Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hotel i bangkok
thainoe
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-03-2012 19:48

Bruger

Antal indlæg: 2
Tilmeldt: 11.03.12
 Status: Offline

Hej med jer.

Jeg har lige mødt en super sød pige fra Thailand på www.Thailand-Sing... , og nu har vi aftalt at mødes i bangkok i juni måned.
Kan i anbefale nogle gode hoteller i bangkok som er billige men stadig kan imponere min date. ?

ps. Jeg kan helt klart anbefale www.Thailand-Sing... , det er en meget brugernem side, den er billig og der er nogle rigtig søde og smukke piger på siden.

På forhånd tak

Thainoe.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-03-2012 00:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

køb du lidt guld det virker bedre, sov hjemme ved pigenmusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-03-2012 02:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

driller Håber ikke din Kone bliver sur og smider dig ud griner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ATM
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-03-2012 04:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

thainoe skrev:
Hej med jer.

Jeg har lige mødt en super sød pige fra Thailand på www.Thailand-Sing... , og nu har vi aftalt at mødes i bangkok i juni måned.
Kan i anbefale nogle gode hoteller i bangkok som er billige men stadig kan imponere min date. ?

ps. Jeg kan helt klart anbefale www.Thailand-Sing... , det er en meget brugernem side, den er billig og der er nogle rigtig søde og smukke piger på siden.

På forhånd tak

Thainoe.


he he en ny datating side fra profilen banjen dtw Grin

ok lad os få lig på bordret, hvad koster et stk dame er der rabat ved køb af flere
hvor søde og smukke er de,Foto kan vi få en gratis prøve turLove

hvem er thailand-singles.dkgriner

ps hej web må mine hunde-lufter kunder, skrive lidt på din side driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-03-2012 11:11

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

ATM

hvor tåbeligt et svar på en forespørgsel, har du slået hovedet eller er du misundelig?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
XP
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-03-2012 12:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 253
Tilmeldt: 13.11.09
 Status: Offline

sam skrev:
ATM

hvor tåbeligt et svar på en forespørgsel, har du slået hovedet eller er du misundelig?


syntes du selv du er bedre, du kommer ikke med noget svar på reklame indslaget fra dating firmaet
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-03-2012 13:15

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

Trådstarteren ville gerne vide noget om hoteller i Bangkok - du ved nok det er hovedstaden i Thailand - lidt nordvest for PAT.

Hvad reklameplads koster her på siden, det er vel webmaster,der styrer det.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-03-2012 22:12

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

Ok, nu skal vi også være seriøse, derfor vil jeg klart anbefale Nana hotel i BKK, Sukhumwit soi4.
Alternativt er Patpong området også temmelig dejligt, jeg ville dog nok selv foretrække lige at tage en taxi, og så finde et godt hotel lige omkring Beachroad Soi6, el. ved kanten af Walkingstreet, det ville jo være synd pigen og ham skulle kede sig ikkk Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thainoe
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-03-2012 19:28

Bruger

Antal indlæg: 2
Tilmeldt: 11.03.12
 Status: Offline

Hej soi7.

MAnge tak for dit seriøse svar. JEg synes det er rigtig synd at det kun er dig der svarer seriøst på mit indlæg men jeg er samtidig glad for er der i det mindste var en person der gad tage mit indlæg seriøst.

Du skriver at du vil anbefale nana hotel i BKK, har du selv boet der? eller er det bare et hotel du er faldet over som ser godt ud ?

Du forslår også at tage en taxi til beachroad soi 6...er det det ikke i pattaya ?

Endnu engang tak for dit seriøse svar.


ps.
ATM - Når du ikke har noget seriøst at sige, hvorfor kommenterer du så på mit indlæg?
Og forresten så tror jeg godt at du ved jeg mener www.thailand-sing... og ikke DK da jeg for det første starter med at skrive at det er der jeg har mødt en pige og for det andet virker dk linket ikke.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-03-2012 22:02

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

thainoe skrev:
Hej soi7.

MAnge tak for dit seriøse svar. JEg synes det er rigtig synd at det kun er dig der svarer seriøst på mit indlæg men jeg er samtidig glad for er der i det mindste var en person der gad tage mit indlæg seriøst.

Du skriver at du vil anbefale nana hotel i BKK, har du selv boet der? eller er det bare et hotel du er faldet over som ser godt ud ?

Du forslår også at tage en taxi til beachroad soi 6...er det det ikke i pattaya ?

Endnu engang tak for dit seriøse svar.


ps.
ATM - Når du ikke har noget seriøst at sige, hvorfor kommenterer du så på mit indlæg?
Og forresten så tror jeg godt at du ved jeg mener www.thailand-sing... og ikke DK da jeg for det første starter med at skrive at det er der jeg har mødt en pige og for det andet virker dk linket ikke.



Hej,

De steder jeg nævner er de rene bar områder, det er imponerende, men du skal have noget andet fx. hotel lige ned til floden, hvor der er bådture med buffet og det er virkelig flot dernede, glem mit tidligere indlæg :)

Derefter ville det evt. være en god ide med nogle dage på øer,fx. Koh Samet, - der er ikke så langt dertil..det er ren afslapning, stille og roligt med fine strande og underholdning der om aftenen.

Derefter fx. tage til Jomthien nær Pattaya, hvis du /hende har mod på det - det er også tæt på.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Tulle
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2012 00:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 180
Tilmeldt: 10.01.12
 Status: Offline

anbefale et hotel til en person som intet oplyser om interesse økonomi forventet pengefor brug O.S.V.

alene baseret på, at du har mødt en pige på en dating side er umuligt min ven ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2012 02:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

hej Thainoe
Jeg tror du skal prøve at spørge , ovre på Thaitime, der er nogle thailandsexperter.
De vi sikkert kunne hjælpe dig seriøst.
nørd
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-03-2012 02:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

ked suk ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Bangkok International Motor Show 2024 Central Thailand 8 23-04-2024 12:30
Bangkok Central Thailand 306 17-04-2024 15:06
Bangkok (1970-1979) Central Thailand 8 21-01-2024 13:29
Morten i Bangkok Central Thailand 2 28-11-2023 12:09
SAS er tilbage med Bangkok-rute Flyselskaber 1 31-10-2023 13:55

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 99,626,114 Unikke besøg | jQ Blog