Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Sikke en uge siger manse
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-06-2009 16:25

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja ham Mansen kan engang imellem ikke lade være med at tænke på den uge der nu er gået. Specielt har Manse bidt mærke i, at der kommer mange personlige tilkendegivelser frem, om det ene og andet. Manse kan ikke lade være med at tænke. Hvad er det, der gør, at disse mennesker, aaby med sine beklagelser over, at han ikke har overholdt en aftale om en hjemmeside, eller Jos som nu pludselig kalder en lillemand for mor og fremkommer med en forklaring om en tidligere konkurs.

Vi har vel alle sammen lig i fortidens last, men nogle af os har som Jos betalt hver sit, med trange tider til følge, men vi lever endnu, og Manse kan forstå på mange af de indlæg den sidste uge, at fighter viljen er der, så skal vi ikke fortsat lægge fortiden bag os, og komme videre i livet.

Manse kan ikke lade være med den tanke, at det ham aaby nu fremkommer med, bare er en form for dårlig undskyldninger, for magen til opsætning på en offentlig hjemmeside, har jeg ikke konstateret før. Manse kender ikke aaby, og for den sags skyld kender Manse heller ikke ham Claus. Det eneste Manse vil påstå er, at det ham Claus har gjort for Hurathos (Hugos) hjemmeside er ud over, hvad man egentlig kan forlange, men det er vi mange der siger Claus tak for og så var det frivilligt.

Manse tænker også engang imellem over, hvad skal fremtiden bringe af positive ting. Ja det er jo svært at spå om fremtiden, men Manse kan da sige, at dagen i dag har været lidt anderledes, fordi Manse har inviteret 30+ thailændere til fødselsdags fest i morgen. Min dejlige kone og jeg har brugt dagen på rengøring, så huset kan være så præsentabelt, som det nu kan blive i morgen, når alle gæsterne kommer. Manse undre sig bare over, at min dejlige kone har forlangt, at manse skal være sammen med farang vennerne i morgen til en omgang golf, for hun har arrangeret med alle naboerne, at de kommer til hjælp efter 1200. Ja, hvad kan manse sige til dette ud over, at manse er sikker på, at det bliver en uforglemmelig aften, og det uden han forstår et dyt af hvad de taler om.

Når manse nu igen tænker over ugen, ja så har den jo bare været herlig på mange måder, for folk har fremkommet med deres formåen ud i det artikulere. Det kan så være positivt eller negativt også fra manses side, men alt i alt har ugen da været positiv.

Manses håb er bare, at alt dette der nu er fremkommet om økonomiske mellemværender, ja der vil der fremkomme en løsning, som kan tilfredsstille alle, både aaby, Claus og alle andre, for det at bære nag er aldrig godt..

Manse kan ikke rigtigt lade være med at tænke på Jos indlæg om, at aaby nu er ude med andre velvillige personer, som vil lave hans hjemmeside. Manse nægter at tro dette kan være rigtigt, for så er denne person aaby uden for enhver pædagogisk rækkevidde, og det vil manse nægte at tro på.

Manse tager til golf i Pattaya i næste uge, så i bliver fri for hans meninger, så kan i alle have en god weekend, hvor end i er.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-06-2009 17:20



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Manse - jeg håber at du får en forræffelig fødselsdag, med mange glade mennesker... der lyder et stort tillykke hernede syd fra :)

Og det andet du skriver, min mor har et yndlings udtryk "man skal kende sine lus på gangarten" - og det gør jeg skaal




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-06-2009 18:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Hej MANSE

Nej jeg troede det var et offentlig forum, men nogen kan altså hente IP adresser som det passer dem. Men det skal ikke forhindre mig i at kommentere indlæg i dette forum.

Jeg syntes stadig ikke, man skal være skadefro, men hvis jeg ikke kan få lov at give mit besyv med, så er det et debatforum der kun er for de indviede.

Det håber jeg ikke er tilfældet, vi har kommet i Thailand i 12 år nu og har de første år rejst rundt i hele landet. Nu er vi ikke så unge mere og kan ikke holde til at rejse rundt poå den måde mere.

Men vi elsker at komme i thailand og det skal INGEN forhindre os i.

Vi har en søn som tager det meget fortrydeligt op, og det kan vi ligesom ikke deltage i han skal bare lade os være så klarer vi os.
men det kniber.

Det var bare svar på din undren.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
2
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-06-2009 22:03

Bruger

Antal indlæg: 67
Tilmeldt: 06.04.09
 Status: Offline

Nej jeg troede det var et offentlig forum, men nogen kan altså hente IP adresser som det passer dem. Men det skal ikke forhindre mig i at kommentere indlæg i dette forum.


