Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Mit nye liv i Thailand (2001-2012), af Hans Sønder
lillemanden
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-03-2013 01:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Ja det er jo fordi jeg ikke kan se andet end når man hjemme skal kontroleres på pensionen så skal man da også selv om man er flyttet til udlandet.

Varmehjælp, boligtilskud , fjernsynslicens er det da i orden man ikke kan få når man er flyttet.

Det kan vi såmænd heller ikke få, fordi vi har en pension.
Det må være rigtigt , at det tilkommer dem der har brug for det . IK´

Jeg må indrømme jeg syntes det er grinagtigt. Men jeg har også kun de ædru øjne at se det med. Det kan da godt være I alle syntes I er forfordelt , men vi får også kun grundbeløbet, Det fik mærsk også.

Ps. når du kender mit fornavn så giv dig til kende over for mig , evt, PB

Lillemanden
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Larsensplads
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-03-2013 09:20

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 16.12.12
 Status: Offline

Det lyder da næsten som Hanses udlægning af diverse personer Inger... Så klem bare på, så vi måske kan få nogle saftige historier omhandlende dem som svindler som pensionister. Sønder har jo startet med udlægninger i sin bog på forskellige sites, så det kunne da blive yderst interessant med jer eksperters viden ud i dette.... Glæder mig alleredesurrender
Cafeer er for folk, som gerne vil være alene, men behøver selskab for at være det..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-03-2013 09:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Det er lidt svært , at finde ud af hvad du mener " manse" du vrøvler temmelig meget.

Saftige historier ??? hvad mener du ?? pensionister der snyder ???

gør du det ?? eller var det bare nogen du kendte ??

Her er hvad du skrev på en anden tråd :


Længe leve millimeter demokrati... Jeg kender personer som har lavet leveattester for 10 år, så konen vil kunne fremsende hvert år til gyldig tid...

Jeg kendte også een nu afdød person, som konen nu uden problemer får pensionen indbetalt på deres fælles konto hver måned.

Lillemanden.. det er ikke så svært, hvis man vil tage en takling med systemet...
--------------------------------------------------------------------------------
Cafeer er for folk, som gerne vil være alene, men behøver selskab for at være det..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thaikurt
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-03-2013 11:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 357
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

Har nu fået tid til at læse den det er en langt og til tide kedelig og at man så navngiver person og så svine dem til uden at de har mulighed for at forsvare sig er jeg meget imod

Jeg kende nogen af de person der bliver omtalt i bogen og kan ikke genkende forfatter beskrives af person.

For mit vedkommen er det en bog jeg har læst og så hvad det det.

Nogen steder overdriver forfatter efter min menig især når han skriver om danskerne
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-03-2013 14:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

Larsensplads skrev:
Det lyder da næsten som Hanses udlægning af diverse personer Inger... Så klem bare på, så vi måske kan få nogle saftige historier omhandlende dem som svindler som pensionister. Sønder har jo startet med udlægninger i sin bog på forskellige sites, så det kunne da blive yderst interessant med jer eksperters viden ud i dette.... Glæder mig alleredesurrender


Lillemanden skrev/svarede

Det er lidt svært , at finde ud af hvad du mener " manse" du vrøvler temmelig meget.

Saftige historier ??? hvad mener du ?? pensionister der snyder ???

gør du det ?? eller var det bare nogen du kendte ??

Her er hvad du skrev på en anden tråd :


Længe leve millimeter demokrati... Jeg kender personer som har lavet leveattester for 10 år, så konen vil kunne fremsende hvert år til gyldig tid...

Jeg kendte også een nu afdød person, som konen nu uden problemer får pensionen indbetalt på deres fælles konto hver måned.

Lillemanden.. det er ikke så svært, hvis man vil tage en takling med systemet...
--------------------------------------------------------------------------------
Cafeer er for folk, som gerne vil være alene, men behøver selskab for at være det..


intet nyt under solen. Ham " manse" han vrøvler temmelig meget, hele tiden
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ATM
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-08-2015 08:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

her kan du downloade og læse!

»En Roskildedrengs Erindringer (1939-2000).pdf


»Mit nye liv i Thailand (2001-2012).pdf
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailand Buddha Hill Pattaya er en skjult perle videoer Fra Pattaya 4 26-04-2024 07:28
Før du rejser på ferie til Thailand se med her Hele Thailand 3 25-04-2024 17:39
Smag på Thailand Hele Thailand 98 24-04-2024 18:02
7 Populære områder at bo i Thailand som dansker Amazing Pattaya 1 22-04-2024 07:47
Thailand vil stramme sin cannabis-lovgivning Hele Thailand 6 21-04-2024 12:00

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 99,560,212 Unikke besøg | jQ Blog