Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dansker taget for marihuanasalg i Thailand
skipper hans
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-05-2012 23:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 127
Tilmeldt: 04.05.11
 Status: Offline

TAK
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-05-2012 18:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3824
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg kan se der er et par af de ærede medlemmer der går rundt og savner et par lussinger, og hvem ved, måske også et rap i rumpen, som de har været vant til fra barnsben.

Jeg kom til at tænke på en skipper på en Mærskbåd for en del år siden, han sad og kedede sig oppe ovenpå og derfor kom han iblandt ned i matrosmessen og lavede ballade i sin brandert.

Han sad og generede alt og alle indtil en aften en af matroserne blev træt af ham og pandede han en så han visnede.
Om han blev klogere af lussingen ved jeg ikke, men han blev mere
omgængelig.

Måske savnede han også sin barndom, han kom da tilbage hver lørdag aften for at få meremusic
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper hans
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-05-2012 03:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 127
Tilmeldt: 04.05.11
 Status: Offline

Ja skipper, der er nok noget sandhed i det du der siger Thumb nogen kan andre kan ikke.... har jo trods lusinger og rap i rumpen haft en god og laererig barndomdriller bl. andet laert hvordan man opfoerer sig i det fremmede nej

Denne laerdom fik jeg sidenhen udvidet da jeg kom til soes i 1965 og har siden haft gavn af den visdom de lidt aeldre oeste ud over os unge hvalpe bl. andet ved ogsaa at lytte efter. Og det har siden vist sig som god ballast hvorhenne jeg end har opholdt mig - ca. 20 aar i Thailand (hvor jeg i saerdeleshed luettede efter) og nu de sidste 7 aar her paa Philippinerne.music dog her behoever jeg ikke luette saa meget da konen holder mig i kort snor nejog jeg har andre goeremaalølkrus

Saa mon ikke det i sidste ende kommer an paa opdragelse og selvstaendig i hele en's opvaekst hvad enten det har drejet sig om lusinger eller rap i rumpen???ved ikkeGrin

Ha en rigtig god dag allesammen

Mvh

Hans Taestensen
Las Pinas City
Philippines
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-05-2012 11:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3627
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

skipper hans skrev:
Ja skipper, der er nok noget sandhed i det du der siger Thumb nogen kan andre kan ikke.... har jo trods lusinger og rap i rumpen haft en god og laererig barndomdriller bl. andet laert hvordan man opfoerer sig i det fremmede nej

Denne laerdom fik jeg sidenhen udvidet da jeg kom til soes i 1965 og har siden haft gavn af den visdom de lidt aeldre oeste ud over os unge hvalpe bl. andet ved ogsaa at lytte efter. Og det har siden vist sig som god ballast hvorhenne jeg end har opholdt mig - ca. 20 aar i Thailand (hvor jeg i saerdeleshed luettede efter) og nu de sidste 7 aar her paa Philippinerne.music dog her behoever jeg ikke luette saa meget da konen holder mig i kort snor nejog jeg har andre goeremaalølkrus

Saa mon ikke det i sidste ende kommer an paa opdragelse og selvstaendig i hele en's opvaekst hvad enten det har drejet sig om lusinger eller rap i rumpen???ved ikkeGrin

Ha en rigtig god dag allesammen

Mvh

Hans Taestensen
Las Pinas City
Philippines



Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-05-2012 12:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Når forældre-padagogger og komunen forgæves har forsøgt at opdrage deres søde poder sender de dem ud at sejle og så har vi fornøjelsen.
Efter 6 mdr.uden støttegogger har de lært at gå i bad og holde deres omgivelser rene,selvom der bliver snakket med store bogstaver engang imellem forstår de meningen med det og de kommer hjem med selvtilliden i orden....kat

lindyras
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Før du rejser på ferie til Thailand se med her Hele Thailand 10 18-05-2024 11:39
Thailand Postcard Billeder fra Thailand 32 18-05-2024 11:34
Fem skønne nationalparker i Thailand Hele Thailand 1 18-05-2024 11:24
Thailand’s ‘Little Russia Fri debat: Phuket 5 17-05-2024 09:27
100 Reasons To Pack Your Bags For Thailand Hele Thailand 2 15-05-2024 08:32

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.16 sekunder | 100,743,509 Unikke besøg | jQ Blog