Det var da en rimeligt hård beskyldning du kom med, og imod hvem egentligt?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 02:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

lillemanden skriver

Nej jeg troede det var et offentlig forum, men nogen kan altså hente IP adresser som det passer dem. Men det skal ikke forhindre mig i at kommentere indlæg i dette forum.

dette er skam et næsten offentlig rum hvis man kigger på reglerne er det et delvis åben forum og du har da til en hver tid lov til at give din mening tilkende

Jeg syntes stadig ikke, man skal være skadefro, men hvis jeg ikke kan få lov at give mit besyv med, så er det et debatforum der kun er for de indviede.

jamen dette forum er da kun for de indviede hvis man ikke melder sig ind på siden kan man ikke deltage i debatten
så bare det at du har meldt dig ind gør dig til en de af de indviede

Men vi elsker at komme i thailand og det skal INGEN forhindre os i.

i er da altid velkommer som turister i thailand det er da den officielle politik at her i landet modtager vi turister med et smil

Vi har en søn som tager det meget fortrydeligt op, og det kan vi ligesom ikke deltage i han skal bare lade os være så klarer vi os.men det kniber.

tag en snak med jeres søn privat
lev i fremtiden ikke i fortiden
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 09:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Ja det er en hård beskyldning, men det er korrekt, det kan bevises, at Jos38 har sin oplysning om lillemandens Ip af Webmarster. Det er ulovligt !!!!

Hvem jeg skal sætte mig ned og tale med, bestemmer jeg. Jeg diskuterer ikke med jos38 jeg gav Manse et svar på hans undren.

Hvis dette er et frit forum så syntes jeg, at det må være rimeligt at man kan give sit besyv med uden cikane ????? jeg skrev JEG SYNTES DET ER SKADEFRYD NÅR MAN VIL SIDDE PÅ SIDELINIEN OG SIPSE POPKORN MENS ANDRE PRØVER AT FÅ CHEK PÅ DERES ØKOMOMI.

Den skadefryd er der ingen der har glæde af, så kan I alle mene om personerne hvad I vil men det kommer for så vidt ikke jer ved hvad der sker på det andet chatprogram.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 10:45



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Det er iorden at mene at det er skadefryd, derfor poienterer jeg også (da nogen altså læser det på denne måde) at jeg aldrig nogensinde havde til hensigt at vise skadefryd overfor Claus, han har lagt et gigantisk arbejde i en hjemmeside - dette arbejde er ikke blevet betalt, det synes jeg er sørgeligt, og derfor er jeg bestemt og på ingen måde skadefro... det er det sidste jeg er...

Jeg tygger nu videre på mine popkorn mens jeg afventer bevisførelsen for at webmaster har udleveret noget somhelst til mig...

Ellers kan abekatten måske hjælpe mig (og webmaster) med injurielovgivningen...

Det ER jo ikke mig der fiser rundt og opretter dækprofiler, jeg optræder på alle sider som jos_38 eller jos383 - med samme avatar og er derfor meget let at genkende...

Jeg har på ingen måde noget imod mine forældres foretrukne feriemål,har heller aldrig givet udtryk for at jeg havde, og vil heller aldrig gøre det, jeg holder selv så meget af Thailand at jeg er gift med en thailænder og bor i Bangkok...

Da min mor var inde som buller i sin tid, der underskrev hun sig med "momsemor" et nick hun anvender på andre sider, derfor var det jo ikke nødvendigt at finde lup og sherlok hat frem, og i denne sag, der er det blot et spørgsmål om at kende sprogtonen, samt at være forberedt på at "buller" nok dukker op igen...

Interessant er det iøvrigt at da Buller blev udmelt sidst, fik jeg et par email fra min mor, der frabad sig svar på dem, som den gode søn jeg er - har jeg naturligvis afholdt mig fra dette, så jeg ved ikke hvad det her betyder "han skal bare lade os være" (jeg mener - det GØR jeg jo)...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 12:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Kun 2 ting

1. det vil jeg se frem til.

2. pas på når du rejser dig, at du ikke falder i glorien.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tizzer
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 16:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 19.06.09
 Status: Offline

Det er helt uden sidestykke at denne sides webmaster - giver brugeres ipadresser til andre.
Tilhører du inderkredsen, så udlevere han ipadresse uden at tøve.
Det vidner om en umoralsk adgang til det at drive en webside.
derfor vil denne side og dø med tiden, idet ingen seriøse folk vil være her, og siden vil komme til at bestå af en mindre sluttet kreds, indtil webmasteren ikke gider bruge flere af sine penge, på at lade denne side være oppe.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 16:16



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Stakkels manse, synes efterhånden alle manses indlæg her i hans hjørne bliver ødelagt med fnidder fnadder, Det må jeg da indrømme det synes jeg er meget synd for manse.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 16:22



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

tizzer skrev:
Det er helt uden sidestykke at denne sides webmaster - giver brugeres ipadresser til andre.
Tilhører du inderkredsen, så udlevere han ipadresse uden at tøve.
Det vidner om en umoralsk adgang til det at drive en webside.
derfor vil denne side og dø med tiden, idet ingen seriøse folk vil være her, og siden vil komme til at bestå af en mindre sluttet kreds, indtil webmasteren ikke gider bruge flere af sine penge, på at lade denne side være oppe.


Hmmmm

Er du en der får udleveret IPadresser ???

