Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Computer / telefoni & Internet :: Internet
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
er bunden ikke nået nu
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2009 02:39

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

God morgen, drenge og piger. Sikke en dejlig dag at stå op til. Min dejlige kone har lige serveret bacon, æg, toast og dejlig hjemmelavet kaffe, så man kan da kun være glad ikke…..

Nå jeg sidder her i mit lille lysthus og ser solen stå op, ja så er verden ikke så ringe endda, men men når jeg så bruger lidt tid på, at se hvad de forskellige websites har bedrevet i løbet af natten, ja så kan ens humør da godt få et lille knæk.

En tilfældig website master med trang til ballongynger, bruger en 3. mand til at fremkomme med sine undskyldninger over for personer, som han mener han har gjort uret, med en ynkelig forklaring på, at andre er skyld i hans jugement. Hvor ynkeligt. Det havde været på sin plads, hvis disse mennesker havde modtaget denne undskyldning på mail, og ikke i et offentlig forum.

En anden person har åbenbart fået et meget personligt forhold over for navnet Yindee contra en anden Jannikke, og vil hele tiden pudse sin glorie med noget så simpelt, at han er en og samme person. Hvad så, siger jeg bare. Personen påstår han er fuld af løgn fordi han ikke indrømmer, han er ejer af en tilfældig side med navnet yindee, og tillader sig at poste en masse nonsens med en bevisførelse, som enhver selv kan gå ind og finde. Jeg synes der er paralleller mellem min 13 års datters stampen i gulvet, når hun ikke får sin vilje, men jeg misforstår vel altid, som personen vil sige.

Så mit lille ømme punkt. Ham Lalleglad. Der er nogen der nu påstår, at det en den så Thailandske glade SUK. Dette nægter jeg simpelthen at tro på, for jeg er overbevist om, at Suk aldrig ville komme op med majestæts fornærmelser på en offentlig side, med mulighed for udelukkelse fra sit dejlige Thailand. Det nægter jeg simpelthen at tro på, og det bunder i at ham Lalleglad kalder mig en stikker, og det har jeg ikke fantasi til at tro Suk ville gøre.

Der er åbenbart nu ved at være for mange websites omhandlende dejlige Thailand, for det ser jo ud til, at alle de forskellige webmasters og administratorer bruger enormt meget tid på, at kontrollere hvad der nu sker på modpartens sider, hvilket jo er en god ting, så man kan følge med i hvad der røre sig inden i folket, men når man læser den undskyldning fra en tilfældig webmaster (webmoster er måske bedre) på en anden side, ja så synes jeg bunden er nået, specielt når vedkommende postulere, at på grund af sine informationer fra anden website, har han revideret sin opfattelse. HURRA.....

Glade Manse har jo nok fået nogle slemme tanker i hovedet her til morgen, men de er nu pist væk, for solen med sin helt specielle røde farve, rejser sig nu, så dagen i dag må da være en dejlig dag.

Med det håb, at denne dag bliver en positiv dag med harmoni og glæde folk imellem, forbliver jeg

Glade positive Manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2009 02:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

du har ret suk er ikke lalleglad det nægter jeg også et tro på

ha en forsat go dag



...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2009 07:31



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja jeg har også svært ved at tro det, men er det ikke bare at ignorere sådan en så tror jeg vedkommende bliver træt af at skrive.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2009 16:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

[mail]når jeg så bruger lidt tid på, at se hvad de forskellige websites har bedrevet i løbet af natten, ja så kan ens humør da godt få et lille knæk.[/mail]

[mail]det ser jo ud til, at alle de forskellige webmasters og administratorer bruger enormt meget tid på, at kontrollere hvad der nu sker på modpartens sider[/mail]

Det gør du åbenbart også, jævnfør den første sætning.

Om jeg så forstår, at du gider at køre videre i den samme skure fra en anden website.
Det er da helt irrelevant for denne site.

