Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
"Fandens hvalp".
AL 48
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-10-2012 18:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Ja,-og det mener jeg!music

Lidt forhistorie:
Moe,-Donna´s mellemste søn (nu snart 28år) har atter slået sig ned her i landsbyen,-bor nu hos sin mormor inde i selve Na Klang.
Han skulle ellers efter endt militærtjeneste starte på uddannelse til dyrlæge nede i Bangkok. Hans militærtjeneste var også der omkring, hvilket var en stor fordel da han så ved fridage -orlov etc. kunne bo og leve hos sin storebror, som bor og arbejder dernede som IT-ingeniør.
Et eller andet er galt med den knægt, for krudt i røven det har han. Skolearbejde og den slags "unyttige" ting er ikke lige ham,-til stor fortrydelse for Donna. Han startede ellers fint på studierne, men efter nogle måneder gik det selvfølgelig galt,-han passede ikke studierne.
Beau,-IT-ingeniøren, havde gevaldigt fat i ørene på ham, og fortalte ham, at når han ikke passede sin skolegang, kunne han "daffe af" til Na Klang igen. Han ville ikke have ham boende længere som "gratist". (Gad vide om de også kom op at slås?)dans
Men ud, det røg knægten og nu er han her i Na Klang. Han vil gerne arbejde, og har ikke manglet arbejde her.
Han er nu på "natholdet" fra 6 aften til 6 morgen på en helt ny servicestation, kun 200m. herfra. Det resulterer jo i at vi jævnligt får besøg fordi han foretrækker vores lidt mere moderne badeværelse frem for alm. "thai-bad".Thumb

Så kommer vi til i gårAngry

Da skulle Donna og jeg ind til hendes mor omkring ved 6-tiden om aftenen (det var ved at blive mørkt).
Vi kørte på hver sin MC, -da Donna sgu er livsfarlig at sidde bagpå,-og køre med mig tør hun ikke fordi jeg følger trafikken (75-80km./t.).
Hun skulle have benzin på hos sønnen på vej indad. 65baht slugte den forslugne MC for,-men så var den også fyldt op.
Ud på vejen igen mod "storstaden" med formidable 45 i timen,-hun kørte forrest.
Pludselig slog hun et gevaldigt slag ud mod kørebanen og pegede ned med venstre hånd.-Jeg troede hun var skidefuldgriner
Så så´ jeg en "snake" ligge i vejsiden,-pænt rullet sammen. Jeg vil skyde på den var ca. 1m. lang og ca. dobbelt tykkelse af en tommelfinger. Det var ikke en lille cobra, kunne jeg se i skæret fra MCén.-Men hvilken slags tør jeg ikke sige.
Jeg ærgrede mig over at jeg ikke havde en sæk/stor pose med,-for så var den røget i der og under sadlen til nærmere studier i dagslys hej
Nå men vi kom da ind til svigermor,-til det sædvanlige våde slik på kinden (hun gnasker stadig tobak).Grin

Så skulle vi hjem igen,-og der ville jeg så ind og have fyldt op hos "knægten",-200m. fra vores hus.
Jeg stopper ved standeren og åbner ned til benzinpåfyldningen.-Imens kalde Donna på sønnen Moe.-Ingen reaktion. Så kalder hun igen, denne gang lidt højere, -stadig ingen Moe??Angry
Hvad fanden?-Er det lavet om til selvbetjening??
Endelig letter en af de unge tøser røven, og kommer hen og fylder min MC op.
Donna betaler med en 100baht seddel (regningen var på 85baht),- jeg havde ingen "småpenge".Ha-ha
Pigen tager de 100baht og går.-Vi venter så på byttepenge, men igen sker intetrasende
Så råber jeg højt, og pigen kommer farende hen til Donna og siger en masse på et sprog jeg ikke kender.
Donna ligner et spørgsmålstegn, og forklarer mig, at Moe har sagt til pigen, at han ingen byttepenge harIkke SE
Nå, jamen dem kunne vi jo så nok få en anden gang.
Da vi så starter igen for at trille de sidste 200. hjem,- springer Moe frem bag en lastbil og laver dettedril
-Donna havde sgu nær trimlet hen ad asfalten med MC og det hele af bare gringriner
Pissego´ joke med de "gamle",-men jeg skal komme efter hamdans
Næste gang tanker jeg igen for 85baht,-men han får sgu kun 50dril

-Det er den "fandens" familie jeg nok blive fuldgyldig medlem af i næste månedThumbmusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
egon
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-10-2012 00:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 200
Tilmeldt: 16.11.09
 Status: Offline

Det er den "fandens" familie jeg nok blive fuldgyldig medlem af i næste månedThumbmusic


den må vi ha en gang til, hvad mener du med fuldgyldig medlemved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-10-2012 02:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

egon skrev:
Det er den "fandens" familie jeg nok blive fuldgyldig medlem af i næste månedThumbmusic


den må vi ha en gang til, hvad mener du med fuldgyldig medlemved ikke


Lige som ved HA-rockerne i DK. -Man skal bestå en prøve for at blive medlemStres
Min prøve består i at blive klædt ud som et fastelavnsris med slips og det hele,- og så sidde og høre på nogle orange-klædte "over-rockere" der messer og sprøjter med vandrasende

