Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Så fik han forhåbentlig lært "lektien"!!
AL 48
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2013 03:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

En af vores rigtig gode thailandske venner,Chang,-overlærer ved skolesystemet her i området, kørte mandag aften galt med MCén.
Han er 47år og kører selvfølgelig aldrig med hjelm,-men gerne med en lille "blæser" på.-Han har også stor flot bil, men den bruges kun til længere ture.(Manden er ungkarl og har rent ud sagt "røven fuld af penge", stort hus og store landområder).
Mandag aften skulle han ud til en mark, hvor han har ænder og gæs gående, for at fodre dem.
Hjemover igen (det var blevet mørkt) blev han så efter sigende blændet af en lastbil med sukkerrørShock
Resultat:- Ham og lastbilen kom op at "slås" om vejendans
Der var jo så kun én sikker taber:-Nemlig ham. Han fik hovedet godt "kvadret",-skåret op af stænglerne fra sukkerrør,-venstre øre næsten helt revet af, samt et dybt snitsår på halsen tæt på pulsårenStres
Han brækkede dog intet (er sikkert rullet afslappet rundt i "halvbrandert"skaal.

Nu ligner han et omvandrende mumie,-syet sammen og dækket af forbindinger i hele hovedet.

-Mon ikke han nu har lært lektien: ALTID EN GOD HJELM,- og 0 spiritus.

Denne gang overlevede han,-men næste--Ikke SE
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2013 08:26

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

en god ven..hmmm du er bare ked af han ikke blev totalt skadet?? ...al....virker jo som du ikke er glad for ham jo på kant af det at være skadefryd ...altså jo glad for at din ven kom til skade jo trist holdning at ha ...prøv at vende den om og du kom til skade tror du så at vil gå og sie...nåå ham farang fik hvad han fortjente han var selv ude om det ....tror det ikke...misundlighed er en grim ting ....tænk over det ,,,har sgu ondt af din at hn har dig som ven ....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2013 08:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

Nanoq4u2 skrev:
en god ven..hmmm du er bare ked af han ikke blev totalt skadet?? ...al....virker jo som du ikke er glad for ham jo på kant af det at være skadefryd ...altså jo glad for at din ven kom til skade jo trist holdning at ha ...prøv at vende den om og du kom til skade tror du så at vil gå og sie...nåå ham farang fik hvad han fortjente han var selv ude om det ....tror det ikke...misundlighed er en grim ting ....tænk over det ,,,har sgu ondt af din at hn har dig som ven ....


rigtige venner siger altid sandheden til om vennerne, også når de har dummet sig, godt gået AL48 Thumb gid der var flere af dig slags, der tør sige fra og til over for vennerne når og hvis de dummer sig ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2013 08:47

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

pirat synes nu han til sviner hans ven ....men hvad jo en thai ha`det været en farang ...havde der nok været stilhed om det men du synes jo al er en helt ham al . .....rigtig venner bagtaler ikke hianden .uanset hvad man gøre af dumhed ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2013 09:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3450
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

@ Nanoq4u2 en enkel kommental fra min side der kommer ikke flere

køb dig et par positive læse briller

læs AL,s morsomme indlæg igen og du vil forstå at han ikke er ond eller en dårlig ven
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FedeFinn
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2013 09:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 10.10.11
 Status: Offline

Jeg har nu svært ved at se det positive i det indlæg.
Derimod læser jeg et modbydelig skadesfro indlæg.

Hvis AL48 er en ven af skolelæreren, så vil jeg mene, at skolelæreren ikke behøver nogen fjender. For hvad skal han med fjender, med sådan en ven.

Og nej jeg gider ikke putte smiliys på for at dække over et eller andet.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2013 10:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

UNDSKYLD til Nanoq4u2 og FF.-Naturligvis har i ret i jeres betragtninger.

Håber at jeres egne "gode venner" vil lade jer køre, selvom i er skidefulde.-Og bagefter vil tie stille (skamfulde over at de ikke tog nøglerne fra jer).-Men dem kan de jo altid lægge på gravstenen.Sad

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
anti
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2013 11:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 178
Tilmeldt: 09.09.10
 Status: Offline

FedeFinn skrev:
Jeg har nu svært ved at se det positive i det indlæg.
Derimod læser jeg et modbydelig skadesfro indlæg.

Hvis AL48 er en ven af skolelæreren, så vil jeg mene, at skolelæreren ikke behøver nogen fjender. For hvad skal han med fjender, med sådan en ven.