Denne site er et helt frisk ubeskrevet blad, benyt dig af det, kom videre og læg det bag dig.
Nogle gange kan man ikke lade være med at spekulere på, om ikke glade manse nærmere er bitre manse.
Så meget for din snak om positivitet.





Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2009 17:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

når jeg så bruger lidt tid på, at se hvad de forskellige websites har bedrevet i løbet af natten, ja så kan ens humør da godt få et lille knæk


det ser jo ud til, at alle de forskellige webmasters og administratorer bruger enormt meget tid på, at kontrollere hvad der nu sker på modpartens sider


Det gør du åbenbart også, jævnfør den første sætning.

Om jeg så forstår, at du gider at køre videre i den samme skure fra en anden website.
Det er da helt irrelevant for denne site.

Denne site er et helt frisk ubeskrevet blad, benyt dig af det, kom videre og læg det bag dig.
Nogle gange kan man ikke lade være med at spekulere på, om ikke glade manse nærmere er bitre manse.
Så meget for din snak om positivitet.





Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2009 17:33

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Det ser jo ud til at du kender mig, siden du fremkommer med et postulat som dette. Hvad bilder du dig ind, hvis du har noget konstruktivt at berette, ja så vil det blive modtaget positivt. Denne gang gylle med din..Jeg alene vide… glade manse er ikke glad men bitter manse… Hvad har du gang i. Min glæde ved Thailand kan aldrig ændres


Khunu Rinpoche er født af en dansk mor (Pia) og opvokset i Danmmark (bl.a. på Christiania) i sine første fire leveår. Hans far var den store dzogchen-mester Lama Tobgyal Rinpoche

Med disse postulater du her fremkommer med, må jeg gå ud fra, at du intet kan have med den store mester at gøre, men da glade manse er en bitter mand?????, så kan han jo tage fejl........
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2009 18:17



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

glade manse skrev:
Det ser jo ud til at du kender mig, siden du fremkommer med et postulat som dette. Hvad bilder du dig ind, hvis du har noget konstruktivt at berette, ja så vil det blive modtaget positivt. Denne gang gylle med din..Jeg alene vide… glade manse er ikke glad men bitter manse… Hvad har du gang i. Min glæde ved Thailand kan aldrig ændres


Khunu Rinpoche er født af en dansk mor (Pia) og opvokset i Danmmark (bl.a. på Christiania) i sine første fire leveår. Hans far var den store dzogchen-mester Lama Tobgyal Rinpoche

Med disse postulater du her fremkommer med, må jeg gå ud fra, at du intet kan have med den store mester at gøre, men da glade manse er en bitter mand?????, så kan han jo tage fejl........


vældig interessant læsning her :

http://www.tibet....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
BiBob Man
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-03-2009 09:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 2
Tilmeldt: 01.03.09
 Status: Offline

Som helt ny her på siden, er jeg noget forbløffet over denne sides Webmaster og hans utrolige langmodighed.
Ikke så snart Manse er smidt ud fra Dansk-Thai Web, fortsætter han her højlydt med sine maniske og stereotyp indlæg omkring DTW. Man kan med rette spørge sig selv hvad Manses motiver egentlig er her på Thaidk.dk På mig virker det uforskammet og respektløst at bruge så meget spalteplads hér på andre Websider.

Jeg kan kun opfordre Manse til at koncentrer sig om denne Web - og ikke alle andre.
Samtidigt vil jeg også opfordre Manse til at få sin medicin dosering sat op – da den tydeligvis er for lav. :)

BiBob Man

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-03-2009 10:13

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

BiBob Man ....sikke da et goddag mand økseskaft svar bib bib bib...... Ja denne sætning er jo set før.
Jeg har stor respekt for dine psykologiske betragtninger. Jeg vil tro du kunne tjene penge på dem i et omrejsende cirkus.

