Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hvor er livet dog bare kedeligt................
Larsensplads
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2013 10:40

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 16.12.12
 Status: Offline

Jeg er da godt klar over, at selvom jeg underviser i det engelske sprog, og selvom jeg også kommer til Pattaya og frekventere de lokale, så har livet også en dagligdag...

Altså herude i det virkelige livæ

Jeg blev virkelig oplivet af forskellige frekventer, som har deres på det tørre, så jeg besluttede, at jeg ville have en rigtig slapper eftermiddag, med at lave hjemmelavede grillpølser, så jeg tog lige en tur forbi Makro for at købe 4 nakkekamme, som jo altid er min substans ud i dette pølseri.

Bedstemors den gamle kødhakker blev endnu engang sat på en prøve med hakning af de forbandede løg og kammene, men alt gik egentligt godt...

Jeg lavede så 3 skåle med min største nyder karry... Den næste med chilly, og den sidste med masser af hvidløg... og pølsehornet som kan købes i Pattaya blev monteret.

Det blev til 25 dejlige, vil jeg altså selv sige... til 25 af hver af slagsen, så min favor karry blev foretrukket til mit lille måltid, med kartofler vendt i rasp på panden med 50 gram smør, for derefter at simre med mine nylige hjemmelavede karry grillllpølser...

Er det ikke livet eller er dette så dejlige liv måske noget helt andet med alt hvad dette kan medføre...

Sank endnu engang tillykke med dine mange år... sarcasm
Cafeer er for folk, som gerne vil være alene, men behøver selskab for at være det..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2013 10:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Grin Jo mange tak for hilsen, den står på Lammegryde i dag music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2013 10:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Hvorfor syntes du livet er kedeligt ????

Her er livet bare dejligt, jeg serverer dejligt lam til aften, med alt hvad der høre til , et lille minus er der dog , jeg har kun juleservietter med nissemænd. så det må vi jo se om vi kan overse.

Nu er vi ikke til pølser , men er kam ikke for tørt til pølser ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2013 11:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Hej Larsensplads ....... er livet bare kedeligt....... spil lidt bold.......... det bringer rejser og glæde ind i livet............





Udgivet den 25/03/2013
Fat, fifty and an internet football star: Unemployed fisherman who practises his amazing ball skills in a car park becomes online hit

An overweight man with a knack for keeping a football in the air has become the latest internet sensation after footage showing him playing keepy-uppy were posted online.

The 46-second clip, apparently taken on a mobile phone, shows the man uses his head, knees and shoulders to keep the football up in the air as he practises on a rain-soaked patch of tarmac near the docks in Milford Haven, Pembrokeshire.

And today the man, who was identified as Andrew Cassidy, 50, said he had been invited to Dubai to take part in the World Freestyle Football Championships after the footage was spotted online.

Mr Cassidy has been a well-known figure in the Welsh town for more than a decade, but when new footage showing him keeping the ball up for nearly a minute was posted on the Spotted: Milford Haven Facebook page at the weekend, his reputation went global as football fans the world over marvelled at his skills.


The clip shows him giving an impressive display likened by one website to that of footballing legend Diego Maradona, rolling the ball around his neck and shoulders without touching it.


The footage, which is set to Rihanna singing We Found Love, was filmed near the docks in Milford Haven by some passers-by who spotted him from their car.

Initially people assumed it was a hoax or a clever marketing stunt, but this afternoon Mr Cassidy spoke out about his hidden talent.

He said: 'It's crazy to think that so many people have seen my skills - this is just what I do. Sometimes kids will have a kick around with me but they always leave after I've shown them up.'

He said he started kicking the ball around after he lost his job as a fisherman in 2002, and now spends two hours a day practising in the car park.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2013 17:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg sad og blev helt sulten da jeg læste om dine hjemmelavede pølser Larsensplads, meget arbejde men bare resultatet er derefterThumb

Hvis man keder sig over livet så skal man bare tænke på alternativet, som en klog mand vidst engang sagdeGrin

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Larsensplads
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-03-2013 08:29

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 16.12.12
 Status: Offline

Hej Lillemanden

Hvor har du dog ret i, at en pølse som jeg har beskrevet ville blive tør dyt, så jeg glemte at oplyse, at spæk..en også bliver hakket og blandet i, men ikke for meget, for de 115 kg. skal jo ikke blive udvidet mere end nødvendigt. Vil da godt lige sige, at dette indlæg egentligt vare skrevet med et glimt på hver finger, så jeg keder mig absolut ikke i dagligdagen....

Havde taget fejl med hensyn til datoen for denne påske, så jeg siger nu...

GOD PÅSKE til jer alle....Love
Cafeer er for folk, som gerne vil være alene, men behøver selskab for at være det..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Canadisk mand forlader munke livet efter sexanklager Nord Thailand 1 22-10-2022 15:22
Muay Thai når som helst, hvor som helst Skik og brug 1 24-02-2022 13:43
Hvor svært kan det være ...... Alt det andet 2 01-02-2022 10:02
Corona Maske - Hvor/Hvornår Skik og brug 10 03-12-2021 06:13

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.22 sekunder | 99,135,864 Unikke besøg | jQ Blog