Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Sex er ikke et behov hos os
Kent
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-03-2014 01:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 424
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Parret mødte hinanden i 2003 på en massageklinik i Hua Hin syd for Bangkok. Han på udkig efter massage og en sød thailandsk hustru - hun på udkig efter en falang.



For hende betyder det noget, at hendes falang - hvid mand med stor næse, ikke spiller alle pengene op og banker hende. For sådan en mand var hendes første mand i Thailand.



Han glæder sig dagligt over at have en køn og sød kone, og de kan stadig lide at kysse hinanden og ligge i ske. Men de sover i hvert sit værelse.



»Efter ét minut spurgte jeg, om hun ville gifte sig med mig og lave thai mad til mig, og hun sagde ja«, fortæller Kjeld Sørensen.



»Jeg sagde ja til Kjeld, for jeg ville gerne have en falang. Jeg var træt af thaimænd. Min familie advarede mig mod falang, og jeg sagde til Kjeld: »Du må ikke sælge mig«. Men jeg var ikke bange for Kjeld«, fortæller Namthip og smiler til sin mand.



læs hele historien og se videoen her : http://politiken....ov-hos-os/
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-03-2014 05:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3424
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

»Efter ét minut spurgte jeg, om hun ville gifte sig med mig og lave thai mad til mig, og hun sagde ja«, fortæller Kjeld Sørensen.


ak ja den kærlighed den kommer hurtig i thailand i særdeleshed hvis du møder pigen i en massageklinik Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-03-2014 08:42

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

thai skrev:
»Efter ét minut spurgte jeg, om hun ville gifte sig med mig og lave thai mad til mig, og hun sagde ja«, fortæller Kjeld Sørensen.


ak ja den kærlighed den kommer hurtig i thailand i særdeleshed hvis du møder pigen i en massageklinik Shock


Jeg har ingen fordomme. De har nu vaeret gift i lang tid saa det ser ud til at fungere fint. Herudover lader de til at vaere glade for hinanden.

Jeg haefter mig ved ordet tryghed.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-03-2014 09:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3424
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

NFP skrev:
thai skrev:
»Efter ét minut spurgte jeg, om hun ville gifte sig med mig og lave thai mad til mig, og hun sagde ja«, fortæller Kjeld Sørensen.


ak ja den kærlighed den kommer hurtig i thailand i særdeleshed hvis du møder pigen i en massageklinik Shock


Jeg har ingen fordomme. De har nu vaeret gift i lang tid saa det ser ud til at fungere fint. Herudover lader de til at vaere glade for hinanden.

Jeg haefter mig ved ordet tryghed.


NFP du har ingen fordomme skriver du , de to i artiklen bekræfter til gengæld alle fordomme, selv om de har været gift i lang tid, hele deres historie er fyldt af fordomme

»
Jeg sagde ja til Kjeld, for jeg ville gerne have en falang. Jeg var træt af thaimænd. Min familie advarede mig mod falang, og jeg sagde til Kjeld: »Du må ikke sælge mig«. Men jeg var ikke bange for Kjeld«, fortæller Namthip og smiler til sin mand.


den har jeg hørt før, falanger sælger piger

Parret mødte hinanden i 2003 på en massageklinik i Hua Hin syd for Bangkok. Han på udkig efter massage og en sød thailandsk hustru - hun på udkig efter en falang.


danske mænd rejser til thailand for at købe en købe en kone denne fordom bliver understøttet af den næste sætning
»
Efter ét minut spurgte jeg, om hun ville gifte sig med mig og lave thai mad til mig, og hun sagde ja«, fortæller Kjeld Sørensen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-03-2014 10:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

»
Jeg sagde ja til Kjeld, for jeg ville gerne have en falang. Jeg var træt af thaimænd. Min familie advarede mig mod falang, og jeg sagde til Kjeld: »Du må ikke sælge mig«. Men jeg var ikke bange for Kjeld«, fortæller Namthip og smiler til sin mand.


den har jeg hørt før, falanger sælger piger


- Og det er heller ikke løgn. Mange bliver "lokket" til Danmark ved hjælp af løgne om bl. andet formue, indtægt osv.

Har lige selv været vidne til et sådant "lykkeligt bryllup". -Nu, efter kun 4 mdr., vil konen tilbage til Thailand, da manden ikke engang kan forsørge hende indtil hendes opholdstilladelse går i orden.
-Hvad mon hun fortæller når hun kommer hjem i landsbyen???Ikke SE
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-03-2014 10:52

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

thai skrev:
NFP skrev:
thai skrev:
»Efter ét minut spurgte jeg, om hun ville gifte sig med mig og lave thai mad til mig, og hun sagde ja«, fortæller Kjeld Sørensen.


ak ja den kærlighed den kommer hurtig i thailand i særdeleshed hvis du møder pigen i en massageklinik Shock


Jeg har ingen fordomme. De har nu vaeret gift i lang tid saa det ser ud til at fungere fint. Herudover lader de til at vaere glade for hinanden.

Jeg haefter mig ved ordet tryghed.


NFP du har ingen fordomme skriver du , de to i artiklen bekræfter til gengæld alle fordomme, selv om de har været gift i lang tid, hele deres historie er fyldt af fordomme

»
Jeg sagde ja til Kjeld, for jeg ville gerne have en falang. Jeg var træt af thaimænd. Min familie advarede mig mod falang, og jeg sagde til Kjeld: »Du må ikke sælge mig«. Men jeg var ikke bange for Kjeld«, fortæller Namthip og smiler til sin mand.


den har jeg hørt før, falanger sælger piger

Parret mødte hinanden i 2003 på en massageklinik i Hua Hin syd for Bangkok. Han på udkig efter massage og en sød thailandsk hustru - hun på udkig efter en falang.


danske mænd rejser til thailand for at købe en købe en kone denne fordom bliver understøttet af den næste sætning
»
Efter ét minut spurgte jeg, om hun ville gifte sig med mig og lave thai mad til mig, og hun sagde ja«, fortæller Kjeld Sørensen.


Som sagt JEG har ingen fordomme. Han fik hvad han soegte og hun fik sin farang. Og de har nu vaeret gift i 11 aar saa det fungerer fint efter hvad de selv siger, saa der er vel ingen der kan noget imod det ?

De giver hinanden tryghed i tilvaerelsen og hvem kan have noget imod det ? Jeg synes det er helt fint. At parret saa er blevet rodet ind i en udsendelse/artikel omkring sex osv synes jeg er synd for dem.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Mandens faldskærm foldede sig ikke ordentligt ud Nyheder på dansk 1 29-01-2024 10:40
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Der er ikke noget galt med thaikoner Hele Thailand 11 29-10-2023 03:09
Jeg ved sgu snart ikke. Alt det andet 8 13-10-2023 20:58
Den er måske ikke politiske korrekt but who gives a shit Udenfor Thailand 4 04-08-2022 18:07

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.52 sekunder | 97,864,131 Unikke besøg | jQ Blog