Og nej jeg gider ikke putte smiliys på for at dække over et eller andet.


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FedeFinn
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2013 12:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 10.10.11
 Status: Offline

AL 48 skrev:
UNDSKYLD til Nanoq4u2 og FF.-Naturligvis har i ret i jeres betragtninger.

Håber at jeres egne "gode venner" vil lade jer køre, selvom i er skidefulde.-Og bagefter vil tie stille (skamfulde over at de ikke tog nøglerne fra jer).-Men dem kan de jo altid lægge på gravstenen.Sad



Du behøver nu ikke undskylde overfor mig.
Jeg reagerede blot på vedkommende som mente, at dit indlæg var morsomt.

ps... jeg ville nok sige det til vennen, istedet for at skrive om det på denne side!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2013 13:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

Nanoq4u2 skrev:
pirat synes nu han til sviner hans ven ....men hvad jo en thai ha`det været en farang ...havde der nok været stilhed om det men du synes jo al er en helt ham al . .....rigtig venner bagtaler ikke hianden .uanset hvad man gøre af dumhed ...


Sikke da en gang pis at lukke ud, det har da ikke en skid at gøre med om det er thai eller farang, og hvis man ikke kan grine af og med sine venner hvad fanden skal man så bruge dem til. Selvfølgelig kan man grine af det bagefter når det er gået godt og mon ikke selv Chang gør det i dag lykkelig over at have livet i behold. Du kalder dig Nanoq et Grøndlandsk ord og bor i Thailand så burde du også snart have lært at både Grønlænder og Thaier har en helt anden indstilling til døden end vi andre har, de er nemmelig overbevist om der kommer et bedre liv efter denne.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kalle
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2013 15:12

Bruger

Antal indlæg: 48
Tilmeldt: 03.02.12
 Status: Offline

Nu er der jo heller ingen der siger han var hverken halv eller helfuld AL skriver sikkert i en halvkæger men der er åbenbart ikke noget der er sikkert.

Men det med døden både i thailand og Grønland syntes jeg de tager ganske let på her i Grønland ja der bliver vrælet og grædt personen i jorden ja så er de tit både ude af sind og syn.

Og Thailand jamen der kommer det gode og bedre liv mener mange af dem såh.

Men mon ikke AL måske skriver dette af lettelse over at der ikke skete mere end der gjorde det tror jeg så nok derfor det er skrevet med lidt humor.

Vores egen knægt havde selv et uheld på motorcyklen derude for et par år siden der blev ringet efter os fra hospitalet og os afsted han begyndte så at pive lidt da vi kom og han skulle blive der 3-4 dage på grund af store hudafskrabninger og observation for hjernerystels ( ja hvem skulle have troet det sidste ) men vi var lettede og som jeg kunne sige til sygeplersken behold ham bare i 14 dage så ved vi hvor han er hele tiden ( sådan havde jeg ikke reageret hvis det havde været værre ).

Så AL syntes det er fint der bliver skrevet på den måde som du gør
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Nanoq4u2
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2013 15:12

Bruger

Antal indlæg: 136
Tilmeldt: 12.09.12
 Status: Offline

pleasantvile what ever....jow jeg har lært det du mangler at lærer at man ikke hænger ikke sine venner ud på en site ....lad os komme videremen hvad du synes det er helt ok ...

al...det er ok lads os komme videre ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-02-2013 02:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Alt forladt, og ingen sure miner herfra. Vi har jo alle vores forskellige opfattelser, og kun fint at vi kan diskutere dem på en ordentlig mådeThumbsurrender
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-02-2013 02:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Thumb Den lille gut med skoene skal nok klare sig i denne verden ? han har vilje og stædighed Thumb Og dem jeg møder med store forbindinger og brækkede knogler her i byen skrubsår o s v. bliver de sandelig hånet højlydt når man høre grunden sarcasm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Siamese Stone Unveils Exclusive "Island Collection" in Phuket Fri debat: Pattaya 1 24-01-2024 12:35
Havets Vagabond - Finn "Sømand" Hansen Film, bøger etc 1 03-06-2023 19:39
Jens "The Beast" Film, bøger etc 3 03-02-2023 16:28
Thai Lesson: 5 Slang Words for "Sexy" Thaisproget i skrift og tale 1 22-10-2022 16:44
"Fun to Travel in Thailand" Hele Thailand 6 24-09-2022 18:20

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.17 sekunder | 100,189,677 Unikke besøg | jQ Blog