Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagen derpå
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 09:44

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hvor er det dog dejligt, at alle her på denne side får lov til at komme til orde, også uden de skal trues med noget så barnligt som røde prikker, uddelt af tilfældige mennesker. Jeg er stolt over webmasters sidste indlæg, som helt klart tilkendegiver en vilje til fortsat, at lade ordet være frit.

Hvor jeg så står af og tænder engang imellem er, når en form for misundelse skal fremprovokeres, af anden webside ejer og medlemmer af hans danske forening. (her mener jeg ikke den så populære forening i Danmark, som hader alle fremmede) Det mener jeg bare er lavmålet, for jeg mener ikke der er nogen grund til dette. Der skal være plads til alle.

Noget der også kan tænde en er, dette ligegyldige og barnlige indlæg af gual. For mig ser det næsten ud som bestilt arbejde. Du skulle skamme dig med dine udtalelser, for som jeg ser det, er det næsten som om, du kender mig, og det mener jeg ikke er tilfældet. Det er da i orden, at du ikke sympatisere med mine indlæg, men at komme med personlige ytringer som følger:

hold da op manse du blir da mere og mere skinger at høre på

et godt råd til dig ville nok være at du gearede lidt ned du mister den sidste rest af troværdighed ved den opførsel du udviser i denne her tråd og det er jo ikke så heldigt for en som har sin egen klumme på siden .. det kan webmasteren da heller ikke synes..

man kan jo næsten se dig sidde og hoppe og danse i stolen mens du sidder og skriver og svarer på dine egne indlæg

men underholdende er det da det minder mig om halløj på badehotellet når han til sidst er ved at gå helt op i limnimgen .. hmm står du mon ude på gårdspladsen og pisker bilen nu


Siger jo nok mere om dig end om personen Manse.

Og min gode ven SUK. Jeg kan kun være enig med dig, at DTW jo nok er den side, som både du og jeg har haft stor glæde af i fortiden, men det skyldes vel nok, at det var den vi startede på, men sådan skulle det så ikke være. Jeg håber da personligt, at du bliver på denne side også fremover.

Måske er den for tam engang imellem, men det kan der jo laves om på, men uanset hvad, så får folk for det meste objektive svar på deres spørgsmål uden at blive lagt for had, og det sætter jeg stor pris på.

Det er jo nu engang sådant kære SUK, når du og jeg har fået et par singha eller andet for meget, ja så skriver vi jo noget forbandet sludder, men det mener jeg også der skal være plads til uden at folk skal påduttes røde prikker.

Nu er det nu engang sådan, at ham Manse aldrig bærer nag til folk for deres synspunkter. Ikke engang Kim eller hans tro væbner John, for jeg vil tro, at Kim med hans indlæg her på side bare ville sige hej til alle os gamle venner.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 10:58

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

manse skrev:



Noget der også kan tænde en er, dette ligegyldige og barnlige indlæg af gual. For mig ser det næsten ud som bestilt arbejde. Du skulle skamme dig med dine udtalelser, for som jeg ser det, er det næsten som om, du kender mig, og det mener jeg ikke er tilfældet. Det er da i orden, at du ikke sympatisere med mine indlæg, men at komme med personlige ytringer som følger:

hold da op manse du blir da mere og mere skinger at høre på

et godt råd til dig ville nok være at du gearede lidt ned du mister den sidste rest af troværdighed ved den opførsel du udviser i denne her tråd og det er jo ikke så heldigt for en som har sin egen klumme på siden .. det kan webmasteren da heller ikke synes..

man kan jo næsten se dig sidde og hoppe og danse i stolen mens du sidder og skriver og svarer på dine egne indlæg

men underholdende er det da det minder mig om halløj på badehotellet når han til sidst er ved at gå helt op i limnimgen .. hmm står du mon ude på gårdspladsen og pisker bilen nu


Siger jo nok mere om dig end om personen Manse.

