Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Blev jaget af thailansk kvinde - anholdt at tilfældige på gaden
thai
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 08:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3427
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

Somaliere fængslet for bordelrøveri med øldåse

Godt 14 dage gik der, før den 21-årige somalier igen var bag tremmer.

Sammen med en 31-årig, somalisk kammerat blev han her til formiddag fremstillet i Københavns Dommervagt, hvor han er sigtet for at have frarøvet en thailandsk prostitueret en Louis Vuitton-kopitaske.

I tasken var der 400 kr, 400 thailandske Bath samt en mobiltelefon. Samlet værdi var godt 1000 kr.

Ifølge politiets foreløbige formodning havde han i forbindelse med taskerøveriet slået den thailandske prostituerede i hovedet med en øldåse.

Det skete i går lørdag kort før kl. 12, hvor de to somaliere opsøgte en massageklinik i Oehlenslægersgade på Vesterbro i København.

Erkender tasketyveri
Ved dagens retsmøde erkendte begge somaliere at have været på massageklinikken. Den 21-årige erkendte at have stjålet tasken, men nægtede røveri.

Ifølge egen forklaring, der foregik på gebrokkent dansk, havde han inviteret den anden somalier på massage. Det skete efter, at de to havde besøgt en spillekiosk i Istedgade. Her havde de spillet på maskiner.

- Vi kom ind. Der var tre-fire kvinder, og vi aftalte massage. De kostede ialt 600 kroner for os begge. Da vi var færdige og skulle gå, så jeg en taske ved udgangen. Jeg tog den og løb. Så var der en kvinde, der råbte efter mig. Hun løb også efter mig. Mens jeg løb, kom jeg til at løbe ind i nogen mænd på gaden og faldt. De holdt mig fast til politiet kom.

- Jeg havde ikke noge øldåse med. Og jeg har ikke slået nogen, forklarede han.

Netop løsladt
Ved retsmødet dokumenterede anklageren, at den 21-årige var blevet løsladt fra fængslet 24. september. Her havde han afsonet en dom på to års fængsel for røveri. I forvejen har han endnu en røveri-dom på straffeattesten.

Hans kammerat havde en lidt anden udlægning.

- Vi gik derhen, og så aftalte vi at købe sex med hver vores kvinde. Det kostede 600 kr for os begge, forklarede han.

- Da jeg var færdig og havde taget tøj på, hørte jeg en kvinde råbe. Jeg så en kvinde løbe efter min ven. Jeg gik hen til et bustoppested, hvor jeg ringede til min. Det var politiet, der tog telefonen. Så kørte jeg væk med bussen. Vi havde begge to haft en dåseøl med, da vi kom til massageklinikken, forklarede han.

- Lidt efter blev bussen stoppet af politiet, og jeg blev taget, forklarede den 31-årige.

Politiets rapport fra gerningsstedet viste, at der var fundet en bulet øldåse inde på massageklinikken.

Tacklet af vidner
Politiet havde ligeledes snakket med offeret, der virkede lettere rystet. Hun var kun iklædt BH og havde viklet et tæppe om kroppen.

Ifølge hendes forklaring havde den 21-årige holdt hendes hoved ned i en håndvask, hvor så havde havde slået hende i hovedet med øldåsen.

Hun havde dog været åndsfrisk nok til at følge efter somalieren, da han stak af fra massageklinikken.

To vidner havde til politiet forklaret, hvordan de havde set to somaliere forlade massageklinikken. Kort efter var en thailandsk kvinde kommet ud. Hun havde råbt om hjælp. Vidnerne havde kort efter tacklet den 21-årige, så han var væltet. På jorden havde de holdt ham fast til politiet ankom.

Begge somaliere blev fængslet i foreløbigt ti dage.

http://ekstrablad...840878.ece
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 08:42

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Smid baade negeren og luderen ud af DK. De er en skamplet som holder liv i fordomme.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 09:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Ja, ind i buret med Somalieren,-og derefter udvisning for bestandig.
Luderne skal, hvis de arbejder ulovligt, naturligvis også hjælpes hjem igen, med "tak for dengang".-Og deres evt. bagmænd spytte lidt i "fælleskassen".
-Den slags "arbejdere" er jo umulige at udrydde, men de har jo også en form for berettigelse.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 10:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

AL 48 skrev:
Ja, ind i buret med Somalieren,-og derefter udvisning for bestandig.
Luderne skal, hvis de arbejder ulovligt, naturligvis også hjælpes hjem igen, med "tak for dengang".-Og deres evt. bagmænd spytte lidt i "fælleskassen".
-Den slags "arbejdere" er jo umulige at udrydde, men de har jo også en form for berettigelse.


Thumb ja sådan skulle det være , virkeligheden er noget andet Somalieren får tilkendt pension, Luderne bliver sendt ud af landet, bagmændene scorer kassen og får pension Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 14:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Nu er det ikke kvindens skyld, at hun er blevet prostitueret, det er faktisk tand feens, hun lærte os allerede som børn, at noget fra vores krop kunne sælges for penge. driller

Pjat til side, ud med alle de lade ........, der med deres rødsprængte øjne, ses hængende på vores gade hjørner, de bidrager med intet mindre end nada, zéro,nulo.

Det var en sorgens dag, da bla. Birthe Weiss ved at åbne vores grænser på vid gab, gav frit lejde til de Khat gumlende lemmedaskere.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 17:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

jeps væk med dem, der findes ikke noget mere uhumsk end sådan en spyttende kath gnaskende lang tidsmisbruger. kan godt forstå de somaliske kvinder pakker sig godt ind.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 17:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Ja godt de skjuler sig i store gevanter. -De er heller ikke for kønne at se på griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Keld Wulff alias Kenn Holm anholdt i Thailand Nyheder på dansk 20 06-03-2024 12:27
Dræbt thailandsk kvinde lukkede 26-årig ind Nyheder på dansk 2 08-02-2024 15:41
Thailandsk kvinde anholdt Nyheder på dansk 1 03-11-2023 17:24
Fuld turist blev sparket Nyheder på dansk 1 16-08-2023 08:40
Kvinde med diarré fik amputeret fingre og tæer Nyheder på dansk 1 03-07-2023 11:54

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 97,904,742 Unikke besøg | jQ Blog