de omkostninger der er forbundet hermed, og i Thailand er dette aftalt som et fast beløb "barfee", .


Mere nøjagtigt som 'bar fine''. Beløbet varierer. Typisk er det 300 THB for almindelige piger på beer bars, 600 baht for piger på go go barer og mere for showdanserinder.

abekatten skrev::
og det er der intet ulovligt i, ikke engang i Danmark..

Næh, er det ikke det, vikarbureauerne gør? Hvis en vikar boller med klienten og får penge for det, skal det så gå ud oer hendes arbejdsgiver?

Mvh
Bent Jensen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Abekatten
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-07-2009 22:40

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 12.05.09
 Status: Offline

yindee. Jeg kan love dig for at den holder i byretten, jeg har været advokat i mere end 25 å.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2009 07:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3627
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Bent skrev:
[b]yindee skrev:

den holder ikke i byretten
de tjener på at have en luder ansat ergo er de alfonser
....

Den holder altså i byretterne i Thailand. Det duer ikke, at du bruger danske forestillinger på Thailandske forhold. Prøv at forestille dig, hvad der ville ske, hvis det var forbudt. Pigerne ville trække i gaderne, hvor de kan blive udsat for alt muligt, og kønssygdomme ville sprede sig eksplosivt.

Som det er nu, sørger en mammasng på baren for, at pigerne bliver tjekket regelmæssigt for kønssygdomme.

Mvh
Bent Jensen


hej bent

danske forestillinger er ikke rigtig noget jeg bruger om hvad der er lovlig eller ikke lovlig i thailand
her i landet er det den thailandske lovgivning der gælder så dan er det bare
og det er stadigvæk ulovlig at drive bodel eller leve af rufferi i følge thailandsk lov



.....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-07-2009 07:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3627
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

abekatten skrev:
yindee. Jeg kan love dig for at den holder i byretten, jeg har været advokat i mere end 25 å.



lidt fra den danske straffelov

Rufferi

Straffelovens § 228
Den, der

forleder nogen til at søge fortjeneste ved kønslig usædelighed med andre,
for vindings skyld forleder nogen til kønslig usædelighed med andre eller afholder nogen, der driver erhverv ved kønslig usædelighed, fra at opgive det, eller
holder bordel,

straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.

Straffelovens § 229

Den, der

Fremmer kønslig usædelighed ved for vindings skyld eller i oftere gentagne tilfælde at optræde som mellemmand,
Udnytter en andens erhverv ved kønslig usædelighed, straffes med fængsel indtil 3 år




....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Historien bag Pattaya Nyheder fra Pattaya 2 17-05-2024 17:13
Thailand Buddha Hill Pattaya er en skjult perle videoer Fra Pattaya 4 26-04-2024 07:28
Pattaya's Darkside. What's it like? Fri debat: Pattaya 1 11-04-2024 13:29
Pattaya’s Holi Festival 2024 a Major Success Nyheder fra Pattaya 3 29-03-2024 11:29
Store Danskere - John Mogensen Film, bøger etc 6 14-03-2024 14:25

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 100,741,055 Unikke besøg | jQ Blog