Hvor er beviserne for jeres påstande om at webmaster kunne finde på at udlevere noget som helst, jeg savner nogen beviser (hvilket der naturligvis kan være gode grunde til)






.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 16:25



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

jsh71 skrev:
Stakkels manse, synes efterhånden alle manses indlæg her i hans hjørne bliver ødelagt med fnidder fnadder, Det må jeg da indrømme det synes jeg er meget synd for manse.


Jeg ved endnu ikke hvem tizzer er - 1 indlæg gammel ved han/hun/den/det ting om webmasters moral, som på intet tidspunkt før har været oppe her, det er rigtigt at der var en debat om admin på DTW udelte IPadresser, men den mener jeg at Kim selv fik lukket...





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 16:36



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jamen jos det er da nemt nok at regne ud hvem er, det kan da kun være nogle der vil dig noget gylde mylde
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tizzer
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 16:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 19.06.09
 Status: Offline

Det gjorde han ikke, så kom lige med et link til det ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tizzer
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 17:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 19.06.09
 Status: Offline

jos_38
Jeg kan derimod finde link på at webmaster har sendt ipadresse til fx manse og nu også til dig.
Hvor troværdig er det lige?
En sådan adfærd er et selvmål af dimensioner.
Så her er intet gylde men derimod er det noget,GYLLE,at det sker.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 17:37



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

tizzer skrev:
jos_38
Jeg kan derimod finde link på at webmaster har sendt ipadresse til fx manse og nu også til dig.
Hvor troværdig er det lige?
En sådan adfærd er et selvmål af dimensioner.
Så her er intet gylde men derimod er det noget,GYLLE,at det sker.


Kan du det ???

Du kan se at min mor påstår at webmaster har sendt IPadresser - nej hun siger ovenikøbet at hun kan bevise det - uden at bevise det - for det er ikke muligt at bevise da jeg ikke har fået sendt noget fra hverken denne eller andre webmastre...

Så jeg ser gerne dine beviser - men tvivler meget stærkt på at du kan mønstre ret meget andet end en livlig fantasi...





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 17:47

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

tizzer jeg ved ikke hvem du er , og er også egentlig ligeglad, for med det du fremkommer med viser jo mere om hvad din person er for en, men for ligesom at sætter det hele på plads. Webmaster har aldrig, og han vil aldrig udlevere en ip adresse til mig, men det skal der vel hjerne til at forstå, når man nu har fået en opfattelse af det modsatte. Hvilket jo må stå for din egen regning.

Det der røre mig dybt er, at folk kommer ind og bruger klummen til deres personlige fnidder fnadder. Det har jeg det egentligt dårligt med.

Når ham eller hende lillemand vover den påstand, at denne side er en lukket klub, ja så har vedkommende da ikke forstået et dyt, men at man vil bruge et indlæg som mit, til sin egen fremhævelse, det er mig imod.

Tag dog for pokker at tale sammen i stedet for at belemre mit indlæg med dine personlige problemer.

Det står jo dig frit for som medlem, at starte din egen tråd, men det har måske ikke din interesse.

Jeg græmmes bare, og er faktisk lidt ked af denne udvikling, for det er ikke denne side værdig.

Start dit eget liv og lad være med at bruge andre til dine dårlige undskyldninger, men det er måske for sent.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 17:55

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære jos

Jeg mener det er på tide, at du holder dine familie anliggender i en PB, og ikke på mit oplæg. Jeg er faktisk ved at være lidt overvældende over situationen. Så jeg mener du og hvem det er, skal tale privat sammen på PB’er, så jeg ikke skal læse sådan engang fnidder fnadder, sorry men det er min mening.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 18:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja manse det virker som om han har meldt siig ind for at lave ballade.
Og til TIZZER meld dig ud så man bliver fri for at læse det savl og brækrasende.

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 18:13



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jo manse, men det er jo det man risikerer når man lægger et indlæg som det du gør her, hvor du henviser til en tråd udenfor din klumme, med undren over at jeg kalder lillemanden for min mor, hvilket hun jo heller ikke lægger skjul på...

Sidst med buller profilen lod hun som om hun ikke forstod hvad jeg mente, denne gang bliver det ikke HELT så bizart...

Jeg kunne tro at tizzer er det man i gamle dage kaldte en nyttig idiot, der altså træder ind og hjælper lidt til vennerne, og det er for såvidt også OK, jeg kan sagtens selv se mig i den rolle...

Det hjælper så ikke det store at hælde løgne ud, det bliver de næppe sande af, og nu har også manse bekræftet at webmaster her på stedet altså ikke er helt så rundhåndet som I påstår...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thai-DK siger velkommen til den nye Verdensborger Alt det andet 29 04-08-2012 15:50
Vi siger Farvel og tak Alt det andet 11 07-07-2012 09:12
Et af Asiens smukkeste koralrev er blevet ødelagt af cyanid-fiskere, siger dykkere. Nyheder på dansk 5 23-04-2012 14:51
Det er aldrig for sent, siger man om mange ting. **Baren** 4 19-02-2012 11:33
Nu er Manse glad Alt det andet 1 19-11-2011 03:30

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.28 sekunder | 99,575,027 Unikke besøg | jQ Blog