Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
E-billeter Thai airways
Quintess
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-12-2012 04:29

Bruger

Antal indlæg: 2
Tilmeldt: 24.11.12
 Status: Offline

jeg havde en besynderlig oplevelse med Check-in hos ThaiAirways.
E billetter kræver at man dokumenterer sit køb med det kreditkort der er brugt ved købet on-line (WEB).
Nu er kortet stjålet og hvad gør man så.
Check ind Manager og andet personale :
Køb en ny billet og få den gamle refunderet.
Ja-men; kreditkortet er stjålet og jeg har intet andet betalingsmiddel.

Det er hvad man kalder service hor ThaiAirways.

Kom naturligvis ikke med flyet, får sikkert heller ikke det betalte beløb retur, fåes kun ved køb af ny billet KONTANT ....!!!!!!!!!

PAS PÅ forvent ingen hjælp af personalet de er absolut inkompetente, og bare det at tage initiativ til at kontakte hovedkontoret overgår deres formåen.

Så pt sidder jeg fast i Bangkok - hovedkontoret er lukket den 5.12 så der sker foreløbigt intet absolut intet.

En ret frustreret ThaiAirways passager, lufthavnen sidst på formiddagen.Shock

Quintess
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kent
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-12-2012 04:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 424
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Quintess skrev:
jeg havde en besynderlig oplevelse med Check-in hos ThaiAirways.
E billetter kræver at man dokumenterer sit køb med det kreditkort der er brugt ved købet on-line (WEB).
Nu er kortet stjålet og hvad gør man så.
Check ind Manager og andet personale :
Køb en ny billet og få den gamle refunderet.
Ja-men; kreditkortet er stjålet og jeg har intet andet betalingsmiddel.

Det er hvad man kalder service hor ThaiAirways.

Kom naturligvis ikke med flyet, får sikkert heller ikke det betalte beløb retur, fåes kun ved køb af ny billet KONTANT ....!!!!!!!!!

PAS PÅ forvent ingen hjælp af personalet de er absolut inkompetente, og bare det at tage initiativ til at kontakte hovedkontoret overgår deres formåen.

Så pt sidder jeg fast i Bangkok - hovedkontoret er lukket den 5.12 så der sker foreløbigt intet absolut intet.

En ret frustreret ThaiAirways passager, lufthavnen sidst på formiddagen.Shock

Quintess


jeg føler med dig, du skulle have meldt, at dit kreditkort var blevet stjålet til turist politiet , fået rapporten fra dem, den havde hjulpet dig videre, ok det er forsendt nu

nu kan du få din bank eller familie til at overføre penge til en ny billet via Western Union
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-12-2012 09:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Ikke SE Jeg har prøvet noget lignende ( dog ikke mistet kort ) men købte og betalte min bilet til CM med mit visa. Men da jeg sammen med en kammerat skulde på en manne tur skaal og alt jo var betalt og trukket på kort. Så så stak jeg lidt kontanter i lommen og drog til BK nogle dage og så i lufthavnen nu skal vi til CM ?? nix de vil ikke tjekke mig ind før de har set mit visa ?? jamen biletten er jo betalt ved ikke muligt men nej så jeg blev trukket ud af rækken og over til Thai kontor men nix Angry nå men min ven hev sit guld master kort frem så kan vi vel garantere med det ? ? det var lige før hun smed kortet ud. Men de godtog da hans visa kort så af sted kom vi da skaal sarcasm Har også prøvet at rejse med mit kopi pas UHA det godtager Hoteler ikke så det skal man også huske. ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thai Police Search House of Deputy National Police Chief Alt det andet 6 25-04-2024 13:17
Fighting flares at Myanmar-Thai border Nyheder på andre sprog 1 21-04-2024 11:49
THAI AIR ændre flyrute som følge af Iran Israel krisen. Flyselskaber 1 16-04-2024 15:10
Inside a Thai prison... and more stories Discover Thainess 9 28-03-2024 09:47
Thai man survives black bear attack during ant egg hunt Nordøst Thailand 1 13-03-2024 14:14

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 99,552,573 Unikke besøg | jQ Blog