Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Snart åbnet Colosseum i Pattaya
thaikurt
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-06-2013 08:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 357
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

i788.photobucket.com/albums/yy169/thaikurt/300513_02_zpsde612112.jpg

Medlemmer af Pattaya medier blev inviteret til at se en af Pattayas nyeste turistattraktioner, som snart skal åbnes Colosseum ligger på Thepprasit Road.

Denne massive underholdning center, som kan prale af at være den største i Sydøstasien, er identisk med den oprindelige Colosseum i Rom, kun her i det civiliserede Pattaya vil der være nogen kastet til løverne i arenaen.

I stedet er farverige spektakulære kabaret handlinger og spændende internationale koncerter planlagt at imponere publikum, når spillestedet åbner tidligt i juni.

Konstruktionen er i øjeblikket lidt over 80% færdig, og alle enige om, at når den er åben Colosseum vil blive en stor turistattraktion at tilføje til den imponerende liste over 'skal besøge' steder i Pattaya.





nu er der endnu en grund til at besøger Pattaya
men jeg tvivlere på at de åbner i juni.?

Livet er for kort til at ta`sig af hvad andre siger og tænker om dig,
Så lev livet ... og gi´ dem noget at snakke om...

Danske Citater
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-06-2013 17:38

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

@Kurt,

nu er der endnu en grund til at besøger Pattaya
men jeg tvivlere på at de åbner i juni.?


Projektet bliver da enormt spændende at se når det står færdigt, om de når det til tidsplanen ????
Jeg husker da de startede på at bygge Festival center på Beach Road, de arbejdede nat og dag- de myreflittige håndværkere, det gik dælme stærkt der Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thaikurt
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-06-2013 18:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 357
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

Det er også på tide at en stor by som Pattaya få et sted hvor der kan holdes koncerter med de stor internationale navne fra udlandet og indlandet i sted for at det skal forgår i Bangkok.


At det er med til at sætte Pattaya på verden kortet over byer hvor det er mulig at holde store koncerter fra rock til klassiske musik osv.
Livet er for kort til at ta`sig af hvad andre siger og tænker om dig,
Så lev livet ... og gi´ dem noget at snakke om...

Danske Citater
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thaikurt
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-06-2013 18:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 357
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

Her er hvad det så skal bruge til når det lukke op og nogen flere foto.

i788.photobucket.com/albums/yy169/thaikurt/colosseum600_zps20275325.jpg

Vi kørte forbi og var så heldig, at ejerne var til stede, hvor vi fik en lille samtale.

Dette vil være en ny underholdning center med fokus på transvestit shows og spændende internationale koncerter, som vil være den største i Sydøstasien og konkurrerer med den anden transvestit show i Pattaya.

Ejerne, adm. direktør Pradith Khonjaem, Vice President og direktør Mantri Sachder Abhinan Kwanyueng siger, at de er nødt til åbning i slutningen af juni og Grand Opening i juli, hvor det er 90% færdig.

Der bør være plads til næsten 1.000 gæster, og de har haft over 100 dansere i uddannelse websted i december 2012, da de lover en farverig og spektakulært show, som vi aldrig har set i Pattaya tidligere.

De har også en anden fordel, vil der være plads til 100 flere biler i en kæmpe parkeringsplads på bagsiden af bygningen, og da de påpeger der vil være nogen trafikale problemer i og køre ud.

Når Colosseum åben vil blive en stor turistattraktion at tilføje til den imponerende liste over "skal besøge" steder i Pattaya.


i788.photobucket.com/albums/yy169/thaikurt/colosseum_sal600_zpsc441b81a.jpg
Fra den første arkitektoniske billede af stor offentlig Sal, så det er muligt at der er små ændringer

Det skuffer mig at man vil bruge det til endnu et transvestit shows når Pattaya i forvej har to det er ikke fordi jeg har noget imod transvestit shows kommer der så mange til Pattaya at det kan fylde endnu en hele sal.

Men de priser de tager for at se de to andre transvestit show så vidt jeg ved ligge de fra 700 bath op efter er der så overhoved plade til en mere ?
Livet er for kort til at ta`sig af hvad andre siger og tænker om dig,
Så lev livet ... og gi´ dem noget at snakke om...

Danske Citater
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-06-2013 02:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Thaikurt skrev

Det skuffer mig at man vil bruge det til endnu et transvestit shows når Pattaya i forvej har to det er ikke fordi jeg har noget imod transvestit shows kommer der så mange til Pattaya at det kan fylde endnu en hele sal.

Men de priser de tager for at se de to andre transvestit show så vidt jeg ved ligge de fra 700 bath op efter er der så overhoved plade til en mere ?


bare rolig de kan sangtes fylde stedet op hvis de afholder et transvestit show prisen 700 baht afskrækker ikke turisterne
Konerne, pigerne, veninderne er helt vilde med den slags ting

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thaikurt
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-07-2013 19:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 357
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

Så åbent Colosseum på Thepprasit Road.
i788.photobucket.com/albums/yy169/thaikurt/f2-colosseum-1_zpsaab49b01.jpg

Billetpriserne køre 400-600 baht, men udlændinge vil blive opkrævet en højere pris

Her er hvad man kan forventet når man skal se en forestilling på Colosseum
i788.photobucket.com/albums/yy169/thaikurt/f2-colosseum-8_zps264e6920.jpg
i788.photobucket.com/albums/yy169/thaikurt/f2-colosseum-9_zpsefe9985f.jpg


Livet er for kort til at ta`sig af hvad andre siger og tænker om dig,
Så lev livet ... og gi´ dem noget at snakke om...

Danske Citater
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailand Buddha Hill Pattaya er en skjult perle videoer Fra Pattaya 4 26-04-2024 07:28
Pattaya's Darkside. What's it like? Fri debat: Pattaya 1 11-04-2024 13:29
Pattaya’s Holi Festival 2024 a Major Success Nyheder fra Pattaya 3 29-03-2024 11:29
Snart kan homoseksuelle blive gift i Thailand Nyheder på dansk 1 29-03-2024 11:01
Happy Holi Festival of Colours 2024 Returns on March 23rd to Pattaya Nyheder fra Pattaya 1 10-03-2024 05:33

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 99,601,717 Unikke besøg | jQ Blog