Det er jo nu engang sådant kære SUK, når du og jeg har fået et par singha eller andet for meget, ja så skriver vi jo noget forbandet sludder, men det mener jeg også der skal være plads til uden at folk skal påduttes røde prikker.



manse til at starte med du kan jo godt lide at rette folk hvis de laver fejl i deres indlæg så du skal lige huske næste gang at putte et R efter sympatisere når det bruges i den sammenhæng .. men nok om det jeg går ikke så højt op i det jeg har selv masser af fejl

ja ja manse jeg smed lidt humor med i indlægget jeg regnede ikke med at du rent faktisk stod og piskede bilen på gårdspladsen men du må give mig ret i at du var temmelig opkørt i går men jeg kan se du har sneget en undskyldning for hvorfor med i din klumme du havde åbenbart fået for mange singha og som du selv siger så skriver du noget forbandet sludder ... og det er jo fint hvis det er din undskyldning
jeg kender dig kun gennem dine indlæg og det er rigeligt for mig .. jeg er stødt på dit mantra med at skamme sig så mange gange altid skamme mig her og skamme mig der alle skal skamme sig for manse

god bedring med tømmermændene Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 11:09

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

haha bliv endelig ved. Det ender sgu da med at jeg kommer til at holde af dig haha. Jeg havde ikke fået for meget i går, hvis du tænker på spiritus.

Jeg forstår bare ikke du gider læse mine indlæg, hvis du har så meget mod ham Manse drengen, men jeg kan forstå du er nysgerrig haha. for dette skal du have respekt.Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 13:00



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Som du dog kan skrive manse det er en ren fornøjelse at læse meget af det også selvom du nogle gange er mauw. Men ikke dermed sagt at jeg giver dig ret i alt hvad du skriver, men hold da op man kan sgu ikke lade være og smile over meget af det.

Men en ting jeg vil give dig ret i det er det du har skrevet om hvad webmasteren har skrevet, så det vil jeg hermed rose meget her, da man ikke kan svare på indlægget.

Hav nu en forsat god dag allesammen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 13:38

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

jsh71 skrev:


Men en ting jeg vil give dig ret i det er det du har skrevet om hvad webmasteren har skrevet, så det vil jeg hermed rose meget her, da man ikke kan svare på indlægget.



ja det er lige det jeg mener i er virkelig dygtige til at rose hinanden herinde

webmasteren skriver i et indlæg der ikke kan svares på at en anden webmaster kommer herind for at l"ave rav i den" når han i virkeligheden bare kommer herind for at forsvare sig mod diverse beskyldninger
det er efter min mening langt under lavmålet at en webmaster at skrive sådan og håbløst uprofessinelt hvis du spørger mig

normalt interreserer dine indlæg mig heller ikke særligt meget de handler jo stort set alle sammen om at nogen skal skamme sig eller at du græmmes men som skrevet et par gange før så trænger denne her side alvorligt til en med en anden mening her er alt for meget ukritisk rygklapperi
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 13:49



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hejsa gual

Hvis du nu var så meget mand eller kvinde så kom dog frem med hvem du er, ellers kan man man sgu da ikke tage dig seriøst.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 14:15

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

det er meget lidt interresant hvem jeg er det vil du også se når jeg skriver det jeg er bare et menigt medlem inde på dtw som tilmed skriver meget få indlæg derinde så du kender sikkert ikke en gang min profil derinde

jeg går under navnet risbaronen på dtw
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 14:42



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

gual skrev:
ja det er lige det jeg mener i er virkelig dygtige til at rose hinanden herinde

men som skrevet et par gange før så trænger denne her side alvorligt til en med en anden mening her er alt for meget ukritisk rygklapperi


Det ville da glæde undertegnede hvis du som repræsentant for "en anden mening" ville deltage i debatten, og hvis nogen giver dig ret i dine synspunkter - er det så fordi de er geniale, eller er det ukritisk rygklapperi ???





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 15:14

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Jos_38 skrev:
gual skrev:
ja det er lige det jeg mener i er virkelig dygtige til at rose hinanden herinde

men som skrevet et par gange før så trænger denne her side alvorligt til en med en anden mening her er alt for meget ukritisk rygklapperi


Det ville da glæde undertegnede hvis du som repræsentant for "en anden mening" ville deltage i debatten, og hvis nogen giver dig ret i dine synspunkter - er det så fordi de er geniale, eller er det ukritisk rygklapperi ???





