Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hjælp til Visum
Rs
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-06-2013 21:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 26
Tilmeldt: 05.05.13
 Status: Offline

Nogle der kan hjælpe?`

Forstår ikke det her når jeg skal udfylde mit visum, PÅ udfyldning skema står der jeg skal skrive Fly navn på. Men hvad skal jeg skrive der? kan jo ikke bestille fly før mit visum er i orden..

Ned i bunden står der også jeg skal sætte Visum No på men det her er jo en andsøgning til visum..?


Man kan forny sit visum 3 gange ved at tage ud af landet og ind igen, men i andsøgning står der hvor langtid jeg skal være der? skal jeg skrive 60 dag fordi det er det turist visum går til, eller skal jeg skrive 90 dag fordi jeg har tænk mig at søge om 30 dag efter de 60 dag er færdig..

Mening er at vi skal være der et halv år så når de 90 dag er gåde søger vi om et nyt men det skal jeg vel ikke skriv at vi først rejser u af landet efter 180 dag?

Håber der er nogle der kan hjælpe :)

s3.postimg.org/ufotwqmcz/image.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2013 03:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

1.
Ned i bunden står der også jeg skal sætte Visum No på men det her er jo en andsøgning til visum..?

det er ikke dig der skal sætte visum nr på men konsulatet


2.
Mening er at vi skal være der et halv år så

så skriver du 180 dage i ansøgningen

3.
kan jo ikke bestille fly før mit visum er i orden..

jo det kan du, visaet får du, det er 100 prosendt

4. søg i Hvide Sande på konsulatet http://www.thai-c...

5. hvornår skal i afsted, det søgte visum skal tages i brug før der er gået 90 dage ellers er det ugyldigt

6. til sidst, søg om et Turist Visum med ret til til 3 indrejser til kongeriget
du kan hente ansøgnings skema her http://thai-consu.../visa3.pdf
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Rs
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2013 16:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 26
Tilmeldt: 05.05.13
 Status: Offline

Tak for det hurtig svar :)

Vi skal afsted ca den 27/6.

Men en ting jeg ikke forstår jeg ringe til thai ambassaden i danmark bare lige for at høre og de sagde til mig som turist kan jeg ikke søge mere end 2 måneder max ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2013 17:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 883
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

Rs skrev:
Tak for det hurtig svar :)

Vi skal afsted ca den 27/6.

Men en ting jeg ikke forstår jeg ringe til thai ambassaden i danmark bare lige for at høre og de sagde til mig som turist kan jeg ikke søge mere end 2 måneder max ?


hej du skal ikke søge hos thai ambassaden i danmark du skal søge i Hvide Sande på konsulatet http://www.thai-c...

som har telefon nr. 9731 1541 (Kontortid: hverdage 10.00-12.00) snak med dem og sig i gerne vil være 180 dage i thailand og spørg om i kan få turist visum med 3 indrejser

Turist Visum:
Dette visum giver ret til ophold i Thailand i maksimalt 60 dage. Visum er kun gyldig for turistrejse, det er ikke tilladt at arbejde under opholdet. Det er muligt at ansøge om visum med ret til flere (maksimalt 3) indrejser til kongeriget. Opholdstid efter hver indrejse er maksimalt 60 dage. http://www.thai-c.../visum.asp



svaret er ja har selv fået det flere gange
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2013 19:18

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

Ja,
søg endelig i Hvide Sande...
Dem i Hellerup har jeg mega dårlige erfaringer med...de er totalt droppet for altid....jeg har oplevet de er MEGET langsomme, og de holder slet ikke deres aftaler med folk, heller ikke selvom de ved man rejser langt og bruger mange timer dertil, så overholder de IKKE deres aftaler, kort sagt, de er ikke seriøse i Hellerup, det er de derimod i Hvide Sande kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Rs
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-06-2013 21:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 26
Tilmeldt: 05.05.13
 Status: Offline

Tak tak Grin

Ringer til dem mandag morgen :)!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
clark kent
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2013 10:02

Bruger

Antal indlæg: 2
Tilmeldt: 28.04.11
 Status: Offline

soi7 skrev:
Ja,
søg endelig i Hvide Sande...
Dem i Hellerup har jeg mega dårlige erfaringer med...de er totalt droppet for altid....jeg har oplevet de er MEGET langsomme, og de holder slet ikke deres aftaler med folk, heller ikke selvom de ved man rejser langt og bruger mange timer dertil, så overholder de IKKE deres aftaler, kort sagt, de er ikke seriøse i Hellerup, det er de derimod i Hvide Sande kat
Helt klart soi7. Jeg/vi bor få km. fra Thai-Ambassaden i Hellerup... Og det er flere år siden vi har været der og blevet 'jordet, dumt og uforskammet ubehageligt behandlet. Det er datid, og siden da har vi også henvendt os i Hvide Sande i breve. Ingen problemer der.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Vejledning til at søge visum til Danmark Visa til Danmark 4 17-06-2022 12:47
Hjælp! - til papir arbejdet ved visa ansøgning. Hele Thailand 6 09-11-2021 12:51
Visum til Thailand skal søges online Visa til Thailand 13 01-10-2021 23:14
Hjælp til Thaier bosiddende i Danmark vedr. skilsmisse Alt det andet 3 11-10-2020 00:57
Dit password er elendigt: Her får du hjælp til at lave et nyt Computer 1 18-10-2019 09:08

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.32 sekunder | 97,891,230 Unikke besøg | jQ Blog