Sikke dog noget at lukke ud. Det ser næste ud som om andre har tænkt for dig, for efter nu at have gennemgået dine indlæg på den side du omtaler. Ja så har jeg svært ved at tro, at du selv har forfattet dette indlæg, for det er velskrevet.ved ikkeThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-03-2009 11:43



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Er det ikke snart ved og være personlige angreb i kommer med, kunne i så ikke gøre det over pb.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-03-2009 14:08

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Kære Jsh

Du har ret, men hvis du mener jeg skal finde mig i alt hvad der indtil nu er fremkommet fra DTW af beskyldninger og andet fordi man nægter at se det første indlæg jeg lavede, som et positivt indlæg, ja så må du tro om igen.

Jeg vil simpelhen ikke finde mig i at John som en af de ansvarlige, rinpoche, og nu bibob og sikkert også webmaster under et andet navn, sviner mig til, for noget jeg ikke har gjort eller sagt.

Det er simpelthen så uforskammet, og hvis du mener jeg bare skal tilbagelæne mig, og lade dem lege, så må du altså tro om igen.

Hvis du ser på de første indlæg jeg har skrevet og hvor jeg nævner denne side, var der overhovedet ikke noget negativt i det, men så startede John sin hadekampagne over for yiendee og undertegnede, og som altid når der kommer for mange sandheder frem, ja så trækker han det hele tilbage og siger, skal vi ikke stadig være venner.

Hvad er det dog for noget. Hvis du mener jeg er kommet med personlige angreb, er jeg da ked af det, men jeg har altså kun svaret på de fremkomne indlæg omhandlende min person.

Du har ret i at der skal bruges PB'er men det kræves der nosser til at gøre:@ved ikke

Jeg vil bare ikke finde mig i at blive svinet til, fordi en tilfældig webside ønsker at køre en hade kampagne, og hvis du mener jeg bare skal lade stå til, ja så må jeg også smides ud af denne side.

For lige at sat det hele på plads. Så har jeg ingen problemer med nogen webside, og jeg kan komme ind på alle jeg ønsker, så jeg er ikke klar over, hvad alt dette med at Manse er bitter og er smidt ud er for noget.

Jeg vil slutte nu, og frem over være et lille bitte lam haha. Gu vil jeg ej. Jeg vil være glade manseShockrasende

Glade Manse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-03-2009 18:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

glade manse skrev:

Jeg vil simpelhen ikke finde mig i at John som en af de ansvarlige, rinpoche, og nu bibob og sikkert også webmaster under et andet navn, sviner mig til, for noget jeg ikke har gjort eller sagt.



Webmaster fra dtw? Du tror da vel forhåbentlig ikke i ramme alvor, at han gider at beskæftige sig med din "positivisme" på andre websites som på denne? Jeg er ked af at sige det, men din paranoia og da ikke mindst indbildskhed er vist efterhånden ved at nå kritisk stadium. Tag en slapper, gå ud og spis med konen, nyd naturen, farverne og duftene og fald ned. Og ikke mindst, tænk positive tanker! Det er åbenbart let at prædike, men svært at følge. Læg bitterheden bag dig oldtimer og bevæg dig fremad. Glem dog din hetz. Det er så transparent at det er ynkeligt.

mht din bemærkning omkring mit nick: rinpoche. Så glæder det mig for det første, at du kunnet finde ud af at slå det op på google, uden tilsyneladendeat komme til skade herved. Samtidig illustrerer det på fornem vis din hang til udenoms vrøvlesnak. Hvad har mit nick at gøre med nogenting? Er dit navn Manse? Er abekatten er abekat, er bamsen en bamse, garuda en garuda og så fremdeles.

Du har på helt egen hånd forstået at rode dig ud i et virvar af selvmodsigelser, hykleri, selvmedlidenhed, væveri og indbildskhed. Men det er selvfølgelig heller ikke let at huske hvad man nu engang har skrevet i tidligere indlæg.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-03-2009 19:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Det virker som om hukommelsen har lidt skade for manse:)

http://www.sundhe...rs-syge)-/
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-03-2009 21:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

rinpoche du skrev noget med at søge på dit navn på google jamen det skulle jeg så prøve og der kom denne side ud af det. http://www.rinpoc... og du ser da meget fredelig ud der :MU sorry kunne ikke lade være Hyg jer :HI
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-03-2009 00:53



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

glade manse skrev:
God morgen, drenge og piger. Sikke en dejlig dag at stå op til. Min dejlige kone har lige serveret bacon, æg, toast og dejlig hjemmelavet kaffe, så man kan da kun være glad ikke…..