Med andre ord:- Donna vil sgu giftesAngry
-Gad vide om jeg bliver budt med??Græder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-10-2012 04:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 888
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

hej

året,s største nyhed, må jeg være den første der kondolerer, fy skam lille mig griner jeg mener gratulerer Thumb godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-10-2012 04:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

per1234 skrev:
hej

året,s største nyhed, må jeg være den første der kondolerer, fy skam lille mig griner jeg mener gratulerer Thumb godag


-Skal have oprettet en postbox til alle kondolance-breve,-samt gavergodag

-Små gaver modtages med taknemmelighed,- større med begærlighed !!drillermusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-10-2012 07:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

music godag griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-10-2012 13:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

www.thai-dk.dk/uploads/FA42.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-10-2012 13:50



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

yindee skrev:
www.thai-dk.dk/uploads/FA42.jpg


Hvorfor skal det gå ud over sank, det ligner i hvert faldhej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-10-2012 21:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

AL 48 skrev:
egon skrev:
Det er den "fandens" familie jeg nok blive fuldgyldig medlem af i næste månedThumbmusic


den må vi ha en gang til, hvad mener du med fuldgyldig medlemved ikke


Lige som ved HA-rockerne i DK. -Man skal bestå en prøve for at blive medlemStres
Min prøve består i at blive klædt ud som et fastelavnsris med slips og det hele,- og så sidde og høre på nogle orange-klædte "over-rockere" der messer og sprøjter med vandrasende

Med andre ord:- Donna vil sgu giftesAngry
-Gad vide om jeg bliver budt med??Græder


Så må vi jo håbe du ikke har hældt alt husværtes whisky i lokummet der skal jo nok bruges en del til brylupet. ølkrus så må vi jo håbe dit polteraften kommer til at slå den i TØMMERMÆND I THAILAND. skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2012 03:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Pleasantville skrev:
AL 48 skrev:
egon skrev:
Det er den "fandens" familie jeg nok blive fuldgyldig medlem af i næste månedThumbmusic


den må vi ha en gang til, hvad mener du med fuldgyldig medlemved ikke


Lige som ved HA-rockerne i DK. -Man skal bestå en prøve for at blive medlemStres
Min prøve består i at blive klædt ud som et fastelavnsris med slips og det hele,- og så sidde og høre på nogle orange-klædte "over-rockere" der messer og sprøjter med vandrasende

Med andre ord:- Donna vil sgu giftesAngry
-Gad vide om jeg bliver budt med??Græder


Så må vi jo håbe du ikke har hældt alt husværtes whisky i lokummet der skal jo nok bruges en del til brylupet. ølkrus så må vi jo håbe dit polteraften kommer til at slå den i TØMMERMÆND I THAILAND. skaal


"Tømmermænd og polterabend?-Hvad er det??
Er du ikke klar over, at her bliver jeg holdt i kortere og strammere snor end hundene??Shock

-Har dog fået lovning på, at den aften må jeg komme ind og sove i sengen hos hende (sengen har jeg sgu også selv betalt)sov
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2012 12:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

AL 48 skrev:
Pleasantville skrev:
AL 48 skrev:
egon skrev:
Det er den "fandens" familie jeg nok blive fuldgyldig medlem af i næste månedThumbmusic


den må vi ha en gang til, hvad mener du med fuldgyldig medlemved ikke


Lige som ved HA-rockerne i DK. -Man skal bestå en prøve for at blive medlemStres
Min prøve består i at blive klædt ud som et fastelavnsris med slips og det hele,- og så sidde og høre på nogle orange-klædte "over-rockere" der messer og sprøjter med vandrasende

Med andre ord:- Donna vil sgu giftesAngry
-Gad vide om jeg bliver budt med??Græder


Så må vi jo håbe du ikke har hældt alt husværtes whisky i lokummet der skal jo nok bruges en del til brylupet. ølkrus så må vi jo håbe dit polteraften kommer til at slå den i TØMMERMÆND I THAILAND. skaal


"Tømmermænd og polterabend?-Hvad er det??
Er du ikke klar over, at her bliver jeg holdt i kortere og strammere snor end hundene??Shock

-Har dog fået lovning på, at den aften må jeg komme ind og sove i sengen hos hende (sengen har jeg sgu også selv betalt)sov


Så må vi jo kidnappe dig. tid
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Siamese Stone Unveils Exclusive "Island Collection" in Phuket Fri debat: Pattaya 1 24-01-2024 12:35
Havets Vagabond - Finn "Sømand" Hansen Film, bøger etc 1 03-06-2023 19:39
Jens "The Beast" Film, bøger etc 3 03-02-2023 16:28
Thai Lesson: 5 Slang Words for "Sexy" Thaisproget i skrift og tale 1 22-10-2022 16:44
"Fun to Travel in Thailand" Hele Thailand 6 24-09-2022 18:20

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.26 sekunder | 100,006,614 Unikke besøg | jQ Blog