.

jeg synes da jeg deltager i debatten

det er f.eks ukritisk rygklapperi når man roser webmasteren for sit indlæg hvor han skriver at den anden webmaster kommer herind kun for at lave rav i den når det tydeligvis ikke var tilfældet ...men det vælger man at se bort fra og bare klappe fordi der bliver skrevet noget grimt om den anden webmaster og det kan man godt lide så er det åbenbart knap så vigtigt om det er sandt elle ej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 15:39



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

gual skrev :
det er f.eks ukritisk rygklapperi når man roser webmasteren for sit indlæg hvor han skriver at den anden webmaster kommer herind kun for at lave rav i den når det tydeligvis ikke var tilfældet ...men det vælger man at se bort fra og bare klappe fordi der bliver skrevet noget grimt om den anden webmaster og det kan man godt lide så er det åbenbart knap så vigtigt om det er sandt elle ej


Jamen hvor ved du fra at det ikke er sandt ? sidder du med armen inde i Kim ? Jeg er da også af den opfattelse at den eneste grund til at Kim opretter profil herinde er for at se om det nu også er rigtigt at denne side ikke smider folk ud, det er en mening jeg har om manden og hans handlemåde - dels her og især på hans egen websted...

Men det er rigtigt at jeg kan ikke vide det, men deler helt klart webmasters holdning til den sag, og jeg synes faktisk at rådet om at tage Kims indlæg med et gran salt i det mindste er ret godt, jeg personligt kan jo da se at han vælger meget meget små dele af sandheden ud, lige nok til at understøtte hans forklaring...

Jeg glædes over at se hvordan han idag tilsyneladende ikke har noget problem med at omdøbe profiler til udelukket fra 0 og så med plads til udviddelse op til 1000 medlemmer, det er da at tænke stort...

Og så er det tættere på lovgivningens krav end hvad han hidtil har kunnet praktiserer, og det kan da kun glæde mit gamle hjerte Thumb til Kim for det... Selv fornuft kan sejre iblandt... Så mangler vi vel bare at han følger den helt til dørs...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kata
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 16:21

Bruger

Antal indlæg: 25
Tilmeldt: 30.04.09
 Status: Offline

gual / risbaronen - kan du svare mig på, hvis nu jeg skulle gi´ dig ret i det du skriver så er jeg en ukritisk rygklapper ?

Du skriver at du er lidt aktiv inde på DTW, så synes jeg da det er mærkeligt at du som nyt medlem herinde starter "din karierre" med at kritisere et forum der knap og nap har fået ben at gå på endnu.
Hvis du synes at forum her er et stort gang rygklapperi - kan du jo pkt. 1, la´ vær med at læse med på de indlæg der ikke behager dig, pkt. 2 gå tilbage til DTW hvor tonen da bestemt ikke til at holde ud.
Jeg synes da personligt, at det er rart at finde et forum hvor der ikke ryger eder og forbandelser ud over boardet....dette forum er som udgangspunkt det perfekte forum der består dels af fastboende der fortæller om hverdagen i Thailand og et oplysende forum med fornuftige spørgsmål og lige så fornuftige svar.
Nu gir´ jeg dig så ikke ret i det du skriver gual/risbaron så jeg er heldigvis ikke en ukritisk rygklapper - eller ?
:MU en glad Kata
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 22:33

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Kata skrev:
gual / risbaronen - kan du svare mig på, hvis nu jeg skulle gi´ dig ret i det du skriver så er jeg en ukritisk rygklapper ?

Du skriver at du er lidt aktiv inde på DTW, så synes jeg da det er mærkeligt at du som nyt medlem herinde starter "din karierre" med at kritisere et forum der knap og nap har fået ben at gå på endnu.
Hvis du synes at forum her er et stort gang rygklapperi - kan du jo pkt. 1, la´ vær med at læse med på de indlæg der ikke behager dig, pkt. 2 gå tilbage til DTW hvor tonen da bestemt ikke til at holde ud.
Jeg synes da personligt, at det er rart at finde et forum hvor der ikke ryger eder og forbandelser ud over boardet....dette forum er som udgangspunkt det perfekte forum der består dels af fastboende der fortæller om hverdagen i Thailand og et oplysende forum med fornuftige spørgsmål og lige så fornuftige svar.
Nu gir´ jeg dig så ikke ret i det du skriver gual/risbaron så jeg er heldigvis ikke en ukritisk rygklapper - eller ?
:MU en glad Kata