Nå jeg sidder her i mit lille lysthus og ser solen stå op, ja så er verden ikke så ringe endda, men men når jeg så bruger lidt tid på, at se hvad de forskellige websites har bedrevet i løbet af natten, ja så kan ens humør da godt få et lille knæk.

En tilfældig website master med trang til ballongynger, bruger en 3. mand til at fremkomme med sine undskyldninger over for personer, som han mener han har gjort uret, med en ynkelig forklaring på, at andre er skyld i hans jugement. Hvor ynkeligt. Det havde været på sin plads, hvis disse mennesker havde modtaget denne undskyldning på mail, og ikke i et offentlig forum.

En anden person har åbenbart fået et meget personligt forhold over for navnet Yindee contra en anden Jannikke, og vil hele tiden pudse sin glorie med noget så simpelt, at han er en og samme person. Hvad så, siger jeg bare. Personen påstår han er fuld af løgn fordi han ikke indrømmer, han er ejer af en tilfældig side med navnet yindee, og tillader sig at poste en masse nonsens med en bevisførelse, som enhver selv kan gå ind og finde. Jeg synes der er paralleller mellem min 13 års datters stampen i gulvet, når hun ikke får sin vilje, men jeg misforstår vel altid, som personen vil sige.

Så mit lille ømme punkt. Ham Lalleglad. Der er nogen der nu påstår, at det en den så Thailandske glade SUK. Dette nægter jeg simpelthen at tro på, for jeg er overbevist om, at Suk aldrig ville komme op med majestæts fornærmelser på en offentlig side, med mulighed for udelukkelse fra sit dejlige Thailand. Det nægter jeg simpelthen at tro på, og det bunder i at ham Lalleglad kalder mig en stikker, og det har jeg ikke fantasi til at tro Suk ville gøre.

Der er åbenbart nu ved at være for mange websites omhandlende dejlige Thailand, for det ser jo ud til, at alle de forskellige webmasters og administratorer bruger enormt meget tid på, at kontrollere hvad der nu sker på modpartens sider, hvilket jo er en god ting, så man kan følge med i hvad der røre sig inden i folket, men når man læser den undskyldning fra en tilfældig webmaster (webmoster er måske bedre) på en anden side, ja så synes jeg bunden er nået, specielt når vedkommende postulere, at på grund af sine informationer fra anden website, har han revideret sin opfattelse. HURRA.....

Glade Manse har jo nok fået nogle slemme tanker i hovedet her til morgen, men de er nu pist væk, for solen med sin helt specielle røde farve, rejser sig nu, så dagen i dag må da være en dejlig dag.

Med det håb, at denne dag bliver en positiv dag med harmoni og glæde folk imellem, forbliver jeg

Glade positive Manse



Jeg er slet ikke klar over hvad der sker, majestaetsfornaermelse, det kunne jeg da aldrig finde paa, stikke folk.....hmmm aner ikke hvor det skulle komme fra.........Lalleglad.......nej, jeg er saamaend bare lykkelig for mit liv her i Thailand sammen med Ning.....

God dag til alle..........:MU
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Mandens faldskærm foldede sig ikke ordentligt ud Nyheder på dansk 1 29-01-2024 10:40
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Der er ikke noget galt med thaikoner Hele Thailand 11 29-10-2023 03:09
Jeg ved sgu snart ikke. Alt det andet 8 13-10-2023 20:58
Den er måske ikke politiske korrekt but who gives a shit Udenfor Thailand 4 04-08-2022 18:07

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.45 sekunder | 99,565,992 Unikke besøg | jQ Blog