ukritisk rygklapperi kan godt være at det er et begreb jeg har opfundet specielt til lejligheden her men det dækker f.eks. over dem som ser nogen skrive noget dårligt om dtw og så roser eller klapper uden at overveje om det egentlig var sandt det der blev skrevet alene af den grund at man er lidt bitter på dtw
at jeg starter min "karriere" med at kritisere et forum der knap og nap har fået ben at gå på er vel ikke mere mærkeligt end at et forum der knap og nap har fået ben at gå på starter sin "karriere" med at kritisere et andet forum
jeg vil give dig ret det er et udemærket fint forum der er blevet stablet på benene her men det er kraftigt domineret af en lille håndfuld personer som umiddelbart virker flinke og fornuftige men lige under overfladen lurer bitterheden og i den korte tid jeg har været herinde har jeg set den tydeligt komme frem
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-06-2009 22:51



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

gual skrev:

jeg vil give dig ret det er et udemærket fint forum der er blevet stablet på benene her men det er kraftigt domineret af en lille håndfuld personer som umiddelbart virker flinke og fornuftige men lige under overfladen lurer bitterheden og i den korte tid jeg har været herinde har jeg set den tydeligt komme frem


Ja. Sådan oplever jeg det også.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-06-2009 09:36

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

men jeg tror der er blevet lyttet lidt til det problematiske ved den tydelige bitterhed i hvert fald har manse skruet gevaldigt ned for galden og en anden har lovet at sidde på sine hænder Thumb

hav en go dag alle sammen :)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-06-2009 16:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

Jeg har de sidste dage prøvet at melde mig til på DTW, uden held.

Først prøvede jeg det samme som KIM havde gjort her på THDK, eller hvad i nu forkorter jer ned til, nemlig at bruge navnet på min hjemmeside som nick
AN
men det gik ikke.

I dag har jeg så prøvet med
knaldpot
det gik heller ikke.

Det virker som om DTW/ Kim har ændret tilmelsesreglerne, sådan at de gratis emal adresser ikke kan bruges mere. Man skal ind og have en rigtig hjemmeside, osv, for at kunne komme med nu.

Er det rigtigt KIM?

Hvordan jeg jeg, Aaby, komme med på DTW igen? Er jeg i det hele taget velkommen?

HVis Kim ikke svarer, er der andre her som kan forklare fænomenet?

DBH
Aaby
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-06-2009 16:34



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hejsa aaby

Kan desværre ikke svare dig, men du kunne da prøve at sende dem en email så kan det være de svare dig.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-06-2009 16:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej aaby

send en mail til kim og spør direkte
er nok det bedste

....

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-06-2009 16:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

yindee skrev:
hej aaby

send en mail til kim og spør direkte
er nok det bedste

....


Jeg kan høre hvad du siger- Yindee. Og det kan jeg jo så passende gøre, e f t e r at jeg har sendt min opdagelse ud i den store verden. :-D
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-06-2009 17:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

aaby skrev:
yindee skrev:
hej aaby

send en mail til kim og spør direkte
er nok det bedste

....


Jeg kan høre hvad du siger- Yindee. Og det kan jeg jo så passende gøre, e f t e r at jeg har sendt min opdagelse ud i den store verden. :-D


hej aaby

fint nok nyheder skal ud i verden Thumb
jeg hvisker nu kun til dig:LOL

...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
chang
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-06-2009 17:44

Bruger

Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 12.06.09
 Status: Offline

Har fået karantæne på den lokale bodega fordi jeg ikke kunne opføre mig ordentligt..... Lånte så kammeratens sygesikringskort for at komme ind .... Men øv øv ....... Prøvede så med solbriller....

Gik til den lille bodega hvor andre med karantæne sidder - for at fortælle hvor dumme de andre er.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Steder som har lukket på dagen den 26 oktober 2017 Hele Thailand 1 16-10-2017 11:12
Dagen I dag **Baren** 2 19-06-2012 09:10
dagen,s joke Nyheder på dansk 5 20-08-2010 12:39
Et stille grin her dagen efter!! Diverse 2 01-01-2010 16:53
J-dagen falder tidligt i år Nyheder på dansk 4 22-10-2009 16:56

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.55 sekunder | 99,491,714 Unikke besøg | jQ Blog